Forum

Topic: COD5 Party Probleem

Anoniem's avatar

Hallo, Ik heb net COD5 gekocht en wilde meteen online met vrienden wat knallen. 2 vrienden van mij waren online en aan het spelen, maar bij de ene raakte ik maar niet in zijn party, maar bij de andere daarintegen wel? Is er hier een oplossing voor?:dizzy:

Alvast bedankt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Niemand?…

  2. 6677 XP
    Myx's avatar

    Is bij sommige gewoon zo, soms kan ik iemand joinen en soms wiltie echt niet

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Het spel heropstarten ..

  4. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Nee dat werkt neit, bij sommige kan je nou een maal wel joinen en andere niet. Is een heel irritant voorkomend probleem. Als het goed is heb jij dit probleem ook wel bij andere games én met dezelfde mensen?
    ik in ieder geval wel… de enigste manier is dat er iemand moet hosten waar beide in kunnen

  5. 656 XP
    Killermen's avatar

    Welk NAT-type heb je?

  6. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Welk NAT-type heb je?

    Ik heb NAT2.

    Als het goed is heb jij dit probleem ook wel bij andere games én met dezelfde mensen?

    Nee, heb dit probleem nog niet gehad, heb wel al gehad dat het wat duurde voor ik bij iemand raakte, maar nog nooit zo lang als nu…