Forum

Topic: AV kabel vraagje

Anoniem's avatar

Hey,

Zodus ik heb nog altijd een oude tv op mijn kamer met mijn Playstation 3, vanachter heb ik 2 scart ingangen en vooraan kan ik gewoon de drie kleuren er in steken, maar als ik ze er insteek is de kwaliteit nooit perfect.

Ik moet het altijd bewegen tot dat het geluid en beeld goed zijn. Dit kan soms wel lastig zijn.

Nu zag ik in de winkel een AV kabel speciaal voor de PS3 die er ook wat beter uitziet. Nu is mijn vraag: als ik deze AV Kabel koop zijn mijn problemen dan weg of niet ? Want er staat ook dat het een hogekwaliteitslkabel is. ( Hieronder een afbeelding van zo een kabel )

Grtz Shmet

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Zo’n kabel kreeg je toch standaard bij Ps3? Maar heb ook zo’n 1 en toen ik zo’n oude televisie had geen problemen.

  2. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Zo’n kabel kreeg je toch standaard bij Ps3? Maar heb ook zo’n 1 en toen ik zo’n oude televisie had geen problemen.

    Nee je krijgt een andere, zo met een zwarte plastieke behuizing, dit is een betere … denk ik :p

  3. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    dit is een met een s video

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Dan moet je TV ook een S-Video ingang hebben inderdaad. S-video is, volgens mij, iets beter dan de gewone tulpjes.

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    kabel op op de foto is inderdaad een s-video, deze kabel zend kleur en zwart wit apart van elkaar naar de tv.

    maar ik vraag me af of jij wel een s-video op je tv hebt, zo niet dan kun je beter een scart kabel kopen, en niet de kabel gebruiken die bij je ps3 zat.

    (mijn tv ondersteund ook het s-video singaal via scart mischien dat jou tv dit ook kan)

  6. 8837 XP
    7th-son's avatar

    je kunt beter een rgb kabel halen, das 1 kabel van je ps3 naar je tv (SCART)

    die is beter dan de 3 losse kabeltje

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Aaaah ik denk dat ik fout gezien heb van die kabel dan 😐 maar bij scart is het probleem hetzelfde hoor :p Ik zal gewoon moeten prutsen ..

  8. Management - 5204 XP
  9. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Je kan het beste zoiets kopen; http://www.12game.com/PS3/PS3_Scart_RGB_Cable_Logic3.aspx

    Is dat beter dan gewoon die 3 kleuren in een scartfiche te steken en dan in mijn tv steken ? maar probleem blijft zelfde, heb je beter kwaliteit dan met dit ? :p

  10. 8837 XP
    7th-son's avatar

    ja

    die kabel die m4gn3t geplaatst heeft werkt even anders als de standaard kabel die je bij je ps3 krijgt
    de standaard bestaat uit 3 kabeltjes, 2 geluid en 1 beeld
    de SCART van logic3 heeft heel veel adertjes in de kabel zitten, oa 2 voor geluid, 3 voor beeld (RGB oftewel Rood/Groen/Blauw) en afscherming uiteraard.
    do the math 😉

  11. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    smet wat kan je tv aan