Forum

Topic: Avchd Streamen?

Anoniem's avatar

Hallo allemaal.

Kan ik op de PS3 een Avchd streamen?
Of moet ik deze eerst omzetten naar een Mpeg.

Is het ook mogelijk om het mt2s bestand te hernoemen naar .mpg
maar heb ik dan wel ondertiteling?

bvd:D:D:D

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Volgens mij kan je gewoon het mapje AVCHD op je een externe harde schijf zetten en dan denkt hij dat er een mini BluRay in zit. Je kan het ook via een media server proberen!

  2. 591 XP
    dajez's avatar

    Volgens mij kan je gewoon het mapje AVCHD op je een externe harde schijf zetten en dan denkt hij dat er een mini BluRay in zit. Je kan het ook via een media server proberen!

    mini bluray? bestaat da?oO

  3. 49 XP
    switched12's avatar

    Volgens mij kan je gewoon het mapje AVCHD op je een externe harde schijf zetten en dan denkt hij dat er een mini BluRay in zit. Je kan het ook via een media server proberen!

    bedankt! dit werkt.

    Maar hoe krijg ik er nu ook ondertiteling bij??

  4. 49 XP
    switched12's avatar

    Weet niemand dit??

  5. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    zit het al in de film of niet ..?
    anders driehoekje
    en dan stata in dat menu Ondertitteling 🙂

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Volgens mij moet de ondertiteling in de AVCHD ingebrand zijn…

  7. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Avchd wat isdat??
    voel me echt dom nu:$

  8. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    AVCHD is een “High Definition” opnameformaat voor videocamera’s dat gezamenlijk is ontwikkeld door Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. en Sony Corporation. Met AVCHD kunnen HD-beelden worden vastgelegd op een breed scala aan media waaronder 8 cm DVD-schijfjes, harddisks, geheugenkaartjes en ingebouwd flashgeheugen.

    Zowel 1080i- als 720p-signalen zijn mogelijk. Daarnaast wordt ook 720/24p en 1080/24p ondersteund.

    AVCHD maakt gebruik van uiterst efficiënte codecs voor het beheer van de grote hoeveelheden AV-gegevens die zijn betrokken bij HD-signaalverwerking. De videostroom wordt beheerd door de MPEG-4/H.264-codec, die ruim twee keer zo efficiënt is als het standaard MPEG-2 systeem ( zie ook MPEG ) dat wordt gebruikt voor audio van DVD-kwaliteit. De audiostroom wordt beheerd door Dolby Digital of Linear PCM. Bij gebruik van Dolby Digital kan 5.1 gespatieerde opname worden gecreëerd.

    alsje 🙂

  9. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    AVCHD is een “High Definition” opnameformaat voor videocamera’s dat gezamenlijk is ontwikkeld door Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. en Sony Corporation. Met AVCHD kunnen HD-beelden worden vastgelegd op een breed scala aan media waaronder 8 cm DVD-schijfjes, harddisks, geheugenkaartjes en ingebouwd flashgeheugen.

    Zowel 1080i- als 720p-signalen zijn mogelijk. Daarnaast wordt ook 720/24p en 1080/24p ondersteund.

    AVCHD maakt gebruik van uiterst efficiënte codecs voor het beheer van de grote hoeveelheden AV-gegevens die zijn betrokken bij HD-signaalverwerking. De videostroom wordt beheerd door de MPEG-4/H.264-codec, die ruim twee keer zo efficiënt is als het standaard MPEG-2 systeem ( zie ook MPEG ) dat wordt gebruikt voor audio van DVD-kwaliteit. De audiostroom wordt beheerd door Dolby Digital of Linear PCM. Bij gebruik van Dolby Digital kan 5.1 gespatieerde opname worden gecreëerd.

    alsje 🙂

    dank
    10tkns

  10. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Inpakken als iso en streamen met Java PS3 Media Server 😉

  11. 49 XP
    switched12's avatar

    Inpakken als iso en streamen met Java PS3 Media Server 😉

    Dit ga ik proberen bedankt
    Nog meer mensen hier die ook met een Mac werken ???

  12. 93 XP
    Rowin268's avatar

    PS3 speelt m2ts toch gewoon af? En als je geen ondertiteling hebt, kan je misscien je eigen AVCHD maken met ondertiteling. Moest niet moeilijk zijn volgens een vriend van mij.

  13. 49 XP
    switched12's avatar

    PS3 speelt m2ts toch gewoon af? En als je geen ondertiteling hebt, kan je misscien je eigen AVCHD maken met ondertiteling. Moest niet moeilijk zijn volgens een vriend van mij.

    Dat kan ook
    maar ik wil hem graag streamen

  14. 36 XP
    monkD's avatar

    Ik heb volgens mij het zelfde probleem, als ik AVCHD stream naar mijn PS3 krijg ik er geen subs onder terwijl ze wel bij de film zitten. Het is alleen met AVCHD en met de rest niet. Iemand hier echt geen oplossing voor??

  15. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Ik heb volgens mij het zelfde probleem, als ik AVCHD stream naar mijn PS3 krijg ik er geen subs onder terwijl ze wel bij de film zitten. Het is alleen met AVCHD en met de rest niet. Iemand hier echt geen oplossing voor??

    AVCHD hele ding op USB zetten? Moet volgens mij werken:P. En anders moet je de ondertiteling erin branden maar da kna nogal irritant zijn volgens mij:/

  16. 8837 XP
    7th-son's avatar

    ik heb hier een aantal afleveringen van een serie in AVCHD formaat (oftewel M2TS toch?)
    en die heb ik op een externe hdd gezet
    maar die wil de ps3 niet herkennen (de mappen wel maar dan zegt hij dat er geen speelbare bestanden in staan)
    maar ik had van de week 1 AVCHD map op een flashkaartje staan, en toen werkte het weer wel!

    alle afleveringen staan in hun eigen map, met een map AVCHD erin en de toebehorende bestanden.
    wat doe ik nou verkeerd?
    en kan ik die afleveringen samenvoegen ofzo?

  17. 74 XP
    steven2610's avatar

    je ken met het programmatje mkv2vob de files converteren naar welke file ook ! ok avchd en je kan kiezen op een cd of p usb ik gebruik altijd usb, hij kopieert de avchd in een mapje en dan gewon aansluiten en kijken in hd 😀
    met het programmatje kan je ook je ondertiteling toevoegen!

  18. 74 XP
    steven2610's avatar

    bluray films die je kan downloaden in 1080p zijn meestal .mkv files, dit kan de ps3 niet afspelen maar met het programmatje mkv2vob kan je die file omzette naar .vob dit is gewoon dvd kwaliteit eigenlijk, maar voor in hd te blijven moet je de .mkv file converteren naar avchd wat ook mogelijk is met mkv2vob
    de file wordt dan wel iets groter maar heel mooie kwaliteit.

  19. 8837 XP
    7th-son's avatar

    mkv2vob is het programma die ik gebuik
    hij maakt bij mij dus een folder aan, bv:
    C:\Losts05e5\AVCHD\ en dan daarin weer de rest van het spul

    maar nou werkt het wel op een flashkaartje, als ik de AVCHD daar in de root zet
    maar als ik alles op een externe HDD zet weer niet
    ik kopieer alles, omdat je maar 1 map met AVCHD kunt hebben, dus bv 5 mappen met verschillende namen, en elke map dus een AVCHD map…