Forum

Topic: Ervaringen met cdwow.com

Anoniem's avatar

Hallo mensen,

Net zat ik effe te googlen en kwam ik deze website tegen met lekker lage prijzen, maar volgens mij is het import.Heeft iemand (goede) ervaringen met deze winkel zodat ik effe een paar games kan bestellen?

thanks!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

76 reacties

  1. 3876 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik zelf heb er geen evaring mee.
    Maar ik weet dat andere het wel hebben. En dat alles gewoon goed is gegaan.

  2. 790 XP
    Robbert's avatar

    Werken geรฏmporteerde headsets ook gewoon hier? Want ik zie nu bij CdWow een hele mooie actie, namelijk Socom + Headset voor maar 42 euro.

    http://www.cdwow.nl/SOCOM-Confrontation-Includes-PS3-Wireless-Headset/product/view/3832729

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Goede vraag ik wil er Call of Duty: World at War voor de Playstation 3 kopen! Maar is het een import of niet? Is heel cdwow.nl importeert die of niet?

  4. 8381 XP
    7th-son's avatar

    import of niet, maakt niet uit toch?

  5. 3876 XP
    vinnie1234's avatar

    import of niet, maakt niet uit toch?

    jhawel voor DC wel:P
    als je US spel hebt moet je je DC uit de US store halen

  6. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Als je bij een spel verder naar beneden scrollt zie je Encoding staan. Hierachter staat PAL of NTSC dan weet welke je koopt. Bijvoorbeeld SOCOM:
    Rating: 16+
    Encoding: PAL
    Developer: SCEE
    Network Enable: Yes
    Format: DVD – Plastic
    No of Discs: 1
    Platform: Playstation 3

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Als je bij een spel verder naar beneden scrollt zie je Encoding staan. Hierachter staat PAL of NTSC dan weet welke je koopt. Bijvoorbeeld SOCOM:
    Rating: 16+
    Encoding: PAL
    Developer: SCEE
    Network Enable: Yes
    Format: DVD – Plastic
    No of Discs: 1
    Platform: Playstation 3

    PAL is US
    En NTSC is EU? ofzo?
    http://www.cdwow.nl/Call-of-Duty-World-at-War/product/view/3786493

    EDIT: Volgens mij moet je met Creditcard betalen, op het eind vragen ze Kaarthouder. Ik wil met Ideal betalen maar dat kan niet je hebt geen kaarthouder. Ookal staat er wel: Ideal mogelijk.

  8. 896 XP
    WoofeR's avatar

    @Sjoerd: PAL is Europees en NTSC is Amerikaans ๐Ÿ˜‰

  9. 468 XP
    TwysT's avatar

    ik ben ook benieuwd naar deze winkel, btw voor de ps3 maakt het toch niet uit, PAL of NTSC, de ps3 is regio vrij, en volgens mij maakt het ook niet uit met DLC, maar dat weet ik niet 100% zeker..

  10. 3876 XP
    vinnie1234's avatar

    ik ben ook benieuwd naar deze winkel, btw voor de ps3 maakt het toch niet uit, PAL of NTSC, de ps3 is regio vrij, en volgens mij maakt het ook niet uit met DLC, maar dat weet ik niet 100% zeker..

    Dat maakt wel uit ๐Ÿ™
    met LBP iniedergeval wel :'(
    ik kan al die pakjes van de EU store niet er op zetten dus jha :'(

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Nog iets! Volgens mij kan je alleen met Creditcard betalen. Er staat wel onder: IDEAL possible. Maar als ik bij de betalingsmogelijkheden sta, moet je Kaarthouder kiezen en bij IDEAL heb je geen kaarthouders, hoe zit dat dan?

  12. 8381 XP
    7th-son's avatar

    ik vind het juist wel fijn om US spellen te hebben
    vooral met DLC
    aangezien je met paypal een PSNcard kan halen en zo je dlc kunt halen

    dus ook geen gezeik met creditcard

  13. 424 XP
    Dawes's avatar

    cd-wow is een prima winkel.

    of het import is of niet verschilt nog wel eens. Ligt er ook aan op welk domein je besteld (.com is vaak nog een stukje goedkoper)

    daarnaast.., zijn ze ook niet erg slim daar.

    1 ds bestellen, 3 ontvangen.

    // Dawes

  14. 3876 XP
    vinnie1234's avatar

    cd-wow is een prima winkel.

    of het import is of niet verschilt nog wel eens. Ligt er ook aan op welk domein je besteld (.com is vaak nog een stukje goedkoper)

    daarnaast.., zijn ze ook niet erg slim daar.

    1 ds bestellen, 3 ontvangen.

    // Dawes

    egt :O
    dus dan krijg je 3 ds’s thuis:O

  15. 424 XP
    Dawes's avatar

    egt :O
    dus dan krijg je 3 ds’s thuis:O

    Zou wel een foutje zijn he slimmerd

  16. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Nog iets! Volgens mij kan je alleen met Creditcard betalen. Er staat wel onder: IDEAL possible. Maar als ik bij de betalingsmogelijkheden sta, moet je Kaarthouder kiezen en bij IDEAL heb je geen kaarthouders, hoe zit dat dan?

    Bekend probleem met iDeal form indd, probeer het eens in een andere browser.

  17. 98 XP
    Ely's avatar

    Ik zou graag Far cry 2 kope :http://www.cdwow.nl/Far-Cry-2/product/view/3700068
    Maar ik vroeg me af of iemand al eens een Spel daar heeft gekocht.
    Want mijn vriend heeft ook al eens een spel gekocht op een site en het was geen voledig spel … hij was deels gekopieerd waarschijnlijk ๐Ÿ˜ , zou dat bij cdwow ook kunnen gebeuren?

    En ah ja:http://www.cdwow.nl/Little-Big-Planet/product/view/3700006 wat een prijs :O

  18. 656 XP
    Killermen's avatar

    Wil wel eerst weten of iemand een goede ervaring geeft, anders wordt het proxis

  19. 11 XP
    Doomie's avatar

    Prima ervaringen met CDWOW, ze verzenden redelijk snel en de games zijn de UK versies. Heb er Call of Duty World of war besteld en Resistance II. ๐Ÿ™‚

  20. 656 XP
    Killermen's avatar

    Prima ervaringen met CDWOW, ze verzenden redelijk snel en de games zijn de UK versies. Heb er Call of Duty World of war besteld en Resistance II. ๐Ÿ™‚

    maar is dat niet raar, z’n goedkope games?

  21. 3876 XP
    vinnie1234's avatar

    maar is dat niet raar, z’n goedkope games?

    Neej hoor!
    http://www.axelmusic.com/
    heeft ook zulke goedkopen!
    en die zijn ook goed!

  22. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Niet raar maar ik koop wel in winkel.

    Tering wat is die LittleBigPlanet en Far Cry 2 goedkoop daar. xD.

  23. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    maar bij cdwow krijg je dus engelse games die niet op nederlands kunnen?

  24. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Ligt er natuurlijk aan als je systeemtaal op engels staat dan zijn de games ook engels, waarom zou je NL games willen, ik vind het er meteen goedkoper uitzien als het NL is.
    Ik heb mijn systeemtaal in het engels, is veel beter, ook al is het bij LBP wel een hele vervelende man die de tut’s in spreekt ๐Ÿ˜›

    Verder heb ik Resistance 2 besteld bij CDwow, gewoon betaald met Ideal ging perfect, hoop hem van de week binnen te krijgen.
    het duurt misschien wel wat langer voordat je een game hebt van cdwow, maar ik vind 20euro per game goedkoper wel waard om te wachten.

  25. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik heb daar vorige week Motorstorm besteld voor 36 euro ofzo :D, ik woon in Belgiรซ dus hopelijk wordt dat geen probleem. Als het goed is krijg ik hem deze week ! xD

  26. 11 XP
    Doomie's avatar

    De meeste games uit het buitenland kan je gewoon in het NL spelen als het spel een NL versie heeft. Dit heb ik ook mmet R&C en Uncharted… Zijn de hon kong versies en die kan ik gewoon in het NL spelen, echter COD WOW heeft geen NL taal optie dus die is dan helemaal engels..

    Maar CD wow is inderdaad goedkoop.. maar wel erg goed :).. de Dualshock 3 controllers zijn der ook maar voor 41,00 euro ofzo.. en me broer heeft er pas 2 besteld en ze werken perfect… echt prima online winkel… alleen duurt het verzenden soms wat langer.. maar je bespaard bijna altijd 20 euro per game..dat vind ik snel verdiend :)..

  27. 65 XP
    Pliex's avatar

    Ja je moet soms wel veeeel geduld hebben. Ik zit al meer dan een maand op Assasins creed te wachten.

  28. 954 XP
    Callme's avatar

    Bedankt voor alle reacties ik heb zojuist 6 games daar besteld:P kerst kados enzo. 150 euro bespaart.

  29. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Haha nice :D, ik heb Motorstorm besteld, hopelijk komt ie voor Kerst. Hopelijk duurt het al niet te lang ๐Ÿ˜€

  30. 6677 XP
    Myx's avatar

    Bedankt voor alle reacties ik heb zojuist 6 games daar besteld:P kerst kados enzo. 150 euro bespaart.

    6 games o_O
    Wanneer ga je dat allemaal spelen:P Ik kocht 3 games in de maand en ik kwal al niet uit, zit nu nog steeds in een dillema ze moeten namelijk allemaal uitgespeeld worden ๐Ÿ˜›

  31. 954 XP
    Callme's avatar

    haha, ze zijn niet allemaal voor mij

  32. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Na een dikke week heb ik Motorstorm: Pacific Rift ontvangen voor maar 36 euro :yahoo:

    Topservice en spotgoedkoop, what else do you need ? :p

  33. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Na een dikke week heb ik Motorstorm: Pacific Rift ontvangen voor maar 36 euro :yahoo:

    Topservice en spotgoedkoop, what else do you need ? :p

    Service? (edit: volgende keer beter lezen Selec1…)

    Wel een mooie site dan! Volgende keer daar ook maar een spelletje van af plukken ;P

  34. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    als ik op cdwow.com deze game bestel dat dit me dan maar 24 euro kost volgens google

  35. 498 XP
    PkertNL's avatar

    als ik op cdwow.com deze game bestel dat dit me dan maar 24 euro kost volgens google

    Nee je kijkt niet goed. Net is POND geen Dollar ๐Ÿ˜›

  36. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Nee je kijkt niet goed. Net is POND geen Dollar ๐Ÿ˜›

    oh oke:rolleyes:

  37. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Waarom .com ? :p koop hem gewoon hier

  38. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    maar bij cdwow krijg je dus engelse games die niet op nederlands kunnen?

    Altijd zitten de 9 erop ๐Ÿ˜‰

    Waarom zijn er 3 LBP’s met allemaal verschillende prijzen:wacko2:?
    Ik blijf lekker bij axelmusic.com:rolleyes:

  39. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Waarom .com ? :p koop hem gewoon hier

    omdat me het goedkoper leek

  40. 424 XP
    Dawes's avatar

    ik heb net ook weer wat besteld

    300 op blu-ray ๐Ÿ™‚ 12,99.. leuk prijsje.

    // Dawes

  41. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik hoor toch ook af en toe slechtere verhalen over Cdwow. Zoals bijvoorbeeld op budgetgaming.nl Daar hebben meerdere mensen dat de spellen zijn zoekgeraakt, en dus niet zijn aangekomen.

  42. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik hoor toch ook af en toe slechtere verhalen over Cdwow. Zoals bijvoorbeeld op budgetgaming.nl Daar hebben meerdere mensen dat de spellen zijn zoekgeraakt, en dus niet zijn aangekomen.

    Raar, het is de eerste keer dat ik iets online bestel en na een week heb ik hem ontvangen ๐Ÿ™‚

  43. 790 XP
    Robbert's avatar

    Raar, het is de eerste keer dat ik iets online bestel en na een week heb ik hem ontvangen ๐Ÿ™‚

    Klopt, bij sommige mensen gaat het perfect, maar er zijn er ook best wel wat die anderen nu aanraden om niet bij Cdwow te bestellen.
    Zie budgetgaming en dan cdwow.

  44. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Als je een typ foutje in je adres maakt bezorgen ze hem heel ergens anders of niet omdat dat adres niet bestaat…..
    Jammer dat ik geen CC heb anders had ik LBP wel gekocht

  45. 954 XP
    Callme's avatar

    je kan met ideal bestellen:)

  46. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Heb ik ook niet maar hoe werkt dat?

  47. 790 XP
    Robbert's avatar

    Heb ik ook niet maar hoe werkt dat?

    google er maar eens op ๐Ÿ™‚

  48. 954 XP
    Callme's avatar

    Heb ik ook niet maar hoe werkt dat?

    Ik neem aan dat je een rekening hebt bij ABN, Rabobank, SNS bank of Postbank..

    Als dat niet het geval is:P kan het niet.

    Zowel, Kan je via hun website Internetbankieren aanvragen, je moet wel 16 zijn. Via internetbankieren kan je dan makkelijk en snel geld overmaken.

  49. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik neem aan dat je een rekening hebt bij ABN, Rabobank, SNS bank of Postbank..

    Als dat niet het geval is:P kan het niet.

    Zowel, Kan je via hun website Internetbankieren aanvragen, je moet wel 16 zijn. Via internetbankieren kan je dan makkelijk en snel geld overmaken.

    Je hoeft geen 16 te zijn. Ik ben 14 en heb het ook ๐Ÿ˜›
    Maar ff on-topic, ik heb MS: Pacific Rift voor 31,99 besteld! Dus dat wordt afwachten. Ik laat mijn ervaring met CDWOW wel ff weten.

  50. 954 XP
    Callme's avatar

    oke ik dacht 16:D cool

  51. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Je hoeft geen 16 te zijn. Ik ben 14 en heb het ook ๐Ÿ˜›
    Maar ff on-topic, ik heb MS: Pacific Rift voor 31,99 besteld! Dus dat wordt afwachten. Ik laat mijn ervaring met CDWOW wel ff weten.

    31,99 ๐Ÿ˜ฎ Ik heb hem nog besteld toen hij 35 was ofzo, de prijzen gaan snel omlaag zo te zien ๐Ÿ˜‰

  52. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    31,99 ๐Ÿ˜ฎ Ik heb hem nog besteld toen hij 35 was ofzo, de prijzen gaan snel omlaag zo te zien ๐Ÿ˜‰

    Dat is mooi toch:D alleen ik mag geen internetbankieren aanschaffen vn me ouders:(

  53. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Dat is mooi toch:D alleen ik mag geen internetbankieren aanschaffen vn me ouders:(

    Jammer ๐Ÿ˜ ik kon het vroeger ook niet, maar mijn moeder heeft nu CC woot xD

  54. 65 XP
    Pliex's avatar

    Ik heb AC besteld op 29 oktober en nog niet binnen…
    Net een email gestuurd met de klacht, ik laat jullie weten hoe ze dit gaan oplossen.

  55. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb AC besteld op 29 oktober en nog niet binnen…
    Net een email gestuurd met de klacht, ik laat jullie weten hoe ze dit gaan oplossen.

    Dat duurt wel erg lang! Hoeveel heb je betaald?

  56. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik heb AC besteld op 29 oktober en nog niet binnen…
    Net een email gestuurd met de klacht, ik laat jullie weten hoe ze dit gaan oplossen.

    Dit soort dingen bedoelde ik dus…

  57. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dat heb je ook wel eens in nederland, dat is overal zo.

  58. 790 XP
    Robbert's avatar

    Dat heb je ook wel eens in nederland, dat is overal zo.

    Ja, maar het lijkt bij cdwow best wel vaak voor te komen. Er zijn ook mensen die nooit problemen hebben daar hoor!

  59. 11 XP
    Doomie's avatar

    Vandaag Resistance 2 binnen gekregen! Was vorige week woensdag verzonden… Is de engels versie maar de NL versie staat gewoon op de disc.. al sucked het wel een NL Nathan Hale..dus snel maar even mijn systeem taal op engels gezet :)..

    Dead Space is onderweg.. verwacht die dinsdag. ๐Ÿ™‚

  60. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ja ik heb motorstorm ook in het engels gekregen, maar mijn systeemtaal is al engels en de trophies staan ook int nederlands, het spel ook, hoe moet ik het dan wijzigen ? :p

  61. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ja, maar het lijkt bij cdwow best wel vaak voor te komen. Er zijn ook mensen die nooit problemen hebben daar hoor!

    Da’s een stom argument :P, de ene hebben er inderdaad nooit problemen. Net als overal.

  62. 790 XP
    Robbert's avatar

    Da’s een stom argument :P, de ene hebben er inderdaad nooit problemen. Net als overal.

    Waar zie jij een argument?

  63. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Net COD5 besteld, PAL versie.. hoe lang moet ik wachten?

  64. 790 XP
    Robbert's avatar

    Net COD5 besteld, PAL versie.. hoe lang moet ik wachten?

    Verschilt per keer, verwacht hem niet morgen of overmorgen in ieder geval ๐Ÿ˜‰

  65. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Net COD5 besteld, PAL versie.. hoe lang moet ik wachten?

    Shmet moest twee weken wachten op zijn MotorStorm Pacific Rift dus succes!

  66. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Shmet moest twee weken wachten op zijn MotorStorm Pacific Rift dus succes!

    2 weken op een houtje bijten..:|

  67. 424 XP
    Dawes's avatar

    ik wacht nu altijd nog op mijn blu-ray aankoop ๐Ÿ™‚

    wacht 13 dagen, incl kerst en weekenden, ofwel, ik verwacht hem deze week ongeveer..

    // Dawes

  68. 4 XP
    remsy's avatar

    Heb LBP besteld bij hun en heb ongeveer 12 dagen moeten wachten met de kerst ertussen, en hij is gewoon in het NL te spelen.

    Ik zou er zo weer een game bestellen. Duurt wat langer maar het is ook een stuk goedkoper.

  69. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Pijnlijke weken worden dit dus;) Maar de prijs maakt idd veel goed:)

  70. 304 XP
    Edwin's avatar

    Heb LBP besteld bij hun en heb ongeveer 12 dagen moeten wachten met de kerst ertussen, en hij is gewoon in het NL te spelen.

    Ik zou er zo weer een game bestellen. Duurt wat langer maar het is ook een stuk goedkoper.

    Heb precies hetzelfde, moest met de kerstdagen erbij ongeveer anderhalve week wachten ๐Ÿ™‚ Maar dan heb je ook een gloednieuwe game voor 35 euro :fan: Het hoesje was echter wel Engels, maar de downloadable content uit de EU store doet het gewoon.

  71. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    dus als je daar een spel bestelt kan je het in nederlands en / of engels spelen , daar hoef je niks speciaals voor te downloaden of wel ?. bestellen jullie hem gewoon in de euro of in ponden ?

    kan je in ponden alleen met CC betalen of ook met ideal ?.

  72. 4 XP
    remsy's avatar

    dus als je daar een spel bestelt kan je het in nederlands en / of engels spelen , daar hoef je niks speciaals voor te downloaden of wel ?. bestellen jullie hem gewoon in de euro of in ponden ?

    kan je in ponden alleen met CC betalen of ook met ideal ?.

    Je kan bij cdwow.nl gewoon met euros betalen. Ik heb het met een CC betaald maar volgens de site kan je ook met ideal betalen maar daar heb ik geen ervaring mee bij hun.

    De taal van het spel is mede afhankelijk van je systeem taal, dus als je PS3 in het nl. staat is je spel ook in het nl. (als het spel het ook ondersteund zoals LBP bijv.)

  73. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    En of er wel een andere taal bij zit. Ik kan mijn Sonic Unleashed niet in het nederlands spelen.

  74. 424 XP
    Dawes's avatar

    vandaag 300 blu-ray binnen gekregen ๐Ÿ˜€ (precies 2 weken ongeveer! Met kerst en oud en nieuw er nog tussen!)

    het is een versie waar geen NL ondertiteling op zit, maar i don’t care about that. Het is altijd zo crappy ๐Ÿ˜›

    Maar ben er in ieder geval superblij mee!

    // Dawes

  75. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    dus als je daar een spel bestelt kan je het in nederlands en / of engels spelen , daar hoef je niks speciaals voor te downloaden of wel ?. bestellen jullie hem gewoon in de euro of in ponden ?

    kan je in ponden alleen met CC betalen of ook met ideal ?.

    Nederlands kun je gewoon spelen als het spel het ondersteund.. Je hoeft niks te downloaden. Je kan ook gewoon met ideal betalen (euro’s dus).

  76. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Als je systeemtaal in het Nederlands is zijn je trophies ook in het nederlands ๐Ÿ˜‰