Forum

Topic: Help Wifi

Anoniem's avatar

Ik heb bij bol.com een wi-fi usb stick gekocht maar er staat dat hij zich automatisch installeert maar ik doe die usb in mijn pc maar hij vraagt toch om een CD of stuurprogramma’s maar die heb ik beide niet. zou iemand mij misschien kunnen helpen of heb jij dit probleem ook laat het ff weten.

Heb windows vista en het merk van de wifi usb is Wi-Fi Usb Key Fun Access Thrustmaster

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Als gewoon geklik dat ie moet gaan zoeken ernaar? Gekeken op de website van de fabrikant of er toch geen drivers zijn.

  2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Heb je wel USB 2.0?
    En het topic staat toch verkeerd?

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Er zit een software pakket bij als het goed is, deze al geïnstalleerd?

  4. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Het is toch ook hardware bart :’).

  5. 5 XP
    Frboy1908's avatar

    ja ik heb usb 2.0 maar er zat niks bij alleen de usb en nog een stekertje waar die usb in moet dat heb ik gedaan maar hij vraagt om instalatie via CD-rom maar die heb ik niet en die stuurprogramma’s kan die ook niet vinden;)

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Er hoort een cd bij te zitten met speciale software, kijk maar http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=41365&dimensionid=17&shopid=6