Forum

Topic: Er komen teveel games uit.

Anoniem's avatar

Er komen teveel games uit.

Als ik in m’n vriendenlijst kijk en er zijn bijv. 10 online.. dan spelen ze bijna allemaal verschillende games. Ik noem titels als resistance 2, cod5, burnout, undercover, lbp, guitarhero, motorstormquantum of solace, fifa 09 en prince of persia.

Ik heb verschillende redenen waarom ik vind dat teveel games uitkomen:

1 Omdat er zoveel verschillende games uitkomen spelen je vrienden meestal andere games dan jij doet.

2 Ook mis je games die je graag had willen spelen maar moet kiezen omdat je niet alles kan kopen.

3 een game als NFS wordt ‘afgeraffelt’ omdat EA die game ieder jaar wil uitbrengen

Vinden jullie niet dat er teveel games uitkomen? Of vind je het alleen maar goed?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik vind het wel goed maar het is waar wat je zegt. Het zijn te veel top titels als het nou games zijn als LEGO Batman ofzo. Nou die koop ik niet maar dit zijn echt toptitels behalve Need for Speed Undercover. :). Ik vind het wel leuk maar ik moet nu wachten totdat ik Resistance 2 kan kopen want Killzone 2, Just Cause 2 en Uncharted 2 Among Thieves komen eraan!

  2. 108 XP
    Ratakira's avatar

    idd soms wel

    maar we moeten keuzes maken

  3. 49 XP
    MagicFeather's avatar

    Ik koop gewoon via web-shops. 3 games voor dezelfde prijs als 1 game hier in de winkels. Ik heb alle toppers inmiddels besteld. Maar er komen inderdaad teveel games uit rond de feestdagen.