Forum

Topic: Waarde Playstation 2 shatten

Anoniem's avatar

Ik wil mijn PS2 gaan verkopen maar ik wel ff weten wat ongeveer de waarde ervan is wat ik er nu voor zou kunnen krijgen
De Playstation 2:
– Playstation 2 met alles erop en eraan.
– Hij is omgebouwd met swap magic.
– Heeft zo’n beetje 30 spellen zoals Shaun white Snow boarding,Call of Duty 5, Eye toy play 3, Guitar heo III
– Met eyetoy + camera.
– Guitar Hero + Gitaar.
– 2 Controllers.
– 1 Memory card van dacht ik 8MB.
– PS2 is de slim versie.

(Games zijn niet orgineel behalve eyetoy play 3 en Guitar Hero III en nog 2)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Dat is een mooi compleet setje! Daar kun je nog wel wat voor krijgen. Ik zou als ik jou was ff op internet kijken wat ze vragen voor die ps2’s vragen met alles erop en eraan..

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Zijn de games origineel?

  3. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ze zijn niet orgineel op 3 of 4 na:P

  4. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Alsnog kun je er wel 1 derde van die LG tv voor kopen van het andere forum;)

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Alsnog kun je er wel 1 derde van die LG tv voor kopen van het andere forum;)

    Neej:P Ik heb het al bijna moet nog 50 ofzo maar de opbrengst van de PS2 is voor me broertje om te helpen een PS3 te kopen:happy:

  6. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Neej:P Ik heb het al bijna moet nog 50 ofzo maar de opbrengst van de PS2 is voor me broertje om te helpen een PS3 te kopen:happy:

    Dan moet je wel een heel leuk broertje hebben.. ik heb mijn ps3 er voor over om mijn broertje uit huis te krijgen;P

  7. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Dan moet je wel een heel leuk broertje hebben.. ik heb mijn ps3 er voor over om mijn broertje uit huis te krijgen;P

    :p ik soms ook wel:p maar agh de helft is desnoods zowieso al van hem:D
    Maar ff ontopic:
    Hoeveel kan ik ervoor krijgen?!?

  8. 103 XP
    Chipsoft's avatar

    :p ik soms ook wel:p maar agh de helft is desnoods zowieso al van hem:D
    Maar ff ontopic:
    Hoeveel kan ik ervoor krijgen?!?

    Toch wel 250-300€ denk ik :happy:

  9. 6677 XP
    Myx's avatar

    voor 250 had ik hem idd gekocht maar ik heb al een ps2. Doe anders op marktplaats bieden en dan bij de comment dat je bij minstens 220 euro begint.

  10. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    ik kijk ff voor je of ik iemand kan vinden voor je setje.. als ik iemand weet hoor je het

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik kijk ff voor je of ik iemand kan vinden voor je setje.. als ik iemand weet hoor je het

    Dan mag ie hem wel komen halen Vlaardingen maar ik moet eerst nog even met me ouders overleggen:|

  12. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik vraag me af of je dat ervoor gaat krijgen, aangezien een groot deel van de spellen niet origineel is, en de playstation 2 al best wel oud is, en je tegenwoordig een ps3 krijgt voor 300 euro.
    Maar je kan het altijd proberen, lager gaan kan altijd nog 🙂

  13. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Hij staat te koop voor 225 euro