Forum

Topic: PS3 Router probz

Anoniem's avatar

Beste ps3-sense leden,

Ik heb het volgende probleem, ik heb een Linksys WRT54G en mijn internet provider is Ziggo, nu heb ik het volgende probleem als ik mijn PS3 aansluit op mijn router dan gooit hij mijn internet eraf. Maar als ik alleen de hoofdkabel in mijn PS3 doe zonder router dan werkt het wel. Heb op internet gezocht maar kwam er niet uit.

Heeft iemand hier het zelfde probleem gehad en wat is de oplossing?

Heb ook al alles geprobeerd in mijn router maar nekz werkt.

Help me out plx

dank ;x

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 6677 XP
    Myx's avatar

    Gewoon mediaservers uitschakelen in internetinstellingen, ik heb dezelfde router en had dezelfde probleem. 🙂

  2. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Gewoon mediaservers uitschakelen in internetinstellingen, ik heb dezelfde router en had dezelfde probleem. 🙂

    wat houd die mediaserver in?

  3. 6677 XP
    Myx's avatar

    Media servers zijn servers die je op je pc kan opzetten door middel van een programma, als media servers aan staat zoekt je ps3 ernaar maar bij sommige routers laat die optie je router crashen, doel van mediaservers is dat je als je muziek, films, plaatjes gedownload hebt je het rechtstreekt via die servers op je ps3 kan zetten.

  4. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Media servers zijn servers die je op je pc kan opzetten door middel van een programma, als media servers aan staat zoekt je ps3 ernaar maar bij sommige routers laat die optie je router crashen, doel van mediaservers is dat je als je muziek, films, plaatjes gedownload hebt je het rechtstreekt via die servers op je ps3 kan zetten.

    oke dank, dus beetje onnodig je hebt usb stick etc.

  5. 6677 XP
    Myx's avatar

    idd 😀 jij begrijpt het 😛

  6. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    bedankt ouwe het is gelukt