Forum

Topic: Playstation 3 Kapot!

Anoniem's avatar

Beste members,

Bij het aanzetten van m’n ps3 verandert het rode standbylampje naar groen,
waarna het voor een fractie van een seconde oranje wordt, en het daarna weer rood wordt en blijft knipperen.

Ik krijg m’n ps3 dus niet meer aan!
Kheb Sony al gebeld, ze hebben een uitzondering gemaakt dat m’n ps3 nog binnen de garantie valt. Zoals jullie weten ben ik m’n ps3 dan wel lang kwijt.

Heb al geprobeerd m’n ps3 een uur lang van de stroom af te halen.
Iemand anders nog een magisch idee?

:ninja_hide:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    umh… resetten?? of gwn een x ”per ongeluk” laten vallen.

  2. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Ik zou er niks aan doen hor. Laat die gaste bij sony er maar naar kijke en het probleem dan verhelpen dan weet je cker dat hij het weer doet;)

  3. 656 XP
    Killermen's avatar

    M’n m8 geeft dat ook gehad, was hem voor 2 weken kwijt

  4. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    5 seconde de aanknop drukken (vinger tegen aan houwen)

  5. 6677 XP
    Myx's avatar

    Niks gaat lukken, je hebt de YLOF ( yellow light of death) oftwel zoals de xbox RROD heeft zo heeft de ps3 YLOD alleen het komt bijna niet voor. Dat gebeurd als de ps3 te warm is geworden dacht ik, ik denk dat jij dan het lauch model hebt en ergens gezet hebt met weinig koeling?

  6. 656 XP
    Killermen's avatar

    Dat gebeurd als de ps3 te warm is geworden dacht ik, ik denk dat jij dan het lauch model hebt en ergens gezet hebt met weinig koeling?

    Kan ook zijn als de HDD of de blu-ray lezen kapot is

  7. 40 XP
    sambalbij's avatar

    Misschien dat je in het recovery menu iets kan doen?

  8. 51 XP
    LeoW's avatar

    ok hijs verrot haha, sorry maar moet je hem naar sonuy sturen, krijg je een gloednieuwe

  9. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Die ben je voorlopig kwijt vriend. 😉

    Bij mij duurde het 3 weken voor ik een nieuwe had.

  10. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Hmmm hoezo hebben ze dan een uitzondering gemaakt voor jou ps3 terwijl hij buite de garantie valt??:prop:

  11. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik vind anders dat ze een uitzondering moeten maken, het is toch een fabrieks fout of niet soms, lijkt me triest als je daarvoor moet dokke :S

  12. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Is ook zo maar zou genaait zijn als die van jou kapot gaat en dat ze daar juist geen uitzondering voor zouden maken:prop:

  13. 954 XP
    Callme's avatar

    Mijn ps3 voelt soms ook erg warm aan omdat ik hem zegmaar in me tv kast heb staan dus met de achterkant hout en de zijkanten ook, zou ik hem beter naast de tv zetten?

  14. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ja dat zou ik cker doen, vroeger had ik hem ook in een kast staan en na 2 minuten begon hij al harder te blazen, nu staatie ergens op mijn bureau en b;aastie pas harder na een half uur of kwartier 😀

  15. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Mijn ps3 staat gewoon op de grond. En hoe moet ik dan in het recovery menu komen? De aanknop ingedrukt houden heeft geen effect. Ze hebben een uitzondering gemaakt omdat ik m’n ps3 heb aangeschaft op 1 september 2007. Dus ik zit er niet zo heel erg ver boven. Vind het niet meer dan logisch dat ze dat doen. Je wilt je klanten natuurlijk wel behouden. En ik krijg geen nieuwe terug hoor. Ik krijg een gereviseerde playstation3 is mij verteld. Wel met een nieuwe harde schijf en blue ray speler :ninja:

  16. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Mijn ps3 voelt soms ook erg warm aan omdat ik hem zegmaar in me tv kast heb staan dus met de achterkant hout en de zijkanten ook, zou ik hem beter naast de tv zetten?

    zeker doen, heb mijne daaardoor half gemlold

  17. 6677 XP
    Myx's avatar

    Mijn ps3 staat gewoon op de grond. En hoe moet ik dan in het recovery menu komen? De aanknop ingedrukt houden heeft geen effect. Ze hebben een uitzondering gemaakt omdat ik m’n ps3 heb aangeschaft op 1 september 2007. Dus ik zit er niet zo heel erg ver boven. Vind het niet meer dan logisch dat ze dat doen. Je wilt je klanten natuurlijk wel behouden. En ik krijg geen nieuwe terug hoor. Ik krijg een gereviseerde playstation3 is mij verteld. Wel met een nieuwe harde schijf en blue ray speler :ninja:

    Je kon er dacht ik alleen in komen met linux en dan paar codes invoeren ofzo. Maar het is hardware matig niet software matig dus als je in recovery menu zit kan je alsnog niks.

  18. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Je kon er dacht ik alleen in komen met linux en dan paar codes invoeren ofzo. Maar het is hardware matig niet software matig dus als je in recovery menu zit kan je alsnog niks.

    Dat is dus echt grote onzin! Je zou er inderdaad moeten komen via de aan/uit knop. Die moest 3 sec inhouden geloof ik, als je hem langer indrukt reset je alles. Maar ik ga het niet proberen want alle instellingen staan bij mij goed.

  19. 6677 XP
    Myx's avatar

    Dat is dus echt grote onzin! Je zou er inderdaad moeten komen via de aan/uit knop. Die moest 3 sec inhouden geloof ik, als je hem langer indrukt reset je alles. Maar ik ga het niet proberen want alle instellingen staan bij mij goed.

    Kan onzin zijn mr je zag bij dat eerste filmpje over die recovery menu echt dat hij via linux ging, en nogmaals YLOF is hardware matig dus dan heb je er alsnog niks aan.

  20. 3 XP
    bullzaurus's avatar

    ik heb hetzelfde probleem maar de mijne valt 1.5 jaar buiten de garantie. heeft iemand enig idee hoeduur het ongeveer gat kosten om dit te vervangen?

  21. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    Mijn ps3 staat gewoon op de grond. En hoe moet ik dan in het recovery menu komen? De aanknop ingedrukt houden heeft geen effect. Ze hebben een uitzondering gemaakt omdat ik m’n ps3 heb aangeschaft op 1 september 2007. Dus ik zit er niet zo heel erg ver boven. Vind het niet meer dan logisch dat ze dat doen. Je wilt je klanten natuurlijk wel behouden. En ik krijg geen nieuwe terug hoor. Ik krijg een gereviseerde playstation3 is mij verteld. Wel met een nieuwe harde schijf en blue ray speler :ninja:

    1 september 2007 dat is dus bijna 2 jaar geleden, het is maar wat je net er boven noemt. Je boft wel met sony.

  22. 871 XP
    -Sander's avatar

    Z’n bericht is ook bruut oud.

  23. 954 XP
    Callme's avatar

    umh… resetten?? of gwn een x ”per ongeluk” laten vallen.

    wat een slecht advies,,,straks doet hij het niet.stuurt hijhem naar sony…dan zeggen hun gwn eigen schuld

  24. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    1 september 2007 dat is dus bijna 2 jaar geleden, het is maar wat je net er boven noemt. Je boft wel met sony.

    Kijk dan wanneer k deze topic geopend heb :huh: