Forum

Topic: Het 2009 Topic

Anoniem's avatar

Jha het is zo ver. Eidndelijk is het 2009. Wat zijn jullie goede voornemers van dit jaar .? en wat denk je dat er allemaal gaat gebeuren ..? Obama word dood geschoten..? Wilders de nieuwe balkende ? Ik zou het niet weten wat denken jullie? En Verder vergeet zeker niet te vertellen hoe de Nacht van het jaar was πŸ™‚

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

33 reacties

  1. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    mij nacht van zo knallend dat er agenten kwamen filmen

  2. 280 XP
    Julian's avatar

    Obama word dood geschoten..? Wilders de nieuwe balkende ? Ik zou het niet weten wat denken jullie?

    Obama dood? Neuh liever niet. Wilders nieuwe balkelende ? Ja heeel graag!!.

    Mijn nacht was geweldig. Flink wat vuurwerk afgelaten, ik heb nog steeds paar nintraten en rotjes hier liggen.

    PS: vinnie ik heb hermelien gezien met het toverstafje van Harry Potter vannacht

  3. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    PS: vinnie ik heb hermelien gezien met het toverstafje van Harry Potter vannacht

    okeeee..??:huh: wat moeten we hier bij denken Julian??:PxD

  4. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik ga slagen voor school.. hoop ikxD

  5. 954 XP
    Callme's avatar

    ‘Wilders nieuwe balkelende ? Ja heeel graag!!.’

    waarom?:P

    Ik denk dat, er een grote oorlog uitbreekt in de gaza strook tussen israel en Palestina+syrie/iran/egypte.

    Obama niet dood.Az kampioen.Ik win de loterij.

    en oja,
    Cod modern warfare 2 komt dan uit!

  6. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik ga over, de crisis verminderd, wilders gaat down.

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik weet niet. Ik weet wel dat ik over ga. xD. Maar een LittleBigPlanet en een MotorStorm voor de PSP. Dan nog lekkere games voor de PS3! Dus voor mij genoeg! AND AN HAPPY NEW YEAR!!

  8. 257 XP
    Joost's avatar

    Obama dood? Neuh liever niet. Wilders nieuwe balkelende ? Ja heeel graag!!.

    Mijn nacht was geweldig. Flink wat vuurwerk afgelaten, ik heb nog steeds paar nintraten en rotjes hier liggen.

    PS: vinnie ik heb hermelien gezien met het toverstafje van Harry Potter vannacht

    Lol jij komt echt uit Limburg met je Wilders:p

    Hermelien gezien, had je niet een beetje veel gedronken ofzo?

  9. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik ga slagen voor school.. hoop ikxD

    Ik ook :D:yahoo:

  10. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Lol jij komt echt uit Limburg met je Wilders:p

    Hermelien gezien, had je niet een beetje veel gedronken ofzo?

    Ik ben het met hem eens hoor :O en geen LImburg πŸ˜›
    EN van dat HaaryPotter ging over op msn πŸ˜€

  11. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik ga ook iets op school doen πŸ˜› Yavar vervelen op school πŸ˜›

    Maar ik wens jullie een plezant 2009

  12. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik ga ook iets op school doen πŸ˜› Yavar vervelen op school πŸ˜›

    Maar ik wens jullie een plezant 2009

    Thnx! Maarre.. geen verdere voornemens? hint*:P

  13. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ja, wel goede voornemens. Mafia 2 pre orderen. Meer aan school werken. En een chickie zoeken.

  14. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ja, wel goede voornemens. Mafia 2 pre orderen. Meer aan school werken. En een chickie zoeken.

    Dat bedoelde ik niet:P

    Maar het zijn wel goede voornemens..:D

  15. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    gode voornemens meer voor school doen, enne met een meid naar bed

  16. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik ook :D:yahoo:

    Ik ook:P Maare ik ga ook nog veel PS3 spellen kopen nog!Killzone 2 komt uit Call of duty 6 komt uit ik heb er nou al zin in:yahoo:

  17. 257 XP
    Joost's avatar

    Ik ben het met hem eens hoor :O

    Eigenlijk is het niet nodig om te reageren omdat jij hier en in je vorige bericht laat zien dat je geen verstand van zaken hebt.

    A. er zijn in 2009 géén verkiezingen dus kan Wilders helemaal gaan premier worden!
    B. ik ga niet mijn mening over Wilders zijn ideeΓ«n en/of moslims geven, maar als hij premier wordt zal het denk ik helemaal fout gaan. Hoe denk je dat het voor het buitenland zal zijn als die vent premier is? Hoe denk je dat Nederland zal veranderen? Hoe denk je dat het dan met de economie zal gaan?

    Jij hebt geen verstand van zaken dus houd je mond er dan over!:bruce_h4h:

  18. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik zei voorbeeld jongen 😐 LEZEN!!!
    Ik moest tog voorbeeld noemen 😐 Kon ook wel zeggen: Dat Frans Junior bouwer gaat trouwen met beatrix. Het was een voorbeeld 😐 Jij zei dat dat egt limburgs is. Ik bedoel dat ik geen LIMBURGER BEN! dus zijk niet!!!!!
    Jha ik ben saggie!

  19. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Volgens mij heeft hier iemand een slaaptekort πŸ˜‰

  20. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Neej hoor heb vandagt eeh 11 uur geslapen dat is lijkt mij wel genoeg :@
    maar een internet te kort kan de oorzaak izjn jha (GEEN INTERNET MEER πŸ™ WEE LANG BIJNA:( MOET NU BENEDEN ZITTEN EEN URTJE OP DE PC NOU LEUK ZEG πŸ™

  21. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Hmmmm, nog een goede voornemen: Yavar meer onder druk zetten πŸ™‚

  22. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    gode voornemens meer voor school doen, enne met een meid naar bed

    Aaahh.. robin ben je wanhopig?xD

    hoe oud ben je dan?

  23. 954 XP
    Callme's avatar

    Eigenlijk is het niet nodig om te reageren omdat jij hier en in je vorige bericht laat zien dat je geen verstand van zaken hebt.

    A. er zijn in 2009 géén verkiezingen dus kan Wilders helemaal gaan premier worden!
    B. ik ga niet mijn mening over Wilders zijn ideeΓ«n en/of moslims geven, maar als hij premier wordt zal het denk ik helemaal fout gaan. Hoe denk je dat het voor het buitenland zal zijn als die vent premier is? Hoe denk je dat Nederland zal veranderen? Hoe denk je dat het dan met de economie zal gaan?

    Jij hebt geen verstand van zaken dus houd je mond er dan over!:bruce_h4h:

    +1 respect.

    Ik vind dat sommige dingen die Wilders zegt wel juist zijn:

    -Beter integratie
    -Criminelen harder aanpakken
    -Islamitisering stoppen.

    Maar wat hij dan zegt over moslims, dat we schapenneukers zijn enzo en dat het boek verbrand moet worden vind ik echt te belachelijk voor worden. Hij zegt al die dingen om te schokeren zodat alle aandacht weer op hem is.Het hele beleid is een 1-punten beleid. Hij richt al ze aandacht op 1 ding.

    En ja ook ik vind dat de ‘bontkraagjes’ harder moeten worden aangepakt en dat ze iedereen lastig vallen maar moet je dan alle moslims daarop aanspreken??
    Daarom vind ik iedereen die wilders steunt echt een onwetende..stem dan voor Rita verdonk, die heeft nog inhoud.
    Maarja ik hoop dat ik het een beetje objectief heb bekeken en niet omdat ik ook moslim ben.

  24. 257 XP
    Joost's avatar

    Wilders de nieuwe balkende?

    Hier suggereer je het, je bevestigd dit nog niet.

    Wilders nieuwe balkelende ? Ja heeel graag!!.

    Lol jij komt echt uit Limburg met je Wilders:p

    Daar komen de meeste Wilders stemmers vandaan en ik weet dat Julian uit Limburg komt, vandaar mijn reactie.

    Ik ben het met hem eens hoor :O en geen LImburg πŸ˜›

    Hier zeg je toch Γ©cht dat je het met Julian eens bent!

    Ik zei voorbeeld jongen 😐 LEZEN!!!
    Ik moest tog voorbeeld noemen 😐 Kon ook wel zeggen: Dat Frans Junior bouwer gaat trouwen met beatrix. Het was een voorbeeld 😐 Jij zei dat dat egt limburgs is. Ik bedoel dat ik geen LIMBURGER BEN! dus zijk niet!!!!!
    Jha ik ben saggie!

    OkΓ©, je noemt voorbeelden, maar je bevestigd Julian dat Wilders premier moet worden, en dan ga je ook nog eens zeggen dat ik zeg dat jij Limburger bent. Daarmee bedoelde ik toch duidelijk Julian! Ik citeerde ZIJN bericht! Het is mij dan ook een raadsel waarom jij je opeens aangesproken voelt en daarover door gaat zeiken!

    +1 respect.

    Ik vind dat sommige dingen die Wilders zegt wel juist zijn:

    -Beter integratie
    -Criminelen harder aanpakken
    -Islamitisering stoppen.

    Maar wat hij dan zegt over moslims, dat we schapenneukers zijn enzo en dat het boek verbrand moet worden vind ik echt te belachelijk voor worden. Hij zegt al die dingen om te schokeren zodat alle aandacht weer op hem is.Het hele beleid is een 1-punten beleid. Hij richt al ze aandacht op 1 ding.

    En ja ook ik vind dat de ‘bontkraagjes’ harder moeten worden aangepakt en dat ze iedereen lastig vallen maar moet je dan alle moslims daarop aanspreken??
    Daarom vind ik iedereen die wilders steunt echt een onwetende..stem dan voor Rita verdonk, die heeft nog inhoud.
    Maarja ik hoop dat ik het een beetje objectief heb bekeken en niet omdat ik ook moslim ben.

    Schapenneukers zei Theo van Gogh. Dat moslims worden aangesproken op bontkraagjes is nieuw voor mij, misschien heb jij dat meegemaakt. Je ziet wel veel jongeren van turkse/marrokaanse/antiliaanse afkomst met van die bontkraagjes lopen, misschien bedoel je dat. Het is ook vaak het ‘simpelere volk’ dat Wilders steunt en eigenlijk niet verder nadenkt.

  25. 954 XP
    Callme's avatar

    ohjah klopt mijnfout.

    Met bontkraagjes bedoel ik die criminelen allochtoonse jeugd.
    Voorderest ben ik het met je eens.

  26. 216 XP
    Depsie's avatar

    obama neergeschoten zal vast wel gebeure binne 6 maande

    ik hoop 2009 in te gaan met een mooi blond meisje:$

  27. 1386 XP
    Redd's avatar

    Edit:

    Hou het netjes guys, een politieke discussie hoort niet thuis in een topic over goede voornemens voor 2009. Oh, en het forum is 13+.. We willen allemaal wel een mooie vriendin, maar ga daar maar niet te gedetailleerd op in. πŸ˜‰

  28. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    @ Joost:
    Jha anders moet ik ff alles citeren en ff geen zin in πŸ˜›

    Met limburger voelde ik me niet aangesrpoken maar wilde duidelijk maken dat niet alle wilder aanhangers in Limburg wonen maar ook gewoon midden in Nederland op het Plattenland. EN ik ben het Met julian eens. Waarom is mijn reaktie dan zinloos 😐

    @ Depsie:
    Waarom denk je dat hij zo snel dood is :O Bijna heel Amerika is het met die gozer eens :O (groot deel dan)

    @ ItsRed: Is dat van jou of heeft iemand jou berciht aan gepast πŸ˜›

  29. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dat was van mij.. πŸ˜‰ Ik had het topic dichtgegooid, maar vond het uiteindelijk een beetje overdreven.

  30. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Obama dood? Neuh liever niet. Wilders nieuwe balkenende ? Ja heeel graag!!.

    je haalt de woorden uit mijn mond, mijn vriend.

  31. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ondertussen paar maand later….
    en wie heeft zijn voornemens waargemaakt πŸ˜›

  32. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Bij mij niet heel erg eerlijk gezegd:( School is nog steeds even bizzar xD

  33. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    πŸ˜› ik weet nog niet:P Hoor ik de 17e pas xD Maar meer aan sgol gaan doen is niet gelukt^^