Forum

Topic: 3th Domme vraag,

Anoniem's avatar

Hoe sluit je Logitech X-230 aan op de Playstation 3…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Via optisch of via die rooie en witte stekkertjes

  2. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ja, maar wat moet je daarmee?

  3. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Wat is het?

    Iets meer informatie graag. 🙂

    EDIT:

    ff gegoogled. ^^

    http://i.testfreaks.co.uk/images/products/600×400/183/logitech-x-230.480439.jpg

    Ligt eraan wat voor aansluiting het heeft, weet ik niej?

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Laat ik deze nu aan mijn PC hebben hangen. xD. Precies dezelfde. xD.

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Het boekje lezen hé 🙂

  6. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Eergisteren gekocht en volgens mij moet ik een Gaming adapter hebben vandaag terug gegaan naar winkel en ze zeiden dat het niet op Ps3 wou. :sothere: Ik dacht van wel zij ik ook en zij zeiden dat ik het maar op Televisie moest proberen dat heb ik gedaan lichtje ging wel aan van boxjes maar geluid deed het niet…

  7. 6677 XP
    Myx's avatar

    Je kan het op de hoofdtelefoon uitgang doen van de tv en ik weet niet hoe optisch werkt, verder zou ik geen andere manier weten maar kan je mssn zegge hoe het geluid van die boxen is, wil hem mssn ook halen 🙂

  8. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Je kan het op de hoofdtelefoon uitgang doen van de tv en ik weet niet hoe optisch werkt, verder zou ik geen andere manier weten maar kan je mssn zegge hoe het geluid van die boxen is, wil hem mssn ook halen 🙂

    Had ze in Hoofdtelefoon uitgang gedaan wou niet dus kan niet zeggen hoe geluid is. 🙂

  9. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Gooi er maar een slotje op na een hoop gekloot heb ik het voor mekaar gekregen. 🙂

  10. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik heb mijn X530 aan de pc hangen voor me muziektracks…

    Gelijk een tip om je ouders gek te maken:D

  11. 21 XP
    dutchie's avatar

    heb ook zoiets, gelukkig had ik nog zo een kabel

    http://img401.imageshack.us/img401/897/123tc4.jpg

    en op de ps3 de audio instellen op “audio input/SCART/AV multi”

  12. 304 XP
    Edwin's avatar

    Hmm dat kastje zit toch ook bij de boxenset in? Tenminste bij de X530 van een vriend van me wel (weet niet hoe dat met de X230 zit, maar aangezien het dezelfde boxen zijn zou het wel logisch zijn dat dat er wel bij zit)..

  13. 21 XP
    dutchie's avatar

    ja dat boxje zit erbij, alleen de kabel van ps3 naar dat boxje niet

  14. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    ja dat boxje zit erbij, alleen de kabel van ps3 naar dat boxje niet

    Dat is gewoon de standaard PS3 kabel zonder het scart blokje, deze zit gewoon bij je PS3.

  15. 6677 XP
    Myx's avatar

    Gooi er maar een slotje op na een hoop gekloot heb ik het voor mekaar gekregen. 🙂

    Kan je ook uitleggen wat je hebt gedaan, kan handig zijn voor andere mensen 🙂

  16. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Gewoon die scart kabel die je standaard bij Ps3 krijgt met rood wit en geel van die knoppen aan het einde, en bij Logitech X-230 krijg je de kleuren rood en wit dus gewoon met elkaar verbinden klaar eigelijks heel makkelijk.

  17. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Jammer dat je dan een 5.1 setje hebt met stereo geluid 😛
    En dus eigenlijk net zo goed een 2.1 setje kan kopen.