Forum

Topic: Level maak probleem

Anoniem's avatar

Heey,

Ik heb een probleem
ik heb in een Level een heeeeeeel groot blok neer gezet.
Ik daar gangen in maken.
Maar na een tijdje zegt hij: Vorm te ingewikkeld
en dan wil ik alleen maar wat verwijderen. Ik kan nu niks meer aan dat blok veranderen. En het koste me best veel werk wat ik nu in dat blok allemaal heb.
Hoe kan ik het weer zo krijgen dat het werkt ..?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Heel stuk eraf halen en daarna een groot blok apart maken en die eraan vast plakken werkte bij mij.

  2. 216 XP
    Depsie's avatar

    je moet niet 1 heel groot blok neerzetten en dan daar allemaal dingen in maken maar je moet gewoon een blok maken, daarin dinge maken , dan weer een ander blok maken en daar weer dingen in maken en dan die er boven op Plakken.

    tip : een piepklein stukje van dat donkere materie ofzo er tegenaan plakken of erin zetten dan blijft alles wel heel 🙂

  3. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    maar ik kan er dus ook niks meer afhalen 🙁

  4. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    maar ik kan er dus ook niks meer afhalen 🙁

    Than your fucked.. srry dat ik het zeg maar als je er niks vanaf kunt halen of bij kunt doen dan zul je toch opnieuw moeten beginne..

  5. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik heb ook een probleem:P ik wil net mn eerste level maken, maar hoe laat in materialen zweven? ze vallen altijd naar benedenxD

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb ook een probleem:P ik wil net mn eerste level maken, maar hoe laat in materialen zweven? ze vallen altijd naar benedenxD

    Dat roze en oranje rubberspul blijft zweven geloof ik tenzij iemand er aan gaat hangen dan valt het! xD.

  7. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Dus het moet eigenlijk altijd ondersteunt worden:P

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dus het moet eigenlijk altijd ondersteunt worden:P

    Ja net zoals in reality maar ik vind het ook stom! Dan maar iets minder echt! Van mij hoeft het niet per se ondersteund te worden maarja… Het moet hé.

  9. 85 XP
    pwvd's avatar

    Ik heb ook een probleem:P ik wil net mn eerste level maken, maar hoe laat in materialen zweven? ze vallen altijd naar benedenxD

    Als je bijvoorbeeld hout wilt laten zweven, moet je er een klein stukje donkere materie tussen zetten.. Gewoon ergens buiten het camera bereik zodat je het niet ziet tijdens het spelen.. Donkere Materie ‘zweeft’ namelijk..

  10. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ja raar. In dromen mag je geen beperkingen tegenkomen:P

    Je moet wel een studie volgen om alles goed te kunnen doen:S.. Het wordt je toch best wel moelijk gemaakt..

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja raar. In dromen mag je geen beperkingen tegenkomen:P

    Je moet wel een studie volgen om alles goed te kunnen doen:S.. Het wordt je toch best wel moelijk gemaakt..

    Ja, als ik sommige levels zie! Dan denk ik: Hier zit weken tijd in maar dan achter elkaar zonder te stoppen. Ga maar naar levels zoeken en typ in: Azure. Dan vind je een level wat ongeloofelijk mooi is! Dan het level: Azure Key, zo heet het level maar ik weet het niet zeker dus typ alleen: “Azure” in.

  12. 108 XP
    Ratakira's avatar

    idd het is niet gemakkelijk

    maar na een tijdje sukkelen

    ben ik al tot 3X toe opnieuw begonnen

    nu begint het los te komen maar zal idd enkele dagen gaan duren alvorens
    alles op zijn plaats valt

    bouwen testen
    nakijken testen
    afwerken enz stap voor stap en dan komt het goed

    sucses aan de lbplanetiers

  13. 8864 XP
    7th-son's avatar

    iemand dat level met boterkaas en eieren al gezien? waar je tegen de computer speelt dan
    een level met een hele coole tank met verschillende wapens (bestaat uit 160 onderdelen!)
    4-op-een-rij level
    silent hill level

  14. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Dat gedoe van ‘de vorm wordt te ingewikkeld’ krijg ik ook vaak. Dat is echt zwaar irritant. Ik had ook een keer, was ik heel druk geweest met een level en toen had ik het opgeslagen…..volgende dag ik weer laden en toen veel alles opeens naar beneden….terwijl het de vorige dag alllemaal goed vast zat. Dat is echt zwaar..sucks!

  15. 75 XP
    SecrecY's avatar

    Laatst maakte ik ook mijn eerste level, alleen ik zette er nogal veel vijanden in.. en 1 tip, als je veel wilt bouwen moet je zo weinig mogelijk vijanden erin zetten want dat brein dat je ze geeft neemt veel bouwcapaciteit(?) in.

  16. 6677 XP
    Myx's avatar

    Toen ik begon met levels maken was alles nog onduidelijk voor mij, nu ben ik bezig met me 4de level en nu snap ik alles. Alles werkt ook lkkr nu.

  17. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Als je ”donkere materie” neemt en je maakt hem heel klein dan is ie niet meer te zien. Als je hem dan ff selecteert met de selectie tool dan kun je hem overal tegen aan plakken. Het voorwerp zit dan muur vast, maar je ziet niet waaraan 🙂

  18. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Sommige levels zijn echt super ingenieus, zo heb je rekenmachines, spelletjes, liedjes, de hele reutemeteut, echt zo briljant! Ik wou dat ik dat kon. En dat ik er tijd voor had :p Vaak zit er zo’n jetpakje bij zodat je het systeem kunt bekijken, echt niet normaal hoeveel van die dingetjes er voor nodig zijn om zoiets te laten werken! Ik werk momenteel aan een nieuw level, “Revenge beyond the Grave”. Het is een vervolg op mijn level “Treasure of the Maharaja”, waar je een heilig artefact uit de tempel van de Maharaja steelt, en zo de wraakzucht van de “anscestors” op je nek haalt :p lol Ik probeer het lekker eng te maken, maarja, hoe eng kun je iets als LBP krijgen :p?