Forum

Topic: Ps3 kapot!?

Anoniem's avatar

Ik was net aan het spelen valt naar een paar minuten ps3 gewoon uit,
Dacht eerst zal wel niks aan de hand zijn, toen viel die weer uit naar het spel was opgestart heb de kabel uitgetrokken gehad en in een andere stekker geduwd en valt steeds weer uit,

Ps3 – 40G
iemand een idee wat het is of wat ik kan doen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 6677 XP
    Myx's avatar

    Al een ander spel geprobeerd?

  2. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Heb je nog steeds je garantie ? anders sony is bellen

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Al een ander spel geprobeerd?

    Het ligt niet aan je spel dat je PS3 uitvalt. :). Ik denk dat je gewoon Sony moet bellen.

  4. 209 XP
    chrisnl's avatar

    mayby is je ps3 over verhit dat die niet goed laad of bestands data dat daar iets niet goed is had ik ook naar paar dagen hij ging reconstrueren oofzo en toen deed me ps3 alles weer normaal;)

  5. 280 XP
    Julian's avatar

    Staat je PS3 in een kast? Het kan zijn dat het daar te warm is en daardoor je console steeds uitvalt.
    Als dit zo is even je PS3 eruit halen en ergens anders neer zetten waar het niet al te warm is.

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Of ff de voeding (gwn de stekker die vn het stopcontact naar je ps3 loopt) ff nakijken

  7. 190 XP
    technizo's avatar

    ik hoop voor je dat je je garantie nog hebt

  8. 14 XP
    KevinMaastricht's avatar

    Heb nieuwe kabel gehaald toen deed hij het nog steeds, heb de stekker heel de nacht eruit gehad, en ergens anders neergezet hij stond naast de pc die al de hele dag aanstond ps3 was ook heet, nu hij ergens anders steeds heb ik (NOG GEEN) last meer gehad. Bedankt voor jullie reacties!

  9. 1 XP
    snaaifer9764's avatar

    hallo iedereen mijn vraag is : ik heb een ps3 maar leest niks meer af dus wat zou het kunnen zijn aub of heeft er iemand een kapotte ps3 die weg mag dank u wie kan me helpen:huh::yeahright:

  10. 1402 XP
    Selec1's avatar

    hallo iedereen mijn vraag is : ik heb een ps3 maar leest niks meer af dus wat zou het kunnen zijn aub of heeft er iemand een kapotte ps3 die weg mag dank u wie kan me helpen:huh::yeahright:

    Heb je geen garantie meer? Waarschijnlijk is de lens kapot; dit kan je laten repareren bij Sony (en als je geen garantie meer hebt betaal je) of bij een particulier.

  11. 7 XP
    stoney's avatar

    ey kevin uit maastricht
    het het is zwaar kl..te om dat mee te maaken

    kijk mij ps3 60gb is op 12-12-2008 stuk gegaan lees geen cd ble-ray meer
    ik heb sony gebelt en kreeg laater een email van sony met rma numer met jou
    aders gevens print je uit moet wel duidelijk lijk zijn
    ik heb hier een voor beeld voor je
    ik hoop je hier mee kan doen

    Dit is een no-reply email adres, uw antwoord wordt niet in behandeling
    genomen

    Geachte klant,

    Bedankt voor uw aanmelding op onze SCE Benelux Internet site, Wij hebben de
    aanvraag voor de omruiling van uw defecte PlayStation product ontvangen
    onder RMA -nummer (bij correspondentie altijd dit nummer vermelden).

    Hieronder ontvangt u informatie over de verzending van het product

    Ga als volgt te werk:

    1. Zorg ervoor dat:
    – U de PlayStation/PSP in een degelijke neutrale doos verpakt en vervolgens
    verstuurt
    – U een kopie van aankoopbon/pakbon meestuurt (Stuur a.u.b. niet de
    originele bon mee).
    – U de accessories (memory card, memory stick, etc..) of disks uit de
    PlayStation/PSP verwijdert en dus niet meestuurt (wij kunnen u deze niet
    meer retour sturen!).

    2. U de volgende attributen opstuurt ter omruiling:

    PS-One
    Jonger dan 1 maand: Console
    Ouder dan 1 maand: Console

    PlayStation2 (30004 / 39004 / 50004)
    Jonger dan 1 maand: Console, Kabels, scartblok, 1 controller
    Ouder dan 1 maand: Console

    PlayStation2 (70004)
    Jonger dan 1 maand: Console, stroomadapter (zonder netsnoerkabel)
    Ouder dan 1 maand: Console, stroomadapter (zonder netsnoerkabel)

    PlayStation2 (75004 / 77004 / 79004)
    Jonger dan 1 maand: Console, stroomadapter, kabels, scartblok, 1 controller
    Ouder dan 1 maand: Console, stroomadapter (zonder netsnoerkabel)

    PSP
    Jonger dan 1 maand: PSP, adapter en batterij
    Ouder dan 1 maand: PSP, adapter en batterij

    PlayStation3
    Model 40 GB/60 GB:
    Jonger dan 1 maand: PS3 Console, HardDiskDrive (HDD)
    Ouder dan 1 maand: PS3 Console, HardDiskDrive (HDD)

    Model 80 GB:
    Jonger dan 1 maand: PS3 Console, HardDiskDrive (HDD), Controller,
    Netsnoerkabel
    Ouder dan 1 maand: PS3 Console, HardDiskDrive (HDD), Controller,
    Netsnoerkabel

    Verzeker dat het apparaat zorgvuldig en veilig in één pakket voor
    posttransport verpakt is.
    Het SCE RMA Center aanvaardt geen aansprakelijkheid bij een onvakkundige
    verpakking evenals bij de verdeling van de zending in meerdere pakketten.
    Wanneer het niet mogelijk is om alles in één pakket te versturen neem dan
    nog eens contact met ons Support Center op.

    Knip het retourlabel dat zich in deze e-mail bevindt op de aangegeven lijn
    af.
    Verzeker u dat alle informatie van het retourlabel duidelijk leesbaar en
    niet weggeveegd is.
    Plak dan het retourlabel op de voorkant van het pakket.

    Geef het juist verpakte pakket af bij het postkantoor.
    De verzending is voor u kosteloos, u hoeft het pakket dus niet te
    frankeren.!!!
    Zorg ervoor dat u het verzendbewijs zorgvuldig bewaart.

    U ontvangt het vervangende apparaat binnen 15 werkdagen kosteloos per
    koerier (geldend vanaf datum van ontvangst defect product bij ons Support
    Center en zolang er voldoende voorraad is).

    Wanneer u vragen heeft, neem dan contact op met het SCE RMA Center.

    Wij danken U voor uw vertrouwen

    SCE RMA Support Center
    Nederland: 0031 (0) 495-574817
    België: 0032 (0) 11-516406