Forum

Topic: Ps3 loopt vast op 0% update

Anoniem's avatar

Jongens/Meiden Waarom duurt die nieuwe updat zo lang hij doet 10 min over 1% Maar mijn internet is snel. :S echt raar ik wacht wel ff 1 uur en dan zie ik wel hoe ver die is,,Laterss,, ik ga zo even plastation®home uitproberen 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Heb je je media centers uit ..?

  2. 13 XP
    elyordo's avatar

    media servers ??

  3. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    jha dat bedoel ik 🙂

  4. 13 XP
    elyordo's avatar

    Sorry man maar ik snap er niets van hij saat nu 1 uur ofs. te updaten en is pas op 9% Wat moet ik doen??

  5. 6677 XP
    Myx's avatar

    of je hebt gewoon ongeluk of je moet ff je media servers uitzetten zoals vinnie al zei, gewoon naar internet instellingen en dan zie je mediaservers staan en dan op uit klikken 🙂

  6. 656 XP
    Killermen's avatar

    Ja, zoals iedereen zegt, mediaserver uitzetten, kan helpen

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    En in het ergste geval download je de PS3 update via je pc, en installeer je hem van een usb stick op je ps3.

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    En in het ergste geval download je de PS3 update via je pc, en installeer je hem van een usb stick op je ps3.

    Ja, dat deed ik vaak omdat ik wilde gamen tijdens het wachten. Maar dan moet je een mapje op je USB maken genaamd: PS3 daarin een mapje: UPDATE en daar moet hij in! Maar hij leest hem bij mij op die manier niet meer. Vroeger wel en ik heb er niets aan veranderd. :(. Nu update ik via de Playstation 3 zelf!