Forum

Topic: Irritant controller probleem

Anoniem's avatar

Ik heb me dualshock3 net anderhalve week en ik hoor nu al een hele kleine squeek in de rechter analog stick-.-het is echt minimaal maar ook heel erg irritant, dus mijn vraag is of iemand dit ook eerder heeft gehad en zijn controller open heeft gemaakt en het dan heeft opgelost want dan doe ik dat ook.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Als ik jou was, zou ik terug gaan naar de winkel en de controller laten omruilen!

  2. 656 XP
    Killermen's avatar

    Je heb nog garantie erop, dus omwisselen

  3. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    Ik heb me dualshock3 net anderhalve week en ik hoor nu al een hele kleine squeek in de rechter analog stick-.-het is echt minimaal maar ook heel erg irritant, dus mijn vraag is of iemand dit ook eerder heeft gehad en zijn controller open heeft gemaakt en het dan heeft opgelost want dan doe ik dat ook.

    gewoon sony bellen en je controller opsturen je krijgt gewoon een nieuwe ik had zelfde probleem

  4. 85 XP
    neYzzz's avatar

    lol? ik kan sony idd bellen maar ik wil gewoon kunnen gamen in de vakantie en niet me controller kwijt zijn voor 2 weken??? andere oplossingen?

  5. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    lol? ik kan sony idd bellen maar ik wil gewoon kunnen gamen in de vakantie en niet me controller kwijt zijn voor 2 weken??? andere oplossingen?

    je heb tog 2 controllers 😛 of leen van een vriend
    en als je de controller openmaak dan vervalt de garantie dus enige optie is gewoon opsturen maarja in de vakantie is dat zo voorbij

  6. 66 XP
    sneezle's avatar

    lol? ik kan sony idd bellen maar ik wil gewoon kunnen gamen in de vakantie en niet me controller kwijt zijn voor 2 weken??? andere oplossingen?

    beetje kruipolie bij het scharnierpunt:laughbounce:

  7. 85 XP
    neYzzz's avatar

    beetje kruipolie bij het scharnierpunt:laughbounce:

    eerst openen? of gewoon op het balletje gooien?

  8. 85 XP
    neYzzz's avatar

    Ik zou hem idd kunnen opsturen maar mijne is wit en geimporteert uit singapor ofzo dus zou ik em ook ergens naar Azie moeten opsturen? wat raden jullie mij aan Open maken en een beetje met de analog stick tweaken of helemaal naar tokyo sturen?

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik zou hem idd kunnen opsturen maar mijne is wit en geimporteert uit singapor ofzo dus zou ik em ook ergens naar Azie moeten opsturen? wat raden jullie mij aan Open maken en een beetje met de analog stick tweaken of helemaal naar tokyo sturen?

    Nee, je hoeft hem niet op te sturen naar Azie als je het gaat doen. Dat hoeft dus niet! Maar succes. Gewoon Sony bellen!

  10. 85 XP
    neYzzz's avatar

    Omg ja sony bellen maar krijg ik dan een wiitte???

  11. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    Omg ja sony bellen maar krijg ik dan een wiitte???

    als je witte heb krijg je witte

  12. 85 XP
    neYzzz's avatar

    als je witte heb krijg je witte

    Volgens mij is dat bullshit-.- ik heb trouwens me bon van me controller niet meer kan ik em dan nog opsturen?

  13. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Volgens mij is dat bullshit-.- ik heb trouwens me bon van me controller niet meer kan ik em dan nog opsturen?

    Als je gepind hebt, kun je je afschrift ook als bewijs laten zien. Anders is het pech, en heb je geen garantie meer.

  14. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    Volgens mij is dat bullshit-.- ik heb trouwens me bon van me controller niet meer kan ik em dan nog opsturen?

    is wel handig voor zekerheid weetje je bonnetje