Forum

Topic: Cod 4 of Cod 5

Anoniem's avatar

Na veel zoeken en reviews lezen weet ik uiteindelijk nog steeds niet welke van de 2 ik voor kerst haal..:rolleyes: Morgen een PTA-weekje achter de rug dus ik dacht van morgen haal ik me Cod4.. of Cod5..

Ik heb nog nooit een spel uit de Cod reeks gespeeld, alleen bij wat vrienden deel 4 die me harstikke leuk leek, en lekker snelle online gameplay! Welke raden jullie me aan om te halen? Ze lijken me allebei harstikke tegek. Alleen ik hoor veel negatiefs over deel 5 vooral bij de online gameplay, met spawnen, campers enzo. Is deel 5 grafisch ook mooier of valt dat mee? En word deel 4 nog veel online gespeeld? Ook word er veel gezegd dat deel 5 hetzelfde is als 4 maar dan een WOII sfeertje, maar voor mij maakt dat niks uit ik heb nog nooit een spel uit de cod reeks gespeeld. Word er gek van:P weet niet welke ik moet halen..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ze zijn alle twee top, online ook, en bij de COD5 zijn er meer maps op komst.

    Het is te zien wat je liever hebt WOII of Modern Warfare …

    Cod5 is grafisch prachtig ! mooier dan de vierde

  2. 656 XP
    Killermen's avatar

    Als ik van jou zou zijn, zou ik COD5 kopen (net als ik), meer toekomst op cod5 dan op cod4, want COD4 is al 1 jaar uit

  3. 6677 XP
    Myx's avatar

    ik denk dat je beter cod 5 kan aanschaffen want de meeste zijn nu met die bezig, cod 4 lijkt me een beetje dood 😛

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Over de drukte op de online servers hoef je je echt geen zorgen te maken! Iemand in mijn klas speelt op de PC nog steeds CoD 1 en die word nog steeds gruwelijk veel online gespeeld. Ik zou voor CoD 5 gaan, coole online multiplayer meer maps op komst het nieuwst dus het drukst en Co-Op online + Trophies om te behalen!

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Als je WO2 de neus uit komt neem dan deel 4 ook voor betere wapens. Hou je meer van wat donkere levels en hard knallen neem dan COD5 en COD 5 heeft ook meer toekomst:D
    Ik had voor COD 5 gegaan

  6. 5 XP
    dopecoil's avatar

    cool thanks voor alle reacties:) zal morgen eens gaan kijken!

  7. 85 XP
    neYzzz's avatar

    Als je WO2 de neus uit komt neem dan deel 4 ook voor betere wapens. Hou je meer van wat donkere levels en hard knallen neem dan COD5 en COD 5 heeft ook meer toekomst:D
    Ik had voor COD 5 gegaan

    Donkere level en hard knallen = dit jouw beeld van CodWaw?

  8. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik zou Cod5 kopen en Cod4 voor een zacht prijsje tweedehands erbij halen 🙂
    Anders gewoon kijken of WO2 of Modern je het meest aanspreekt.
    Cod5 is niet beter dan Cod4, gewoon iets anders.

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Donkere level en hard knallen = dit jouw beeld van CodWaw?

    Tuurlijk vergeleken met COD 4 is COD 5 donker en die dubbele shotgun is gewoon gruwelijk:D

  10. 5 XP
    dopecoil's avatar

    zow heb hem gehaald!:D ben benieuwd vanavond eens lekker er voor gaan zitten, ik kijk het meeste uit naar de multiplayer. Als iemand toevallig vanavond zin heeft om me te “powne” of te “owne”:P dit is me psn id: Orange_Wedge

  11. 6677 XP
    Myx's avatar

    Tuurlijk vergeleken met COD 4 is COD 5 donker en die dubbele shotgun is gewoon gruwelijk:D

    Bardfielt
    Dubbel Loop Shotgun

    ————————- +
    Frustratie

    😛 Maar begrijp het wel heb hem ook eindelijk en hij is gewoon zoooo lkkr 😀

  12. 1748 XP
    Shmet's avatar

    zow heb hem gehaald!:D ben benieuwd vanavond eens lekker er voor gaan zitten, ik kijk het meeste uit naar de multiplayer. Als iemand toevallig vanavond zin heeft om me te “powne” of te “owne”:P dit is me psn id: Orange_Wedge

    Welke ben je nu gaan halen de 5 of de 4 ? :p

  13. 5 XP
    dopecoil's avatar

    ow lol deel 5 haha wat dom dat ik dat er vergeten bij te zetten:P heb al wat online gespeeld, grafisch gezien best mooi en lekker snelle gameplay! Alleen.. ik kan er geen zak van haha:P lig al ver achter met 20 kills en 40 deaths.. singleplayer is gruwelijk:D

  14. 704 XP
    Boemtje's avatar

    GEwoon alle 2:D

  15. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik vind die shotgun niet zo prettig… Misschien toch nog eens dat ding een tweede kans geven 🙂

  16. 1748 XP
    Shmet's avatar

    ow lol deel 5 haha wat dom dat ik dat er vergeten bij te zetten:P heb al wat online gespeeld, grafisch gezien best mooi en lekker snelle gameplay! Alleen.. ik kan er geen zak van haha:P lig al ver achter met 20 kills en 40 deaths.. singleplayer is gruwelijk:D

    Gewoon je sensitivity goed zette naar jouw keuze en je zal het wel leren 🙂 Het is echt tof, zeker thompson vind ik zalig !

  17. 9 XP
    Lucsje's avatar

    mijn voorkeur gaat naar cod 4 maar cod 5 is ook zeer goed hoor

  18. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Ik zou eerder COD4 nemen want Modern Warfare ligt me meer dan WOII…
    Maar zoals hierboven al werd vermeld is COD5 zeker geen slechte game.

  19. 131 XP
    bnk90's avatar

    ow lol deel 5 haha wat dom dat ik dat er vergeten bij te zetten:P heb al wat online gespeeld, grafisch gezien best mooi en lekker snelle gameplay! Alleen.. ik kan er geen zak van haha:P lig al ver achter met 20 kills en 40 deaths.. singleplayer is gruwelijk:D

    iedereen is slecht begonnen maar namate meer spelen en je wordt echt king

    behalve ik dan ahahaha:P

  20. 656 XP
    Killermen's avatar

    Ik was direct goed begonnen, heb m’n COD4 dan ook kapot gespeeld natuurlijk

  21. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    iedereen is slecht begonnen maar namate meer spelen en je wordt echt king

    behalve ik dan ahahaha:P

    Ik ben ook geen dodelijke machine hoor:P. Maar het is wel tof;P

    Geef mij maar dikke racegame:D