Forum

Topic: Waar koop jij je games?

Anoniem's avatar

Ik ben wel benieuwd waar iedereen hier zijn games koopt, ik zelf haal ze meestal bij de Dimension Plus (www.dimplus.nl) aangezien die toch lekker dichtbij zit en je er een spaarsysteem hebt voor korting ๐Ÿ˜€

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

64 reacties

  1. 207 XP
    Niekker's avatar

    waar het me uitkomt:p internet winkels maakt niet uit

  2. 257 XP
    Joost's avatar

    Ik kijk meestal op www.budgetgaming.nl waar een game die ik wil hebben het goedkoopst is. Als het nieuwe games zijn zullen de prijzen niet veel schelen. Misschien 2 of 3 euro. Dan ga ik naar de Free Record Shop. Ik heb daar 7,50 korting met een VIG card. Geld voor games vanaf 45 euro en mag 1x per maand. Krijg je als je abonnee bent van Power Unlimited. Ik kan ook naar de GameShop hier in Den Haag gaan of naar www.Zuiderpark-games.nl Die zit bij mij in de buurt en heeft soms erg goede aanbiedingen. Is een internet winkel maar je kan ook bij hem komen ophalen.

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Savegames in A’dam noord. Hun importeren de amerikaanse versie ook altijd.. ๐Ÿ™‚ Gegarandeerd (gelimiteerd) leverbaar 2 dagen na de release in USA. xD (Met uitzonderingen natuurlijk, het gaat wel om spellen die redelijkerwijs tegelijkertijd uitkomen)

  4. 137 XP
    Yavar's avatar

    www.bol.com ๐Ÿ™‚
    Ruime assortiment en perfecte bezorgtijden….

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    bol.com heeft bij mij bij 2 pre-orders zo hard hun best gedaan mijn vertrouwen te verliezen dat het gelukt is.

    Ik kan het echt -NIET- waarderen dat als ik iets weken of maanden vooraf pre-order, dat ik het dan niet de dag van de release heb. En dit natuurlijk wanneer vrienden die s’ochtes besluiten het ook maar te kopen hem dus eerder hebben dan ik. ๐Ÿ˜ก

  6. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    www.bartsmit.nl

    simpel maar het werkt , en afspraak is afspraak, nog nooit een spel (nog niet รฉรฉn dag) te laat gehad , zelfs niet met GTA IV
    ik bestel ze via internet , gebruik IDeal als betaling (internetbankieren) en het ligt binnen 2 dagen bij mij op de duermat! ๐Ÿ˜€
    nog nooit problemen mee gehad ,

  7. 257 XP
    Joost's avatar

    Ik kan www.zuiderpark-games.nl ook aanraden. De games verkoopt hij voor goede prijzen en de verzendkosten zijn 2 euro. Is een eenmanszaak. Is een aardige man die er egcht alles voor geeft om goeie service te hebben! Als je hem een bericht stuurt heb je vaak binnen twee uur al een reactie! (behalve ’s nachts natuurlijk:p) Heeft ook heleboel nieuwe PS3 games voor 55 euro. Zelf games die er nog moeten aankomen zoals: Brothers in Arms, Battlefield Bad Company

  8. 356 XP
    Godfather's avatar

    Future Zone..

  9. 790 XP
    Robbert's avatar

    Eigenlijk koop ik ze tot nu toe altijd op marktplaats, omdat er nog geen games voor mij waren die ik echt graag wilde hebben :glass_smile:

  10. 454 XP
    arwin1993's avatar

    dynabyte ben niet zo thuis met online betalen en je bent ook bijna altijd goedkoper uit als je met fietsje komt ophalen anders is meestal nog verzendkosten

  11. 27 XP
    killerbrian007's avatar

    the gamestore!!

  12. 13 XP
    BananaXtreme's avatar

    bij de nedgame

  13. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    bol en dixons, goeie service en nooit problemen mee gehad.

  14. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik koop ze ALTIJD bij dimensionplus, super winkel !

  15. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Mediamarkt, bol.com en wat bij BudgetGaming het goedkoopste is :p.

  16. 72 XP
    Ubii's avatar

    Waarom koopt niemand op Ebay? Daar kan je ook pre-orderen en heb je hem ook op dezelfde dag in huis. Kijk gewoon naar de feedback van de verkoper. Soms ben je de helft goedkoper uit. Heb nog nooit meer betaald dan 40 euro.

  17. 356 XP
    Godfather's avatar

    Standaard winkels, zoals E-Plaza, Bart-Smit en een game die hier nog niet uit is bij consoleshop of future zone

  18. 564 XP
    Rox92's avatar

    Dimension Plus ๐Ÿ˜€ !!
    Super winkel en je kan daar ook 2e hands kopen ALS ze die dan hebben voor dat spel;)

  19. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Meestal Music Store of de Free Record Shop. Gewoon omdat je daar leuk geholpen wordt, en ik soms zelfs bepaalde games even uit mag testen omdat ik vaste klant ben :p Kijk, dan kom ik vaker terug natuurlijk.

  20. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Media Markt of Future Zone, heeft ook leuke goodies, zag daar laatst een Kratos doll (om het zo maar te noemen) :p

  21. 564 XP
    Rox92's avatar

    Tja heb ook nog een kado bon van 5 euro alleen free record shop is meestal duurder dan andere winkels…..

  22. 298 XP
    Goodfella's avatar

    Media Markt of Bart Smit. Ik koop haast nooit online.

  23. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Tja heb ook nog een kado bon van 5 euro alleen free record shop is meestal duurder dan andere winkels…..

    Hmm, ik vind FRS zowieso maar vaag, personeelsleden die games/films “lenen” om het zo maar te noemen…
    Heb liever een in-gesealde game, maar idd cadeaubonnen doe je niks aan ๐Ÿ™‚

  24. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik vind FRS te duur, is hiero altijd ong. 4/5 euro duurder dan in de intertoys en de MediaMarkt :p.

  25. 6 XP
    B7.KB's avatar

    ik koop games bij e-plaza
    ๐Ÿ˜‰

  26. 33 XP
    GloriouS's avatar

    mediamarkt vaak

  27. 257 XP
    Joost's avatar

    Tja heb ook nog een kado bon van 5 euro alleen free record shop is meestal duurder dan andere winkels…..

    Als je slim bent bewaar je die bon tot je Ps3 patinum game skunt kopen ๐Ÿ˜‰ Die worden tch overal 30 euro :p misschien later ergens in de aanbieding iets minder.

  28. 110 XP
    Marshall's avatar

    Tegenwoordig vaak op www.ebay.nl.

  29. 451 XP
    Florian's avatar

    waar ik zxe vind haal ik ze..xD binnenkort eens iets bij bol.com proberen.. maar games is meestal intertoys en hb dan in oostenrijk bij een GameStop, KZ2 2ehands gekocht voor maar 15 euries..:P en er makeerd niks aan, geen krasje of iets…!

  30. 268 XP
    pukkieman's avatar

    Ik heb zelf een pas van de Power Unlimited dan krijg ik 7.50 korting op games in freerecordshop

  31. 993 XP
    rickaa12's avatar

    Bartsmit!!!!!

  32. 424 XP
    Dawes's avatar

    Als ik games graag wil met evt uitbreidingen koop ik ze in de MediaMarkt ! (personeelskorting, yay!). Dit vanwege de uitbreidingen die ik bij Amerikaanse versies niet kan kopen (ja of via een omweg..)

    Anders importeer ik ze meestal via internetshops ๐Ÿ™‚

    // Dawes

  33. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Ik koop ze meestal bij bol.com, bartsmit.nl of gewoon in de winkel

  34. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    FRS, Bart Smith, Soms bol.com en heeeeeeeeeeel soms dixons maar die is echt duur qua games :S Owja en Music Store ook nogwel soms

  35. 60 XP
    Ruben-17's avatar

    De Saturn in Tilburg!
    Daar zijn games vaak een stuk goedkopen, vaak als ze bij dixons 64 euro zijn(bij de launch) zijn ze daar al 50 euro ofzo:D

  36. 23 XP
    xheno's avatar

    Ik koop mijn games meestal bij Dynabite.

  37. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ps3-sense ๐Ÿ™‚
    E-plaze
    MM
    Shoptoo
    Axcel music
    FRS
    Winnen xD

  38. 165 XP
    bjcrosserke's avatar

    Gamemania en bart smit (ik vergelijk de prijzen maar bij gamemania heb je wel meer service ๐Ÿ˜‰ )

  39. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik koop mijn games bij de plaatselijke game shop

    the gamefactory ๐Ÿ˜€

    een ook heel vaak bij BOL.com want daar is het lekker goedkoop ๐Ÿ˜€

  40. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Gamemania is best!!!

  41. 60 XP
    JS2000's avatar

    Freerecordshop (Y)

  42. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Play.Com en waar aanbiedingen zijn.
    Free Record Shop is kk duur, ze vragen sowieso tien meer dan bijv. een Eplaza of Media Markt.

  43. 8838 XP
    7th-son's avatar

    ik haal helemaal niets meer in de winkel, mij allemaal te duur
    ik bestel wel uit amerika!

  44. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Kijk op budgetgaming.nl waar hij het goedkoopste is en koop hem dan via die site ๐Ÿ˜›

  45. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Ik heb net 5 spellen besteld op play.com voor nog geen โ‚ฌ100,-

  46. 99 XP
    snowguard3's avatar

    Media Markt, E-Plaza en Game Mania

  47. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Mediamarkt, eigen korting er nog overheen whoppaaa

  48. 60 XP
    JS2000's avatar

    Gamemania is best!!!

    Is ook een goede winkel! Staan altijd aardige mensen in,bij de FRS zijn ze niet altijd even vriendelijk.

  49. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    gewoon bij de free record shop ๐Ÿ˜›

  50. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Is ook een goede winkel! Staan altijd aardige mensen in,bij de FRS zijn ze niet altijd even vriendelijk.

    Bij ons anders wel, een mooie meid van zo’n 19 รก 20 jaar en die is altijd vriendelijk :$

  51. 704 XP
    Boemtje's avatar

    2e hands winkeltje bij mij in de stad of media markt. Warom halen jullie bij free record shop die winkel is egt duuuuurrrr

  52. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    mymemory.co.uk zeer betrouwbaar!

  53. 14 XP
    MartijnW's avatar

    Ik koop m’n meeste games bij de MediaMarkt of Gameplaza (?) in Utrecht (Hoog Catharijne). FRS is inderdaad aardig duur..

  54. 29 XP
    VivaLaJoker's avatar

    Media Markt dohh ><

  55. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Bij Bart Smit met korting:D

  56. 2 XP
    xizo's avatar

    Hee..

    Ik heb need for speed shift op ps3 gameshop gekockt voor 50 euro
    pre-order! deze kwam op 18 september uit en op 23 september vandaag heb ik hem nog steeds niet!

    Site is echt niet aan te raden

  57. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Hee..

    Ik heb need for speed shift op ps3 gameshop gekockt voor 50 euro
    pre-order! deze kwam op 18 september uit en op 23 september vandaag heb ik hem nog steeds niet!

    Site is echt niet aan te raden

    Meen je niet!!:| Ik heb hem (de CE versie) daar ook besteld en ook nog niet binnen! Gewoon blijven stalken hoor! :O Laat me plz ff weten hoe het contact verloopt.

  58. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    Bijna alle 18 games heb ik of 2e hands of via budgetgaming gekocht.

  59. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Ik koop m’n meeste games bij de MediaMarkt of Gameplaza (?) in Utrecht (Hoog Catharijne). FRS is inderdaad aardig duur..

    De Free Record Shop heeft nog wel eens van die spellen die ze voor een spot prijsje weg doen.

  60. 39 XP
    janter's avatar

    Meestal koop ik mijn games bij de E-Plaza of MediaMarkt.

    Daarbij een vraagje. Hoelang duurt het voordat je een game heb vanuit het buitenland?

  61. 96 XP
    Rocco's avatar

    kijken jullie hier eens: www.sirgamelot.nl

  62. 39 XP
    janter's avatar

    Heb je al eens besteld? Is het betrouwbaar, zoja wat is de levertijd? ๐Ÿ™‚

  63. 53 XP
    Raymi's avatar

    Ik koop me games meestal bij de MM of Saturn.

  64. 533 XP
    fazzel100's avatar

    www.cheapgamesonline.nl =D De levering duurt wat langer maar ik heb NFS Shift voor 46euro gekocht terwijl hij bij www.bol.com 65 is.