Forum

Topic: Video ts

Anoniem's avatar

Beste Mensen, ik heb een vraag waar ik niet uit kom en ik hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft.

Ik kan VIDEO TS bestanden niet goed afspelen op de PS3.
Hij kan niet synchroon lopen en dat is zeer irritant.
Ik stream met PMS. Heb VIDEO TS ook al een geconverteerd naar mpeg4 maar dan krijg ik allemaal mapjes op de PS3 waar ik ook niks mee kan.
Nou dacht ik nog kan ik het op een usb stickie zetten en zo afspelen??
Iemand daar ervaring mee??

Alvast bedankt voor antwoord.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 591 XP
    dajez's avatar

    kwist nieens da ge da kon afspelen oO

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    bij mij loopt dat ook niet synchroon, helaas nog geen oplossing gevonden omdat bij de meeste mensen het wel gewoon werkt.

  3. 591 XP
    dajez's avatar

    misschien is het gwn te zwaar, wnt zelf mijne pc heeft moeilijkheden me ts af te spelen en hij is nochtans redelijk krachtig

  4. 36 XP
    monkD's avatar

    Das jammer dat er nog geen oplossing voor is. Wat hebben die andere dan wel dat wij weer niet hebben???
    Bepaalde codecs? of iets anders?
    Ik blijf zoeken op het net naar een antwoord. Bedankt voor de snelle respons.

  5. 36 XP
    monkD's avatar

    misschien is het gwn te zwaar, wnt zelf mijne pc heeft moeilijkheden me ts af te spelen en hij is nochtans redelijk krachtig

    Full HD films heeft die geen probleem mee, die kan ik zelfs vooruit spoelen.
    Dus daar kan het niet aan liggen aangezien HD films groter zijn.

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Full HD films heeft die geen probleem mee, die kan ik zelfs vooruit spoelen.
    Dus daar kan het niet aan liggen aangezien HD films groter zijn.

    Is je HD film 1 bestand, kan wel zijn dat je pc het niet aan kan omdat hij veel werk moet verrichten om de video_ts om te zetten zodat je ps3 het snapt.

  7. 591 XP
    dajez's avatar

    of het bestand is gwn kapot

  8. 36 XP
    monkD's avatar

    Is je HD film 1 bestand, kan wel zijn dat je pc het niet aan kan omdat hij veel werk moet verrichten om de video_ts om te zetten zodat je ps3 het snapt.

    HD bestand is 1 bestand, ik heb ook al rondgekeken of ik die VIDEO TS bestanden kan merge tot 1 bestand maar heb daar nog geen antwoord op gevonden. Maar je kan wel gelijken hebben met dat meerdere bestanden. Het blijft alleen apart dat anderen mensen daar geen last van hebben.

    En Dajaz hij speelt hem feilloos af op pc dus beschadigd is die niet.

    Thanks

  9. 40 XP
    sambalbij's avatar

    Kan je hem niet gewoon op een dvd branden? (video ts bestanden zijn dvd-bestanden)

  10. 36 XP
    monkD's avatar

    Kan je hem niet gewoon op een dvd branden? (video ts bestanden zijn dvd-bestanden)

    Ja dat deed ik eerst, maar nu ik de PS3 heb wil ik alles streamen. Geen last van cd’tjes.

  11. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Kan ook zijn dat er beveiliging opzit he… Dus als ik jouw was zou ik hem eerst als DVD rippen (genoeg progjes zie google) (hiervoor hoef je hem niet te branden rustig maar). Dan als je een WMV MP4 of AVI bestand hebt streamen naar je PS3^^

  12. 36 XP
    monkD's avatar

    Oke bedankt ik zal ff zoeken wat er allemaal op de markt is. Ik doe rustig aan hoor :happy::happy:

  13. 36 XP
    monkD's avatar

    Kan ook zijn dat er beveiliging opzit he… Dus als ik jouw was zou ik hem eerst als DVD rippen (genoeg progjes zie google) (hiervoor hoef je hem niet te branden rustig maar). Dan als je een WMV MP4 of AVI bestand hebt streamen naar je PS3^^

    [[Call me stupid]] maar wat bedoel je precies met dat rippen??
    Ik hem de film al gedownload, wat moet ik dan precies nog doen??

    Alvast bedankt voor een antwoord. (Y) (Y)

  14. 19 XP
    pop's avatar

    of gewoon je video_ts in een divx compressor gooien

  15. 36 XP
    monkD's avatar

    Het is allemaal al weer goed, hoe het zo gekomen is weet ik ook niet maar hij doet het.
    Hier en daar nog wel een foutje maar dat is niet altijd even storend.
    Dank voor jullie berichten.

  16. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Als je het nog steeds wil weten, rippen is eigenlijk van DVD naar je pc kopiëren in een ander estand zoals Divx. Zijn verschillende progjes te vinden via google. SOrry voor late reactie:P

  17. 36 XP
    monkD's avatar

    Dank je, (Y)

  18. 442 XP
    rwss's avatar

    Brand het video.ts bestand naar dvd, dit is een gemakelijkere oplossing.
    Problemen onstaan door de manier hoe een video.ts bestand in elkaar
    ge codeerd is, het is namelijk mogelijk om video bestanden met diverse
    codec combinaties in elkaar te zetten, bijvoorbeeld, audio stroom wordt
    gecodeerd in mp3 indeling onder de video stroom gezet die gecodeerd is
    met wmv video indeling.

    Hierdoor krijg je een of ander on compatible avi formaat met indeling
    .ts video formaat.
    Sony moet heel duidelijk gaan zijn met de manier waarop de bestand
    indelingen die ze ondersteunen gecodeerd moeten zijn om afspeelbaar
    te zijn.

    Converteer daarom het video.ts bestand naar dvd, dan wordt het
    geconverteerd naar video object bestanden, dat speelt veel beter af,
    je kunt hier onderanderen Nero Burning Rom voor gebruiken.