Forum

Topic: MGS dinges trophie probleem

Anoniem's avatar

Heey, Ik heb die MGS dinges gekocht voor LBP. Is wel heel erg leuk. Maar de trophies werken niet erg goed. Ik krijg wel trophies. Maar (dat ik zeker weet) 2 niet. Het gaat hier om de torphies: Deel 3 & 4 uit. En Deel 5 uit. Ik heb deel 3 en 4 uit zonder dood te gaan. Dus dat moet goed zitten tog:O en heb de trophie ook al van versla de Rex baas. Dus dan moet je die andere ook krijgen lijkt mij..? Ik heb ook al de trophie alle prijsbubbels verzamelen in MGS. Dus toen was ik er zeker van dat ik de levels gewoon uit heb. Heb daarna nog wel een stuk of 10 ker uitgespeeld en ze komen nog steeds niet. HELP

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Die probleem doet zich erg vaak voor! Dit is een tijdje geleden gepost op www.ps3-sense.nl maar toen waren er een aantal kostuums gedeleted van een Amerikaans persoon dus.

  2. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Jha dat weet ik maar het gaat hier om de trophies!! De rest werkt wel gewoon.

  3. 288 XP
    jenailik's avatar

    Ik heb al wat trophies, maar een stuk of vier niet. Heb het derde level geaced, maar de vierde nog niet. Ik zal straks wel even kijken of ik de trophie wel krijg.. Het is trouwens een beetje scheef vertaald, want volgens de Engelse trophy lijst, staat er dat je ze moet acen, in de Nederlandse staat gewoon uitspelen. Ik heb die trophy van versla de eindbaas wel (omdat ik die geaced heb).

  4. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik zal wel dom zijn maar wat is acen (A)

  5. 288 XP
    jenailik's avatar

    Een level uitspelen zonder dood te gaan 😉

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Kan je alsjeblieft wat meer de taalregels toepassen in je teksten? Het is nogal irritant lezen.

    Ik denk dat dit gewoon een bug is. Het enige wat je kan doen is wachten op een patch ben ik ban.

  7. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Jongens het is geen fout in het spel. Ik ging nog is goed kijken en kwam er achter dat ik deel 4 wel uit had maar nog niet zonder dood gaan. Ik denk nou dan ga ik wel even niet dood zo gezegd zo gedaan. En jha hoor de trophie kwam gezellig in mijn beeld. Het is dus een vertalings fout.

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Jongens het is geen fout in het spel. Ik ging nog is goed kijken en kwam er achter dat ik deel 4 wel uit had maar nog niet zonder dood gaan. Ik denk nou dan ga ik wel even niet dood zo gezegd zo gedaan. En jha hoor de trophie kwam gezellig in mijn beeld. Het is dus een vertalings fout.

    Ja Engels staat acen Nederlands staat halen! Mooi man!