Forum

Topic: Error 003205DF?

Anoniem's avatar

als ik Resistance 2 speel en ik wil een bepaald leel spelen dan krijg ik deze Error?
kent iemand deze?

Error 003205DF

weet iemand misschien mss of hier nog ene patch voor komt?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Na een beetje rond te googlen vond ik dat het een Network Error is. Gewoon internet aan/uit en dan is het wel opgelost 🙂

  2. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Na een beetje rond te googlen vond ik dat het een Network Error is. Gewoon internet aan/uit en dan is het wel opgelost 🙂

    ik heb mijn Internet al 2x gereset, en hij blijft te doen:depressed:

  3. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik denk dat het gewoon een kleine storing is of iets dergelijks gaat vanzelf over.

  4. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik denk dat het gewoon een kleine storing is of iets dergelijks gaat vanzelf over.

    maar ik heb het al geruime tijd:(

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Is dit in de singleplayer of in de multiplayer of in de online co-op? Als het in singleplayer is, kan het zo zijn dat je PS3 kapot is en dat je laser een deel van je game niet meer leest! Dan is je PS3 stuk! Dat was op TROS Radar vanavond (22 dec 2008).

  6. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik ben het niet! xD

  7. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik ben het niet! xD

    lol .

  8. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Is dit in de singleplayer of in de multiplayer of in de online co-op? Als het in singleplayer is, kan het zo zijn dat je PS3 kapot is en dat je laser een deel van je game niet meer leest! Dan is je PS3 stuk! Dat was op TROS Radar vanavond (22 dec 2008).

    het is in de multiplayer, als ik co-op wil doen

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    het is in de multiplayer, als ik co-op wil doen

    Ah! Dan zou ik het eigenlijk ook niet weten. :(. Sorry man!

  10. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Heb je al eens je internet opnieuw ingesteld?

  11. 6677 XP
    Myx's avatar

    Bekijk je NAT type ff, doe mediaservers uit, probeer is met kabel als het draadloos is.

  12. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Heb je nat3? Dan zou het daaraan kunnen liggen. Paar poorten openen zodat je nat2 krijgt.

  13. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Heb je al eens je internet opnieuw ingesteld?

    al 2x:( heb jij daar geen last van Roy? want jij had toch ook Resistance 2?

    Bekijk je NAT type ff, doe mediaservers uit, probeer is met kabel als het draadloos is.

    Ik heb NAT type 2 en ik heb met kabel,

    Heb je nat3? Dan zou het daaraan kunnen liggen. Paar poorten openen zodat je nat2 krijgt.

    ik heb NAT 2

  14. 6677 XP
    Myx's avatar

    al 2x:( heb jij daar geen last van Roy? want jij had toch ook Resistance 2?

    Ik heb NAT type 2 en ik heb met kabel,

    ik heb NAT 2

    aii das kut, mssn ligt het aan je router of modem, als je modem hebt trek hem es uit de stopcontact en dan er weer in zetten, als je ook router hebt installeer die es opnieuw.

  15. 1386 XP
    Redd's avatar

    Met je router ‘opnieuw installeren’ kom je niet zo heel ver, vrees ik.