Forum

Topic: Wij ps3 gamers spelen te weinig!!!

Anoniem's avatar

1) PlayStation 2 – 31.7% Gebruik in minuten
2) Xbox 360 – 17.2% Gebruik in minuten
3) Wii – 13.4% Gebruik in minuten
4) Xbox – 9.7% Gebruik in minuten
5) PlayStation 3 – 7.3% Gebruik in minuten
6) GameCube – 4.6% Gebruik in minuten
9) Andere consoles – 16.2% Gebruik in minuten

De PS3 staat bijna onder aan. Dit zijn cijvers uit een overzicht van het Onderzoeksbureau “The Nielsen Company”. We moeten hier wat aan doen jonges. Zelf de Xbox staat boven ons.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    dat is erg het komt vast niet door mij

  2. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik snap die tabel niet echt maar ik game elke dag wel minstens 1,5 uur. Dus ik doe het best goed denk ik 😛

  3. 108 XP
    Ratakira's avatar

    heel simpel

    de PS2 verkoopt op het moment nog beter dan de PS3
    zelfs de Xbox zit zeer laag in prijs
    en de Wii verkoopt op het moment zelfs beter dan sony in het algemeen

    als de ps3 zijn prijs begint te dalen
    en er meer mensen een ps3 kunnen aanschaffen dan zal de ps3 snel aan de top staan
    en veel xboxjes de deur uitgaan

  4. 454 XP
    arwin1993's avatar

    dit gaat over Amerika dus zegt niks over ons;)

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    lol, kan goed zijn, je moet niet echt teveel gamen hoor :p anders wordt je verslaafd denk ik xD

  6. 49 XP
    MagicFeather's avatar

    Ik zit er best vaak op. Maar de Xbox 360 is ook de heerser van het online gedeelte op dit moment. Als Sony dit aanpakt zou de PS3 mss wel eens op de 1ste plaats kunnen staan.

  7. 1268 XP
    luctheman's avatar

    1) PlayStation 2 – 31.7% Gebruik in minuten
    2) Xbox 360 – 17.2% Gebruik in minuten
    3) Wii – 13.4% Gebruik in minuten
    4) Xbox – 9.7% Gebruik in minuten
    5) PlayStation 3 – 7.3% Gebruik in minuten
    6) GameCube – 4.6% Gebruik in minuten
    9) Andere consoles – 16.2% Gebruik in minuten

    De PS3 staat bijna onder aan. Dit zijn cijvers uit een overzicht van het Onderzoeksbureau “The Nielsen Company”. We moeten hier wat aan doen jonges. Zelf de Xbox staat boven ons.

    als die op mij zou slaan dan zou het 96% zijn;)

  8. 66 XP
    sneezle's avatar

    het gaat hier ook over de periode januari t/m okt. 2008. tussen okt en dec 2008 is de verkoop van ps3 behoorlijk gestegen en xbox 360 gedaald. dusals je de het hele jaar zou pakken zou ps3 misschien hoger staan.

    Maar wat zeggen die cijfertjes nou precies. als alle ps3 bezitters maar lolhebben in het gamen toch????

  9. 954 XP
    Callme's avatar

    who cares? als ik maar lekker kan gamen.

  10. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik snap niks van die tabel. Ik weet wel dat ik genoeg game om de PS3 alleen als op het hoogste te krijgen (A)

  11. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    1) PlayStation 2 – 31.7% Gebruik in minuten
    2) Xbox 360 – 17.2% Gebruik in minuten
    3) Wii – 13.4% Gebruik in minuten
    4) Xbox – 9.7% Gebruik in minuten
    5) PlayStation 3 – 7.3% Gebruik in minuten
    6) GameCube – 4.6% Gebruik in minuten
    9) Andere consoles – 16.2% Gebruik in minuten

    De PS3 staat bijna onder aan. Dit zijn cijvers uit een overzicht van het Onderzoeksbureau “The Nielsen Company”. We moeten hier wat aan doen jonges. Zelf de Xbox staat boven ons.

    heh zo laag en ik zit al 6 uur per dag achter mijn ps3 terwijl ik nooit meer op mijn wii zit

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    het gaat hier ook over de periode januari t/m okt. 2008. tussen okt en dec 2008 is de verkoop van ps3 behoorlijk gestegen en xbox 360 gedaald. dusals je de het hele jaar zou pakken zou ps3 misschien hoger staan.

    Maar wat zeggen die cijfertjes nou precies. als alle ps3 bezitters maar lolhebben in het gamen toch????

    Daar heb je een goed argument. :).