Forum

Topic: Engelse games op NL: PS3 ?

Anoniem's avatar

Heey,

Ik vroeg me af aangezien de games in Engeland meestal
maar rond de 40 á 50 pond zitten.
Werken die games uit Engeland/ UK
gewoon op onse Nederlandse Playstation 3’s ??

en werkt de DLC ook gewoon ?? (iemand ervaring?)
(of een Feiten Bron (A))

Alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ja, PS3 games zijn regio vrij!

    DLC werkt ook gewoon. Als je de game installeert en speelt onder je EU account werkt de DLC van de EU store gewoon.

  2. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    40 à 50 pond is nogal veel, via internet kun je games bestellen(vb: little big planet) die 20 pond kost incl. verzending.

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    40 à 50 pond is nogal veel, via internet kun je games bestellen(vb: little big planet) die 20 pond kost incl. verzending.

    Volgens mij is dat zijn vraag niet hoor, laten we on-topic blijven. Heb je dat soort opmerkingen PM hem dan.

  4. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    de games zijn regio vrij want, ik heb een hongkongse ps3. ik speel er gewone eu games op. als werkt

  5. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ze zouden zoiezo werken, want het is dezelfde regio. (dus als het regiobeveiligd zou zijn)
    En de DCL werkt ook gewoon.

  6. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Is dit net het zelfde met duitse games want ik denk wel dat ze werken maar of ze wel in engels zijn niet echt alles in duits wat je van duitsers gewend bent.

  7. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Meestal zijn ze nederlands, van me 6 geimporteerde game’s is er maar 1tje engels. En ik betwijfel of die ookwel gewoon vertaald is.

  8. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik heb Motorstorm van Engeland en ik kan het spel in het Nederlands spelen, ook zijn de trophies in het nederlands 😉

  9. 6 XP
    FNB_DH's avatar

    oké bedankt iniedergeval 😀

  10. 304 XP
    Edwin's avatar

    Ja, PS3 games zijn regio vrij!

    DLC werkt ook gewoon. Als je de game installeert en speelt onder je EU account werkt de DLC van de EU store gewoon.

    Sterker nog, games uit de UK hebben dezelfde regiocode, dus die werken sowieso wel 😉

    Desalniettemin klopt het wat je zegt, hier ervaring met een LBP uit Hong Kong.