Forum

Topic: farcry 2 bugs

Anoniem's avatar

Ik heb vanaf vandaag farcry 2 en heb ontdekt dat er nog heel veel bugs inzitten bv: vijanden die door bomen shieten, voorwerpen die blijven plakken, …

ik vraag me dus af of hier allemaal nog een patch voor gaat komen ??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Verplaatst naar correcte games forum.

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dit heb ik ook vaak. Waarschijnlijk komt er ooit nog wel een patch om dit op te lossen. Zo had ik laatst: Ik werd beschoten maar wist niet waarvandaan, ik keek wel naar het rode ding op me beelscherm en toen liep ik naar een rots en daar stak een schietende AK-47 uit. Dat begreep ik wel. Laatst liep ik naar steen en ineens grote ontploffing uit een steen verderop. Lag er een RPG (bazooka) naast de steen! Die had zichzelf opgeblazen. xD.

  3. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    vind die foutjes wel lol xd

  4. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    geen last van :O
    en door bomen heen schieten :O
    door de takken jha xD
    maar nog nooit door de boom zelfd

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Hmm nog niet opgemerkt :p

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Jullie spelen vast niet erg veel? xD.

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Jullie spelen vast niet erg veel? xD.

    Nee, Far cry 2 speel ik niet veel, speel het liever bij mijn pa ( HD TV ) momenteel heb ik voor kerst Motorstorm Pacific Rift gekregen dus ben ik daar mee bezig xD

  8. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Jullie spelen vast niet erg veel? xD.

    min: 2 uur PD

  9. 13 XP
    lakke's avatar

    heb nog maar een uurtje of 5 gespeeld, de bugs beginnen mij tog al minder te storen ๐Ÿ™‚

  10. 2 XP
    TheTurq's avatar

    nou, zit op 46% en kan niet verder… ik moet een beetje met Andre Hyppolite kletsen om em als vriend te hebben maar dat gaat niet. ik kom naar em toe, en druk op 3 hoekje maar er gebeurd nix :S

    hebben jullie dit ook of zijn jullie nog niet tot hier?

    edit: ik zie dat ik niet de enige ben, http://www.gamespot.com/xbox360/action/farcry2/show_msgs.php?topic_id=m-1-46506148&pid=944400

  11. 156 XP
    CypherThanatos's avatar

    ik heb hier geen last van en eigenlijk ook nog nooit door bomen heen geschoten althans is me nog nooit opgevallen.

  12. 2 XP
    TheTurq's avatar

    nee door bomen schieten zou me ook niet zo veel uitmaken maar dit irriteerd me toch wel.. je betaald de volle prijs maar krijgt een halve spel

  13. 515 XP
    Dead-M's avatar

    Ik heb ook wel es dat รกls ik dood ga, zoon buddy komt die je zgn redt. Dan kill je al die mensen, en dan gaat hij/zij gewoon UIT HET NIETS dood!!!
    Ik bleef er een keer bij staan, en dan zag je hem gewoon opeens neervallen, doodgaan, GVD VANUIT HET NIETS!! Dat is echt vet irritant, als je niet vaak genoeg saved en je gaat een keertje lomp dood omdat je van een brug afspringt ofzo en het water is ondiep ๐Ÿ˜›

    En ook dat je iemand goed in het vizier hebt, en dan schiet, maar dan dat er blijkbaar een boom voor staat en je dus tegen een boom aanschiet, maar die boom staat uit het schot? wtf

    en nog wel kleinere dingen, maar dit zijn er 2 die ik wel irritant vind.

    en waarom zijn al die mensen zo fokking dom, als je ze tegenkomt in een auto (jij zit in een assualt truck) dan gaan ze uitstappen en biggy lopen doen, dat is wel grappig, maar vaak vet irritant :P, waarom laten ze je niet gewoon met rust ๐Ÿ˜›

  14. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Dat probleem heb ik nou ook :P, als je je savegame opnieuw laad en het opnieuw doet, dan is de bug er nog steeds! Egt heel jammer, want zo kan ik niet verder in het spel komen….hopen dat er patch komt…

  15. 935 XP
    Mormel123's avatar

    nou, zit op 46% en kan niet verder… ik moet een beetje met Andre Hyppolite kletsen om em als vriend te hebben maar dat gaat niet. ik kom naar em toe, en druk op 3 hoekje maar er gebeurd nix :S

    hebben jullie dit ook of zijn jullie nog niet tot hier?

    edit: ik zie dat ik niet de enige ben, http://www.gamespot.com/xbox360/action/farcry2/show_msgs.php?topic_id=m-1-46506148&pid=944400

    Dat probleem heb ik nou ook , als je je savegame opnieuw laad en het opnieuw doet, dan is de bug er nog steeds! Egt heel jammer, want zo kan ik niet verder in het spel komen….hopen dat er patch komt. Inderdaad je betaalt voor een half spel. :whip:

  16. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dat probleem heb ik nou ook , als je je savegame opnieuw laad en het opnieuw doet, dan is de bug er nog steeds! Egt heel jammer, want zo kan ik niet verder in het spel komen….hopen dat er patch komt. Inderdaad je betaalt voor een half spel. :whip:

    Ik heb een savegame van 50%. Als je die wilt hebben, PM me dan maar. ๐Ÿ˜‰