Forum

Topic: Cal of Duty 5 probleem

Anoniem's avatar

Ik heb als ik met Call of Duty 5 zit een probleem ik heb pas een nieuwe TV gekocht van 94CM en als ik nu COD 5 speel is ie op sommige punten blokkerig bijv Splitscreen en de Killcam hebben dit vooral en zeker zombie mode:surrender: Andere games hebben dit niet alleen COD 5 dus wat is het probleem?:|

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Verplaatst naar game forum..

  2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Weet iemand wat het is? en mag het naar algemene discussie? want het is een probleem en gaat niet echt over Call of Duty 5…..

  3. 790 XP
    Robbert's avatar

    Weet iemand wat het is? en mag het naar algemene discussie? want het is een probleem en gaat niet echt over Call of Duty 5…..

    Toch wel, want alleen bij Cod5 heb je dit probleem… :blow:

  4. 6677 XP
    Myx's avatar

    Mssn als je de data file ff verwijderd en dan opnieuw installeerd?
    Of had cod5 nou geen installatie? naja zo ja verwijderd het en opnieuw installeren zo nee, nou ff verder googlen ofzo 😛

    EDIT: mssn helpt dit, mr deze gast heeft het bij alles behalve zijn ps3, dus precies het omgekeerde van jouw probleem maar mssn help het een beetje 😛

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Kan niks vinden ik zal de update eens verwijderen en dan hoor je wel van me:P

  6. 6677 XP
    Myx's avatar

    ok 😉 succes

  7. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    niks gevonden:( En COD 4 heeft het een heeeeeeeeeelll klein beetje:( de rest is wel gewoon goed is me TV niet gwn te groot?