Forum

Topic: NFS of Midnight Club

Anoniem's avatar

Ik wil un race game kopen mar k weet nie of k moet kieze tusse NFS en Midnight Club wat zal k doen:S

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 137 XP
    Yavar's avatar

    Need for Speed: Undercover
    Midnight Club: Los Angeles

    Lees het maar een keertje door, misschien dat het wel helpt ;).

  2. 65 XP
    VanHeesch's avatar

    Heb ze allebei al un par keer geleze mar weet nog steeds nie da s ut probleemXD

  3. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Lees even beide reviews van onze site

    Need For Speed: Undercover en Midnight Club: Los Angelos

  4. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    bij game kings zeiden ze dat need for speed meer een acrade games is en meer voor beginners is en dat midnight club veel moeilijker is

  5. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik kan echt NIET meer wachten op GT5.. en helaas een weddenschap afgelegd dat ik me kan beheersen en GT5 prologue niet te halen… heb wel een beetje spijt.. wil ook een racegame erbij:P

  6. 954 XP
    Callme's avatar

    midnightclub is echt heel erg leuk. Nfs geen idee.

  7. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Kijk uit daar is die Midnight club fanboy weer (ik) xD!!
    Natuurlijk voor Midnight Club LA. De soundtrack is gewoon gruwelijk, het is een uitdagende game en NFS is makkelijk hoor ik. EN natuurlijk kan je bij Midnight club nog genieten van Los Angeles op je tv…. En natuurlijk de multiplayer waarmee je lekker veel lol kan beleven. Btw midnight club is 27,50 bij play.com tijdelijk… Een koopje dus!

  8. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik was ook aan het twijfelen tussen die twee, maar heb Motorstorm gevraagd voor kerst, is een ander soort racegame 😉 leuk ook wrs

  9. 131 XP
    bnk90's avatar

    het hangt af van wat voor racegame je houd

    neem bijvoorbeeld NFS
    dat is een game waar de races niet heel moeilijk zijn en je er wel makkelijk doorheenkomt
    het is dan ook meer richting de Casual gamer (ook al bestaat die niet)

    en MC is meer een game voor ”gevorderden” (wil niet opscheppen ofzo) daar moet je namelijk meer moeite doen om een race te winnen deze game is meer gericht op de echte gamer

    zelf zou ik kiezen voor Midnight Club omdat ik wel hou van een uitdaging en wel hou en ik vind de graphics mooier maar dat is mijn mening

  10. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ga voor mc:la 🙂 super spel, naar ik hoor.(A)