Forum

Topic: Wirecard

Anoniem's avatar

Zoals misschien een paar van jullie al hebben gezien zijn er op Play.com goede aanbiedingen. Alleen het probleem is dat je daar alleen met een creditcard kan betalen en die heb ik niet. Nu heb ik Wirecard gevonden, dat is een virtuele Mastercard. Alleen mijn vraag is hoe krijg ik daar geld op?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

38 reacties

  1. 76 XP
    Fano5314's avatar

    Misschien heb je hier wat aan?

    Eenvoudig geld storten

    Profiteer van de talloze mogelijkheden van een Wirecard-rekening. Kies รฉรฉn van de diverse opties om wereldwijd geld op uw rekening te storten – via een contante betaling, een overschrijving of een machtiging.
    Uw voordelen

    * Wirecard is altijd online: U kunt elke transactie bekijken via uw account: dagelijks bijgewerkt.
    * Wirecard is wereldwijd beschikbaar: U kunt met diverse nationale en internationale betalingsmethoden geld op uw Wirecard-rekening storten.
    * Wirecard is altijd open: U kunt ons serviceteam 24 uur per dag bereiken.

  2. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Misschien heb je hier wat aan?

    Ja had ik al gezien, maar ik weet nog steeds niet hoe ik er geld op krijg via overschrijving.

  3. 76 XP
    Fano5314's avatar

    Je moet zo’n brief (soort kaart) hebben van je bank. (Zie link)
    Klik hier

    Als het goed is, en je hebt een wirecard account aangemaakt.
    Staat er ergens wel een soort Bankrekening nummer, en nog een NR. (Wat ik lees op internet)

    Dit briefje lever je vervolgens in bij je bank (Met handtekening uiteraardt)
    En na paar dagen staat het op je account.

    Let op: Ik lees ook op Internet, dat mensen het storten.. en er vervolgens
    niks meer terug van zien, dus pas op!

  4. 266 XP
    Yorz's avatar

    ik heb wirecard ooit geprobeerd.. niet gelukt.. verdomme 5 € kwijt xD

  5. 76 XP
    Fano5314's avatar

    ik heb wirecard ooit geprobeerd.. niet gelukt.. verdomme 5 โ‚ฌ kwijt xD

    Iedereen die Wirecard wilt proberen, Doe maar niet.
    Tenminste.. je eigen schuld als je je geld kwijt ben.
    Het is toch zonde!

  6. 266 XP
    Yorz's avatar

    Iedereen die Wirecard wilt proberen, Doe maar niet.
    Tenminste.. je eigen schuld als je je geld kwijt ben.
    Het is toch zonde!

    t staat inderdaad heel vaag uitgelegd

  7. 76 XP
    Fano5314's avatar

    Dan kies je dit topic:
    http://www.ps3-sense.nl/showthread.php/tk-psn-cards-5334.html?t=5334

    Idd, kan je beter PSN cards kopen, weet je zeker dat je iets hebt dat werkt.
    Kan je van de Wirecard niet zeggen.:nocom8le:

  8. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Idd, kan je beter PSN cards kopen, weet je zeker dat je iets hebt dat werkt.
    Kan je van de Wirecard niet zeggen.:nocom8le:

    Eh, sinds wanneer kan je op Play.com iets kopen met PSN cards?

  9. 76 XP
    Fano5314's avatar

    Eh, sinds wanneer kan je op Play.com iets kopen met PSN cards?

    Voorlopig nog niet, ik heb wel via via gehoord..
    Dat als het gaat werken, ze dit ook gaan accepteren.
    Of dit waar is… kan ik niet 100% zeggen.

    We zien wel wat Play.com, gaat doen. Afwachten dus ๐Ÿ™‚

  10. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Jongens het gaat niet om de Playstation Store maar om een game bij Play.com ๐Ÿ˜›

  11. 76 XP
    Fano5314's avatar

    Jongens het gaat niet om de Playstation Store maar om een game bij Play.com ๐Ÿ˜›

    Weet ik ๐Ÿ˜›
    Maar of Wirecard veilig is?

    Kan je niet toevallig betalen met Paypal op Play.com?

  12. 257 XP
    Joost's avatar

    Weet ik ๐Ÿ˜›
    Maar of Wirecard veilig is?

    Kan je niet toevallig betalen met Paypal op Play.com?

    nee, is niet mogelijk.

  13. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Weet ik ๐Ÿ˜›
    Maar of Wirecard veilig is?

    Kan je niet toevallig betalen met Paypal op Play.com?

    Nee helaas niet.

  14. 76 XP
    Fano5314's avatar

    Lol, 2 nee’s op de zelfde Tijdstip.
    Maar jammer.

  15. 468 XP
    TwysT's avatar

    hmm vet balen, ik vind dat wirecard iig niet zo betrouwbaar klinken.. even iemand zoeken die een cc heeft dan maar..

  16. 498 XP
    PkertNL's avatar

    hmm vet balen, ik vind dat wirecard iig niet zo betrouwbaar klinken.. even iemand zoeken die een cc heeft dan maar..

    Het is wel betrouwbaar, maar ik krijg geen geld op mijn acc ๐Ÿ˜›

  17. 591 XP
    dajez's avatar

    lol ik heb een cc maar ik kan ng altij ni op play.com iets kopen

  18. 8 XP
    vAmP's avatar

    Omdat dit topic nog niet zo oud is, en hier duidelijk iemand wat ervaringen wil horen over wirecard: tadaaa! Hier ben ik. ๐Ÿ˜‰

    Ikzelf gebruik sinds enkele maanden wirecard. Het is een goeie oplossing voor wie geen creditcard heeft. Een wirecard account aanmaken is absoluut niet moeilijk, je doet gewoon wat men vraagt. (velden invullen, geen brieven ofzo, gewoon allemaal online, duurt 5 min.)
    Nadat je een account hebt gemaakt MOET je een bestaande rekening van jezelf aan je account koppelen. Wanneer je dit niet doet, zullen ze je geld niet overschrijven op je wirecard rekening, maar gewoon terugstorten. (dit is misverstand รฉรฉn)
    Als je een rekening hebt gekoppeld, kan je via die rekening overschrijvingen doen op je wirecard rekening. Het duurt 1 volle week (niet meer, niet minder) vooraleer je geld effectief op je wirecard terechtkomt. Vanaf dan kan je beginnen betalen.

    Hou er rekening mee dat:
    -elke overschrijving (of het nu 4 of 400 euro is) 1 euro kost
    -je niet meer geld mag (en wss kan) uitgeven dan je hebt
    -er zoals gezegd 2 dingen zijn waar mensen mss door denken dat wirecard hun geld heeft gestolen: als de rekening niet is gekoppeld stort men terug, als je op wirecard dus geen geld ontvangt, check dan zeker of er niet iets is teruggestort. Ten tweede duurt het een week, panikeer dus niet als je geld niet direct aankomt. Voor wie denkt dat hij zijn geld kwijt is, check ook eens of er ondertussen toch geen geld op je account staat!
    -bijna elke site de eerste wat meer geld aftrekt dan je effectief moet betalen: ze willen je creditcard confirmeren en reserveren wat geld extra. Geen nood, enkele dagen na de effectieve betaling kan je dit geld weer gebruiken. Dit is eenmalig, dus daarna gebeurd dit niet meer. Als je wil kopen op play trekt play 1,25 euro extra af, bij steam is dit 1 euro.

    De reden dat ik wirecard heb geprobeerd is omdat ik ook op play.com wilde kopen. Ik krijg er geen problemen mee als ik er iets wil kopen. Ondertussen heb ik er ook al mee gekocht op Steam.

    Zo, redelijk informatief, dit blokje. Vragen? Vraag maar.

  19. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Omdat dit topic nog niet zo oud is, en hier duidelijk iemand wat ervaringen wil horen over wirecard: tadaaa! Hier ben ik. ๐Ÿ˜‰

    Ikzelf gebruik sinds enkele maanden wirecard. Het is een goeie oplossing voor wie geen creditcard heeft. Een wirecard account aanmaken is absoluut niet moeilijk, je doet gewoon wat men vraagt. (velden invullen, geen brieven ofzo, gewoon allemaal online, duurt 5 min.)
    Nadat je een account hebt gemaakt MOET je een bestaande rekening van jezelf aan je account koppelen. Wanneer je dit niet doet, zullen ze je geld niet overschrijven op je wirecard rekening, maar gewoon terugstorten. (dit is misverstand รฉรฉn)
    Als je een rekening hebt gekoppeld, kan je via die rekening overschrijvingen doen op je wirecard rekening. Het duurt 1 volle week (niet meer, niet minder) vooraleer je geld effectief op je wirecard terechtkomt. Vanaf dan kan je beginnen betalen.

    Hou er rekening mee dat:
    -elke overschrijving (of het nu 4 of 400 euro is) 1 euro kost
    -je niet meer geld mag (en wss kan) uitgeven dan je hebt
    -er zoals gezegd 2 dingen zijn waar mensen mss door denken dat wirecard hun geld heeft gestolen: als de rekening niet is gekoppeld stort men terug, als je op wirecard dus geen geld ontvangt, check dan zeker of er niet iets is teruggestort. Ten tweede duurt het een week, panikeer dus niet als je geld niet direct aankomt. Voor wie denkt dat hij zijn geld kwijt is, check ook eens of er ondertussen toch geen geld op je account staat!
    -bijna elke site de eerste wat meer geld aftrekt dan je effectief moet betalen: ze willen je creditcard confirmeren en reserveren wat geld extra. Geen nood, enkele dagen na de effectieve betaling kan je dit geld weer gebruiken. Dit is eenmalig, dus daarna gebeurd dit niet meer. Als je wil kopen op play trekt play 1,25 euro extra af, bij steam is dit 1 euro.

    De reden dat ik wirecard heb geprobeerd is omdat ik ook op play.com wilde kopen. Ik krijg er geen problemen mee als ik er iets wil kopen. Ondertussen heb ik er ook al mee gekocht op Steam.

    Zo, redelijk informatief, dit blokje. Vragen? Vraag maar.

    Kijk hier heb ik wat aan, maar naar welk rekeningnummer moet ik dan het geld overmaken en naar welke naam (tnv)?

  20. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Je kan niets uit de US PSN Store halen hรจ?

  21. 954 XP
    Callme's avatar

    Kijk hier heb ik wat aan, maar naar welk rekeningnummer moet ik dan het geld overmaken en naar welke naam (tnv)?

    is het niet zoals paypal? dat je gewoon klikt op geld toevoegen en dat de website het voor je doet, ik weet het niet maar mischien werkt het het zelfde.

  22. 8 XP
    vAmP's avatar

    Als je je account hebt gemaakt, krijg je een rekeningnummer toegewezen, net als in een echte bank. (btw, wirecard is een echte Duitse bank)
    Wat bedoel je met naam? Jouw naam? Die zet je gewoon erbij in je overschrijving hรฉ.
    Naam van de bank? Heb je niet nodig, ze geven ook een bicnummer als je je account hebt, want het zal een internationale overschrijving zijn.

    edit: vergeet dat laatste: vanuit nederland schrijf je op een ander nummer over, en heb je geen BIC, maar een bankcode nodig, die je ook krijgt.
    (ik ben Belg)

  23. 954 XP
    Callme's avatar

    en een wirecard is dan zegmaar gewoon een mastercard op die website..dus als ik bv bij www.shopto.net wil bestellen waar ze Mastercard accepteren kan dat?

    en je moet toch ook altijd een code invoeren die op de achterkant van de credit card staat? hoe moet je dat dan doen

  24. 39 XP
    HC-Terrror79's avatar

    ik heb ook wirecard je moet dan van jou rekening geld naar die wirecard overmaken dat duurt de eerste x zo’n 7 tot 14 dagen daarna gaat het wat sneller en dan kun je alleen op een duitse acount de wirecard gebruiken op de nederlandse pakt ie hem niet omdat nedeland de wirecard niet als creditcard ziet ik hoop dat het je gaat lukken zo niet vraag gerust greetings HC-Terrror79.

  25. 8 XP
    vAmP's avatar

    Wirecard functioneert idd als een gewone mastercard. Toch nemen sommige sites hem niet aan. Play.com en Steam in elk geval wel. Paypal dan weer niet.

    De code die je moet ingeven is de CV2 code. zoals ik al zei, krijg je die. Althans, je krijgt maar een kaartnummer, vervaldatum en een CV2 code vanals er wat geld staat op je account (eerder heb je dat toch niet nodig natuurlijk).

  26. 498 XP
    PkertNL's avatar

    http://i43.tinypic.com/263a650.jpg

    Dus zo is het goed? en wat moet ik dan invullen bij ‘Plaats begunstigde’?

  27. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    pkert, als je rruit bent, moet je ff zeggen dan ga ik misschien ff proberen(A)

  28. 8 XP
    vAmP's avatar

    Sorry op dat punt kan ik je niet helpen. Hier in Belgiรซ, of in elk geval aan de geldautomaten vanwaar ik overschrijf, wordt er niet gevraagd naar de plaats van de begunstigde. Ik denk dus niet dat je het moet invullen.
    Ook zou ik bij naam begunstigde je echte naam zetten, zoals je bent geregistreerd op wirecard.

    edit: ik zie dat je het moet invullen van je bank… Ik weet het niet. Hiebij vraag je dus best hulp aan iemand die je kent (dit zal te maken hebben met het hoe van de europese overschrijving en niet met wirecard) Anders vul je gewoon je woonplaats in ofzo en probeer je eerst eens met 2 euro.

  29. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik gisteren ff 2 euro overgemaakt om het te testen. Dus ik laat nog van me horen.

  30. 8 XP
    vAmP's avatar

    ondertussen heb ik ook weer wat geld overgeschreven, tis goed aangekomen ๐Ÿ™‚

  31. 498 XP
    PkertNL's avatar

    ondertussen heb ik ook weer wat geld overgeschreven, tis goed aangekomen ๐Ÿ™‚

    Hoe heb jij het overgeschreven? Heb je een screenshot?

  32. 8 XP
    vAmP's avatar

    Ik kan je tonen dat het erop staat, overschrijving is gebeurd aan een bankautomaat…
    Btw: je bent toch niet vergeten eerst de rekening waarvan je overschrijft te registreren รฉ. Anders zullen ze het niet accepteren.

    edit: Paypal werkt toch met wirecard ๐Ÿ™‚

  33. 8 XP
    vAmP's avatar

    En? Hoe is het afgelopen?

  34. 954 XP
    Callme's avatar

    ik kan je melden namens hem dat het gelukt is:)

  35. 8 XP
    vAmP's avatar

    mooi zo! Ik ben blij dat het uiteindelijk is gelukt.

  36. 1 XP
    theman112's avatar

    He jongens

  37. 39 XP
    HC-Terrror79's avatar

    :ok:ik heb dat ook je moet geld van jou rekening over maken naar dat rekening nummer wat je op die wirecard side hebt gekregen het duurt een paar dagen maar dan staat het wel op die card ik zou wel eens met 10 of 20 euro beginnen en je moet het op een duits account doen want nederland accepteer de wirecard niet als creditcard.:yay: