Topic: Ps3 kapot!?
KevinMaastricht
Ik was net aan het spelen valt naar een paar minuten ps3 gewoon uit,
Dacht eerst zal wel niks aan de hand zijn, toen viel die weer uit naar het spel was opgestart heb de kabel uitgetrokken gehad en in een andere stekker geduwd en valt steeds weer uit,
Ps3 – 40G
iemand een idee wat het is of wat ik kan doen?
Al een ander spel geprobeerd?
Heb je nog steeds je garantie ? anders sony is bellen
Het ligt niet aan je spel dat je PS3 uitvalt. :). Ik denk dat je gewoon Sony moet bellen.
mayby is je ps3 over verhit dat die niet goed laad of bestands data dat daar iets niet goed is had ik ook naar paar dagen hij ging reconstrueren oofzo en toen deed me ps3 alles weer normaal;)
Staat je PS3 in een kast? Het kan zijn dat het daar te warm is en daardoor je console steeds uitvalt.
Als dit zo is even je PS3 eruit halen en ergens anders neer zetten waar het niet al te warm is.
Of ff de voeding (gwn de stekker die vn het stopcontact naar je ps3 loopt) ff nakijken
ik hoop voor je dat je je garantie nog hebt
Heb nieuwe kabel gehaald toen deed hij het nog steeds, heb de stekker heel de nacht eruit gehad, en ergens anders neergezet hij stond naast de pc die al de hele dag aanstond ps3 was ook heet, nu hij ergens anders steeds heb ik (NOG GEEN) last meer gehad. Bedankt voor jullie reacties!
hallo iedereen mijn vraag is : ik heb een ps3 maar leest niks meer af dus wat zou het kunnen zijn aub of heeft er iemand een kapotte ps3 die weg mag dank u wie kan me helpen:huh::yeahright:
Heb je geen garantie meer? Waarschijnlijk is de lens kapot; dit kan je laten repareren bij Sony (en als je geen garantie meer hebt betaal je) of bij een particulier.
ey kevin uit maastricht
het het is zwaar kl..te om dat mee te maaken
kijk mij ps3 60gb is op 12-12-2008 stuk gegaan lees geen cd ble-ray meer
ik heb sony gebelt en kreeg laater een email van sony met rma numer met jou
aders gevens print je uit moet wel duidelijk lijk zijn
ik heb hier een voor beeld voor je
ik hoop je hier mee kan doen
Dit is een no-reply email adres, uw antwoord wordt niet in behandeling
genomen
Geachte klant,
Bedankt voor uw aanmelding op onze SCE Benelux Internet site, Wij hebben de
aanvraag voor de omruiling van uw defecte PlayStation product ontvangen
onder RMA -nummer (bij correspondentie altijd dit nummer vermelden).
Hieronder ontvangt u informatie over de verzending van het product
Ga als volgt te werk:
1. Zorg ervoor dat:
– U de PlayStation/PSP in een degelijke neutrale doos verpakt en vervolgens
verstuurt
– U een kopie van aankoopbon/pakbon meestuurt (Stuur a.u.b. niet de
originele bon mee).
– U de accessories (memory card, memory stick, etc..) of disks uit de
PlayStation/PSP verwijdert en dus niet meestuurt (wij kunnen u deze niet
meer retour sturen!).
2. U de volgende attributen opstuurt ter omruiling:
PS-One
Jonger dan 1 maand: Console
Ouder dan 1 maand: Console
PlayStation2 (30004 / 39004 / 50004)
Jonger dan 1 maand: Console, Kabels, scartblok, 1 controller
Ouder dan 1 maand: Console
PlayStation2 (70004)
Jonger dan 1 maand: Console, stroomadapter (zonder netsnoerkabel)
Ouder dan 1 maand: Console, stroomadapter (zonder netsnoerkabel)
PlayStation2 (75004 / 77004 / 79004)
Jonger dan 1 maand: Console, stroomadapter, kabels, scartblok, 1 controller
Ouder dan 1 maand: Console, stroomadapter (zonder netsnoerkabel)
PSP
Jonger dan 1 maand: PSP, adapter en batterij
Ouder dan 1 maand: PSP, adapter en batterij
PlayStation3
Model 40 GB/60 GB:
Jonger dan 1 maand: PS3 Console, HardDiskDrive (HDD)
Ouder dan 1 maand: PS3 Console, HardDiskDrive (HDD)
Model 80 GB:
Jonger dan 1 maand: PS3 Console, HardDiskDrive (HDD), Controller,
Netsnoerkabel
Ouder dan 1 maand: PS3 Console, HardDiskDrive (HDD), Controller,
Netsnoerkabel
Verzeker dat het apparaat zorgvuldig en veilig in één pakket voor
posttransport verpakt is.
Het SCE RMA Center aanvaardt geen aansprakelijkheid bij een onvakkundige
verpakking evenals bij de verdeling van de zending in meerdere pakketten.
Wanneer het niet mogelijk is om alles in één pakket te versturen neem dan
nog eens contact met ons Support Center op.
Knip het retourlabel dat zich in deze e-mail bevindt op de aangegeven lijn
af.
Verzeker u dat alle informatie van het retourlabel duidelijk leesbaar en
niet weggeveegd is.
Plak dan het retourlabel op de voorkant van het pakket.
Geef het juist verpakte pakket af bij het postkantoor.
De verzending is voor u kosteloos, u hoeft het pakket dus niet te
frankeren.!!!
Zorg ervoor dat u het verzendbewijs zorgvuldig bewaart.
U ontvangt het vervangende apparaat binnen 15 werkdagen kosteloos per
koerier (geldend vanaf datum van ontvangst defect product bij ons Support
Center en zolang er voldoende voorraad is).
Wanneer u vragen heeft, neem dan contact op met het SCE RMA Center.
Wij danken U voor uw vertrouwen
SCE RMA Support Center
Nederland: 0031 (0) 495-574817
België: 0032 (0) 11-516406