Forum

Topic: Help mij a.u.b

Anoniem's avatar

Mijn Ps3 is vorige week kapot gegaan!
Mijn Ps3 is 1 jaar en 4 maanden oud. Sony heeft voor mij een uitzondering gemaakt dat ik kostenloos een geresiveerd appraat terug krijg.

Nu vandaag de uitzendig van radar bekeken te hebben ben ik toch gaan twijfelen.
Zal ik m’n ps3 opsturen naar Sony en kostenloos een gereviseerd apparaat ontvangen?
Of zal ik nu de schade gaan proberen te verhalen bij de leverancier.
Ik heb dus recht op een nieuw apparaat,
Op reparatie van mijn eigen ps3.
Of de volledige teruggave van de kostprijs. Geen tegoedbon

Wat moet ik doen??
Bekijk aub ook ff de brief. http://www.trosradar.nl/index.php?id=331

Dankuwel (Y)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Als sony jou heeft toegezegd dat je een nieuwe krijgt, ondanks dat je garantie is verlopen, zou ik daar gewoon gebruik van maken.

    Zie maar eens zo ver te komen met die brief, en sterker nog, als ze jou eerst dat aanbod doen en jij vervolgens verhaal gaat halen gaan hun het ook ‘volgens de regeltjes’ spelen.. En dat wil je denk ik niet, Sony heeft een hoop meer geld dan wij.

    PS. Denk je dat Sony onder de indruk is van de tientallen klachten die uit ons landje komen? Of van het programma Radar? :p

    PPS. Volgens mij is die brief eerder geschreven door PR lui van Radar, dan door juridische deskundigen. :p Ze moeten en zullen dan ook 10x de naam van het programma noemen in die brief.. Maar dat is mijn mening. :p

  2. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Ik kan het me wel vinden in jou reactie.
    Maar wel ff voor de duidelijkheid.
    Ik krijg geen nieuwe, maar een gereviseerde ps3 terug he.:paperbag:

    En ik zou dan geen verhaal moeten gaan halen bij Sony, maar bij de leverancier!
    De leverancier moet het dan maar zelf uitzoeken bij Sony.
    Het gaat hier dus om verhaal halen bij de leverancier.:paperbag:

  3. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik zou gewoon die geresiviseerde nemen want die is toch ook zo goed als nieuw.
    Een ding snap ik niet wrom mensen zeuren zolang je er maar eentje heb is het goed toch?

  4. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Ik doe m’n ps3 vanmiddag op de post 🙁

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    Het nadeel van een gereviseerde is dat je iemand ze PS3 terug krijgt, en je geen idee heb hoe hij er mee om is gegaan, hoeveel draaiuren hij heeft en hoe vaak hij al stuk is gegaan.

    Then again, een betere optie is er niet… Sony customer service ftl.

  6. 293 XP
    Japsuh's avatar

    PPS. Volgens mij is die brief eerder geschreven door PR lui van Radar, dan door juridische deskundigen. :p Ze moeten en zullen dan ook 10x de naam van het programma noemen in die brief.. Maar dat is mijn mening. :p

    Ik vind het een grappige brief, zo slecht en zo veel reclame!

  7. 564 XP
    Rox92's avatar

    Het nadeel van een gereviseerde is dat je iemand ze PS3 terug krijgt, en je geen idee heb hoe hij er mee om is gegaan, hoeveel draaiuren hij heeft en hoe vaak hij al stuk is gegaan.

    Then again, een betere optie is er niet… Sony customer service ftl.

    Dat maakt toch niks uit want ze repareren niet alleen het ding maar sommige dingen vervangen ze ook dacht ik want ze zouden niet alles opnieuw gebruiken hoorde ik.

  8. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ik zou serieus me geld terugvragen, en dan een nieuwe kopen voor 300 euro, de film 300, bluray afstandsbediening en een spel naar keuze!
    houd je nog over ook als et goed is 😉

  9. 103 XP
    Chipsoft's avatar

    ik zou serieus me geld terugvragen, en dan een nieuwe kopen voor 300 euro, de film 300, bluray afstandsbediening en een spel naar keuze!
    houd je nog over ook als et goed is 😉

    Net of ze je na 1 jaar en 4 maanden je geld nog terug geven 😐

  10. 8864 XP
    7th-son's avatar

    hijhad de optie toch zei die?

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    hijhad de optie toch zei die?

    Nee, met die brief zou hij een nieuwe moeten krijgen van de winkel.

  12. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Ik vond de brief wel goed! en waarom zou je een ps3 nemen die van iemand anders was maar wel gerepareerd is…