Forum

Topic: SamSung OMNIA

Anoniem's avatar

Heey,

Zoals jullie vast wel weten heb ik sinds kort de Samsung OMNIA.
Alleen snap ik 1 ding niet, hoe kan ik 2 of meer bestanden tegelijk versturen via blauwe tanden ..?
Ik kan er nu maar 1 sturen.
Als ik iemand in mijn mobiel laat komen kan het wel meer tegelijk. Wat ik dus zeer vreemd vind.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Volgens mij is het ook alleen maar mogelijk om ze 1 voor 1 te sturen.

  2. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Volgens mij is het ook alleen maar mogelijk om ze 1 voor 1 te sturen.

    meen je niet:(
    shit ben ik lang bezig:(
    Bedankt 🙂

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Geef eens om te beginnen wat meer info, wil je vanaf je telefoon versturen naar een andere telefoon of vanaf je pc naar telefoon?

  4. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Geef eens om te beginnen wat meer info, wil je vanaf je telefoon versturen naar een andere telefoon of vanaf je pc naar telefoon?

    Vanaf mijn telefoon naar een andere telefoon.

  5. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    1 voor 1 kan dat alleen. Blauwe tand is niet bepaald snel hoor 100kb/s ofzo

  6. 896 XP
    WoofeR's avatar

    1 voor 1 kan dat alleen. Blauwe tand is niet bepaald snel hoor 100kb/s ofzo

    Nope, dat is niet waar. Je kan meerdere items aanvinken in je telefoon en dan worden ze verstuurd, weliswaar 1 voor 1, maar je hoeft ze maar 1x te selecteren en 1x op verzenden te drukken!!!

  7. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Hoe dan ..?
    met mijn U600 kon ik het wel!
    nu niet meer 🙁

  8. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    bij de D900i kan je ook meerdere verzenden door naar je bestand te gaan en dan optiesverzenden via bluetooth en dan kan je er meerdere aanvinken en dan je apparaar zoeken en selecteren

  9. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dat neemt niet weg van het feit dat hij ze in een ‘queue’ zet, en ze dus 1 voor 1 verstuurd.

  10. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Dat neemt niet weg van het feit dat hij ze in een ‘queue’ zet, en ze dus 1 voor 1 verstuurd.

    Dat snap ik jongens.
    Maar ik moet nu elk bestand apart verzenden 🙁
    En ik wil dat die dat auto doet. Dat ik selecteer die gene die ik wel. En dat hij ze verzend !