Forum

Topic: Ps3 Leest geen Games&Films

Anoniem's avatar

Mijn broer zegt dat de ps3 kapot is door home van de playstation.
Ik weet zeker dat dat niet door home kan komen,, Maar hij denkt weer slim te zijn en mij de schuld te geven. -.- Nu moet die waarschijnlijk opgestuurd worden en krijgen we een slechtere PS3 terug..
Weet iemand wat we/ik moeten doen,, en/of wat de reden is dat de ps3 geen games&Films leest?

MVG. Yordi

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

34 reacties

  1. 6677 XP
    Myx's avatar

    Je blu-ray driver is gewoon stuk, en het kan nooit door home komen, anders was het bij tachtig duizend andere mensen ook gebeurd en home heeft niks te maken met je lezer. Waarom ben je er zo cker van dat je een slechtere terug krijgt?

  2. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Laser is kapot welke PS3 versie heb je? Dat staat ergens bij de serienummer(achterkant) van de PS3 begint met CECH

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Doordat de Blu-Ray laser stuk is (het ding wat de films, games en muziekcd’s leest) moet je of een nieuwe kopen of een reparatie regelen bij Sony door te bellen. Maar het komt niet door PlayStation Home.

  4. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Wanneer heb je de PS3 gekocht?

  5. 13 XP
    elyordo's avatar

    -****

    Moet je normeer weten??

  6. 13 XP
    elyordo's avatar

    Zou het door de update komen van pastgeleden :S Want mijn broer zegt?,. “Het komt door de nieuwe update!”

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Zou het door de update komen van pastgeleden :S Want dat loopt mijn broer nou weer te lullen?,. “Het komt door de nieuwe update!”

    Wat ik wel weet is dat je broer niet erg veel verstand heeft van de Playstation 3! xD. Ik denk dat je gewoon Sony moet bellen. Het is laatst in TROS Radar geweest over de vele kapotte Playstation 3’s en dan vooral om de laser!

  8. 200 XP
    bokito007's avatar

    nee die update heeft niks met je laser te maken

  9. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Je hebt dus een 60Gb EU versie en die schijnt snel stuk te gaan.

    Het beste is wat je kan doen is je PS3 opsturen via de site van Sony.
    https://playstationservice.moduslink.com/ <-- deze Volg de aanwijzingen. Stuur het op en hopen dat je ps3 weer terug krijgt. Kan lang duren ik was de mijne 52dagen kwijt. Succes!

  10. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    je moet naar www.trosradar.nl en daar kan je een brief downloaden en die moet je dan opsturen

  11. 13 XP
    elyordo's avatar

    Hij wilt hem niet op gaan sturen,, Hij gaat nu wachten todat er een nieuwe update komt., en dan gaat hij de nieuwe firmware ofs. instaleren..

    Bedankt everyone. Nog fijne kerst 😀

  12. 656 XP
    Killermen's avatar

    M’n vriend was hem welgeteld 2 weken kwijt, dus kan lang duren maar ook zeer lang, en door HOME kan dit niet komen hoor. HOME is software-matig, Blu-ray is hardware-matig, komt niet met elkaar in contact door een update, een door je PS3 te updaten lukt het niet hoor!

  13. 13 XP
    elyordo's avatar

    Jah bedankt.

  14. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Je hebt dus een 60Gb EU versie en die schijnt snel stuk te gaan.

    Het beste is wat je kan doen is je PS3 opsturen via de site van Sony.
    https://playstationservice.moduslink.com/ <-- deze Volg de aanwijzingen. Stuur het op en hopen dat je ps3 weer terug krijgt. Kan lang duren ik was de mijne 52dagen kwijt. Succes!

    60gb gaat juist loangs mee:S

  15. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    Hij wilt hem niet op gaan sturen,, Hij gaat nu wachten todat er een nieuwe update komt., en dan gaat hij de nieuwe firmware ofs. instaleren..

    Bedankt everyone. Nog fijne kerst 😀

    veel wacht plezier he we zien je zeker weer over stuk of 3 maanden weer online

  16. 76 XP
    Fano5314's avatar

    veel wacht plezier he we zien je zeker weer over stuk of 3 maanden weer online

    Lol. Idd, veel succes met wachten!

  17. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    60gb gaat juist loangs mee:S

    De amerikaanse/Japanse 60Gb versies gaan langer mee hetzelfde geld voor de 80Gb versies in dezelfde landen.

    Europa krijgt altijd de verneukte versies van de PS3’s :X

  18. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    De amerikaanse/Japanse 60Gb versies gaan langer mee hetzelfde geld voor de 80Gb versies in dezelfde landen.

    Europa krijgt altijd de verneukte versies van de PS3’s :X

    Nee hoor! De eerste PS3’s doen het, het best! Omdat die het nieuwst en het best getest zijn! De andere niet want ze gaan er van uit dat het allemaal werkt.

  19. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Nee hoor! De eerste PS3’s doen het, het best! Omdat die het nieuwst en het best getest zijn! De andere niet want ze gaan er van uit dat het allemaal werkt.

    Tuurlijk niet…
    Omdat iets nieuws is hoeft het toch niet meteen het best getest te zijn. Hoe denk je anders dat er zoveel versies zijn? Als er een goed is waarom maken ze dan nieuwe versies -_-‘?

    Er is altijd wel een rede waarom het beter kan. De nieuwe versies waren verneukt om de productie kosten naar beneden te brengen.

  20. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    heb ik geluk dat ik een ps3 uit hongkong heb. gaat langer mee

  21. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    heb ik geluk dat ik een ps3 uit hongkong heb. gaat langer mee

    Waarom nou weer uit Hong Kong?

    Tuurlijk niet…
    Omdat iets nieuws is hoeft het toch niet meteen het best getest te zijn. Hoe denk je anders dat er zoveel versies zijn? Als er een goed is waarom maken ze dan nieuwe versies -_-‘?

    Er is altijd wel een rede waarom het beter kan. De nieuwe versies waren verneukt om de productie kosten naar beneden te brengen.

    Daar heb je een punt…. Met de PS2 was dat wel zo! Ik heb genoeg vrienden die een PS2 Slim hadden en die hebben er 2 PS2’s gehad omdat die andere stuk ging. Mijn broer had de dikke en ik had ook een dikke en wij hebben nooit problemen gehad.

  22. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Je broer is gewoon aant zeveeren jong :p

  23. 564 XP
    Rox92's avatar

    Kwee nie wat die broer van je gerookt heb maar het kan nooit goed zijn 😛

  24. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    @PotaFlux, de 60 GB versies zijn wel beter. In de PS3 60 GB zit een betere laser dan die in de 40, 80 en 160 GB! Ze hebben in die 40, 80 en 160 GB versies een goedkopere laser gestopt om te kunnen concurreren met Microsoft en Nintendo, zij waren zo goedkoop en Sony was duur met hun Playstation 3! De vernieuwde laser is dus goedkoper en gaat sneller stuk dan die van de 60 GB! Waarom denk je dat de 60 GB zo duur was? Omdat er zoveel HDD ruimte in zat? Dat valt wel mee. Dan zou die 160 GB nog duurder moeten zijn maar dat is niet zo!

  25. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    @PotaFlux, de 60 GB versies zijn wel beter. In de PS3 60 GB zit een betere laser dan die in de 40, 80 en 160 GB! Ze hebben in die 40, 80 en 160 GB versies een goedkopere laser gestopt om te kunnen concurreren met Microsoft en Nintendo. De vernieuwde laser is dus goedkoper en gaat sneller stuk dan die van de 60 GB! Waarom denk je dat de 60 GB zo duur was? Omdat er zoveel HDD ruimte in zat? Dat valt wel mee. Dan zou die 160 GB nog duurder moeten zijn maar dat is niet zo!

    hehe:P mij n gelijk is ook weer gehaald

  26. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Omdat ik gepost heb wat waar is? xD.

  27. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Omdat ik gepost heb wat waar is? xD.

    jhaa over die 60 gb, ergens in dit topic lulde iemand dat 60 gb de slechtste was

  28. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    jhaa over die 60 gb, ergens in dit topic lulde iemand dat 60 gb de slechtste was

    Ja PotaFlux vond die kut! Heb jij ook een 60 GB versie? Ik heb er 2 in huis staan. xD. Die van me broer en die van mij! xD.

  29. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Ja PotaFlux vond die kut! Heb jij ook een 60 GB versie? Ik heb er 2 in huis staan. xD. Die van me broer en die van mij! xD.

    heb 60 gb ja;)2:O geld teveel ofzo?

  30. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    heb 60 gb ja;)2:O geld teveel ofzo?

    Mijn broer één en ik één!

  31. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Mijn broer één en ik één!

    zelf betaald?? of ouderds?? want als je ouders doen, hhebbben zij geld teveel:P

  32. 13 XP
    elyordo's avatar

    ik ben nu gewwoon online met me ps3 morgen ochtend ga ik me eigen ps3 halen dus kan ik lekker online gamen Laters.?? FijneKerst iedereen.

  33. 277 XP
    RevXxx's avatar

    ik ben nu gewwoon online met me ps3 morgen ochtend ga ik me eigen ps3 halen dus kan ik lekker online gamen Laters.?? FijneKerst iedereen.

    nog ff voor de duidelijkheid. heb je de ps3 al op gestuurt of weer terug gekregen. ?
    en niet naar je broer luisteren) ik heb er ook niet veel verstand van. maar als mensen dit al zeggen zou ik het maar doen ook.

    of kijk ff de oude TRosRadaar aflevering terug. (skippen tot bij de Telefoon/Help Desk team.

    @Topic
    en mensen laast een Psn (ps3 vriend) was m van 15 tm 30 december kwijt. :shakehead:
    Had een mailtje gekregen van hem.

    en nog ff een vraag hoe lang gaat die 60gb dan mee. ?
    (de Lasser en console en dat soort dingen) de 60gb heb ik. en op de. 500euro prijsverlangings dag gekocht.
    (Ps3 van 600euro toen 500euro)

  34. 13 XP
    elyordo's avatar

    Me broer gaat hem samen met de brief bij de leverancier brengen hij zou nog in garantie moeten zitten,,Dus Met die brief ,, Zoeits zal het worden,,

    Laterss,,