Forum

Topic: nas server

Anoniem's avatar

Wat gebruiken jullie voor streaming, ik nu de pc maar zit te denken aan een nas servertje zodat me c gewoon uit kan blijven als ik wil streamen.

iemand een goed advies voor mij ,

ray

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 2 XP
    marv's avatar

    In eerste instantie is het mischien handig om te weten wat voor een NAS je hebt.

    Ik stream namelijk direct vanaf mn NAS met mediaserver (Synology DS207+) naar mijn PS3

  2. 7 XP
    carpmaniac's avatar

    Dat is dus wat ik wil weten, welke nas servertjes gebruiken jullie , tot volle tevredenheid om te streamen naar de ps3
    Ik heb er nog geen 🙂
    Ray

  3. 2 XP
    marv's avatar

    Mijn Synology werk naar tevredenheid met foto’s/mp3’s op de Standaard manier op de PS3.

    Voor video loop ik nog wel eens tegen wat dingetjes aan, zoals Divx files zonder geluid & het onbreken van de Matroeska ondersteuning, maar daarvoor ga ik naast de GameOS een linuxOS installeren op mn PS3 zodat ik deze files wel goed kan afspelen met mn PS3 icm mn NAS

    In iedergeval zou ik als ik jouw was niet draadloos gaan streamen als je video content wilt bekijken. En opzoek gaan naar een NAS met een geintergreerde DLNA of UPnP server.

    Neem ook eens een kijkje op TWEAKERS