Forum

Topic: Cod5 en Resistance2.

Anoniem's avatar

Ik heb een vraag.

Wat voor spel zouden jullie halen als jullie mochten kiezen, Cod5 of Resistance2?

Ik heb voor Cod5 gekozen.

groetjes:P

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Resistance 2

    Als je kijkt naar de muliplayer, 60 man online 8-player co-op
    CoD 5 heeft mag 24 spelers en 4 player co-op.

    Resistance 2 heeft betere campaign, langer
    CoD 5 heeft betere graphics, maar daar let e niet op als je met een intens vuurgevecht bezig bent.

    Ik kan het weten, want ik heb ze allebei

  2. 954 XP
    Callme's avatar

    cod5:D …..

  3. 954 XP
    Callme's avatar

    Resistance 2

    Als je kijkt naar de muliplayer, 60 man online 8-player co-op
    CoD 5 heeft mag 24 spelers en 4 player co-op.

    Resistance 2 heeft betere campaign, langer
    CoD 5 heeft betere graphics, maar daar let e niet op als je met een intens vuurgevecht bezig bent.

    Ik kan het weten, want ik heb ze allebei

    Jou avatar en sig zeiden het allebei al.
    maar ik vind cod5 veel beter werken, betere engine en het gaat niet om de hoeveelheid mensen vind ik.

  4. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Ikzelf vind cod beter online Ras beter single.

  5. 6677 XP
    Myx's avatar

    Cod 5 kan trouwens mr tot 18 players wat ik idd weinig vind, maa rde enige reden wrm ik geen r2 heb gehaald is dat ik de setting niet leuk vind. Hou niet van aliens en dat soort shit (A)

  6. 9 XP
    aron-bekhuis's avatar

    Resistance 2

    Als je kijkt naar de muliplayer, 60 man online 8-player co-op
    CoD 5 heeft mag 24 spelers en 4 player co-op.

    Resistance 2 heeft betere campaign, langer
    CoD 5 heeft betere graphics, maar daar let e niet op als je met een intens vuurgevecht bezig bent.

    Ik kan het weten, want ik heb ze allebei

    echt helemaal mee eens ik speel resistance 2 iets van 30 uur in een weekend:tease:

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    CoD 5!

    Prachtige Graphics !
    Het kan maar met 18, maar ik wil ook niet op de koppen lopen
    Aliens is kut
    ….

    :p

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Call of Duty: World at War.

  9. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Call of Duty: World at War.

    mss handig als je argumenten erbij zet?

  10. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Call of Duty 5
    Ik moest ook kiezen tussen deze 2 en heb voor COD gekozen en nooit geen spijt van gehad, Ik vond R2 ook niet helemaal mijn spel….. En ik hou nou eenmaal meer van adrealine shooters. En zombie mode is ook erg leuK!

  11. 137 XP
    Yavar's avatar

    Resistance 2
    Call of Duty: World at War

    Lees het maar een keertje door, misschien dat het wel helpt ;).

  12. 790 XP
    Robbert's avatar

    Voor mij Cod5. Omdat ik vind, dat bij R2 het te lang duurt voordat iemand dood is. Voor mij moeten 3 kogels genoeg zijn om iemand dood te maken.

  13. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Voor mij Cod5. Omdat ik vind, dat bij R2 het te lang duurt voordat iemand dood is. Voor mij moeten 3 kogels genoeg zijn om iemand dood te maken.

    Kijk, daar heb je helemaal gelijk in 😉

  14. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Maar Aliens hebben meer dan 3 kogels nodig hé *KUCH* *KUCH* 😀

  15. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Voor mij Cod5. Omdat ik vind, dat bij R2 het te lang duurt voordat iemand dood is. Voor mij moeten 3 kogels genoeg zijn om iemand dood te maken.

    nou WOW! bij resistance is het 6 kogels:annoyed_h4h:

  16. 790 XP
    Robbert's avatar

    nou WOW! bij resistance is het 6 kogels:annoyed_h4h:

    Ja, dit irriteert mij gewoon, ik vind dat geen realisme. Maar dit is weer een kwestie van smaak he, ik zeg niet dat dat per definitie slecht is, als je meer kogels nodig hebt om iemand te doden.

  17. 2 XP
    astyibU's avatar

    CoD 5 is niet eens competitie voor Resistance 2. Beide matige online-mode, maar campaign en co-op zijn de modes waar CoD 5 niet tegen op kan.

    Tuurlijk kan je voor CoD 5 kiezen als je liever een WW1 game speelt, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat CoD beter is.

  18. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ja, dit irriteert mij gewoon, ik vind dat geen realisme. Maar dit is weer een kwestie van smaak he, ik zeg niet dat dat per definitie slecht is, als je meer kogels nodig hebt om iemand te doden.

    Zit ook lekker veel realisme in een alien-game:yeahright:. En bij CoD5 ben je dan zelf ook niet dood bij 3, dus waarom tegenstanders wel?

  19. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik zou CoD5 halen omdat ik gamen met mensen leuker vind dat gamen met rare wezens in een game.. FEAR vind ik dan wel weer tof:P