Forum

Topic: .divx op dvd?

Anoniem's avatar

Hey ik heb met die soft sub tutorial veel filmpjes van ondertiteling voorzien maar sommige wil ik op dvd doen, maar als ik bij nero doe toevoegen dan ziet hij het bestand .divx niet, hoe kan ik divx op dvd doen?

Alvast bedankt 😀

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 53 XP
    bravefencer's avatar

    Bestandje naam wijzigen naar .avi misschien

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Je moet gewoon een DATA DVD maken in nero, dan al de bestanden erop zetten en branden.

  3. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    ondertiteling de zelfde naam geven als de film ( met SUBRenamer ), en dan samen branden als (data cd ). je moet dan eerst de ondertiterling aan drukken voor dat je de film af speeld.

    en je kunt ook met een progamma als AVIAddXSubs v8.3, de sub’s in het DIVX bestand zelf toe voegen, dan krijg je een enkele bestand met de sub’s er in. dan kan je onder het af spelen van de film op sub drukken voor de ondertiterling.

  4. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    ondertiteling de zelfde naam geven als de film ( met SUBRenamer ), en dan samen branden als (data cd ). je moet dan eerst de ondertiterling aan drukken voor dat je de film af speeld.

    en je kunt ook met een progamma als AVIAddXSubs v8.3, de sub’s in het DIVX bestand zelf toe voegen, dan krijg je een enkele bestand met de sub’s er in. dan kan je onder het af spelen van de film op sub drukken voor de ondertiterling.

    Zet je bril a.u.b op als je wat leest, hij zegt dat ie al de subs erin gezet heeft en dat ie meerdere op DVD wil zetten.

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Zet je bril a.u.b op als je wat leest, hij zegt dat ie al de subs erin gezet heeft en dat ie meerdere op DVD wil zetten.

    lees jij ook maar eens beter er staat toch ook bij ____branden als (data cd )_____de rest is gewoon extra info :yeahright:

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    lees jij ook maar eens beter er staat toch ook bij ____branden als (data cd )_____de rest is gewoon extra info :yeahright:

    Hij zegt DVD en geen CD.

    Met die extra info raakt de topic starter alleen maar in de war.

  7. 6677 XP
    Myx's avatar

    Klein beetje maar, er reageerde al heel lang niemand dus ben wat verder gaan zoeken en zelf dingen proberen en je moest het idd gewoon op een data dvd branden. Wat die subs betreft, ik heb soft subs dus hoef dat bestandje niet te branden. Ik heb alleen een problemen, de ondertiteling is een beetje blokkerig na het branden maar verder is alles goed 😀 Nog bedankt voor jullie reactie :lock:

  8. 257 XP
    Joost's avatar

    welke tutorial bedoel je? Die van Selec 1?

  9. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Hij zegt DVD en geen CD.

    Met die extra info raakt de topic starter alleen maar in de war.

    CD CDI BR-disc HD-DVD DVD het zijn allemaal cd’s/Compact Disc’s :yeahright:

    Dus loop niet zo te :lazy:

  10. 6677 XP
    Myx's avatar

    welke tutorial bedoel je? Die van Selec 1?

    Dexe, klikie

  11. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    CD CDI BR-disc HD-DVD DVD het zijn allemaal cd’s/Compact Disc’s :yeahright:

    Dus loop niet zo te :lazy:

    Maar om in nero een DVD te branden moet je toch echt op Data DVD klikken en niet op Data CD.

  12. 8815 XP
    7th-son's avatar

    gewooon een externe hdd kopen, veel makkelijker, en uiteindelijk goedkoper

  13. 6677 XP
    Myx's avatar

    gewooon een externe hdd kopen, veel makkelijker, en uiteindelijk goedkoper

    Was niet voor mezelf bedoeld, maar voor mijn ouders en zusje. Anders zet ik film gewoon op me ps3, veel makkelijker en sneller.