Forum

Topic: School

Anoniem's avatar

Ja, het zit er weer op mensen… de wintervakantie is voorbij en we kunnen weer naar school:hypo:

1.vindt je het weer leuk om naar school te gaan?
2heb je er geenzin in? zeg ook waarom
3of heb je werk en ben je al klaar met school en een geluksvogel?

laat hier weten of je een van deze drie dingen bij jou vindt passen.

ikzelf heb er echt geen fuck zin in! dat jullie het weten, ik heb altijd gezeik met een leraar en dan kan ik er weer uit en een uurtje halen.:ranting:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ik heb echt geen zin:P vreselijk school. alleen maar gezeik en 9 tekorten

  2. 209 XP
    chrisnl's avatar

    ’t zelfde moet tot 16:00 uur :@ word ik egt niet blij van xD

  3. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ’t zelfde moet tot 16:00 uur :@ word ik egt niet blij van xD

    nie piepen jij, ik tot half 5

  4. 209 XP
    chrisnl's avatar

    achja krijg morgen zkr’s samenvattingen van wiskunde bijna elke les van hem das egt kut 🙁 hij is veel ste streng

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    1. Veel te koud om naar school te gaan
    2. Nee niet leuk, omdat het veel te koud is 😀

  6. 9 XP
    aron-bekhuis's avatar

    scool is saai en veel te kleine aula in pauze zit ik vaak te kutten of op ps3-sense XD

  7. 288 XP
    jenailik's avatar

    Ik heb ook wel weer zin om iedereen even weer te zien en bij te kletsen. Dus in de pauzes en de relaxte lessen wel, maar voor de rest absoluut niet.

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Onze school doet niet tot half vijf maar tot tien over drie. xD. Maare… in bovenbouw kan het wel. :(. Ik zit in tweede. :). Maar wel hartstikke druk deze week. Ik vind school niet heel erg, maar heb er geen zin in. Mijn broer heeft uiteindelijk vanmorgen (maandagmorgen tot 12:50) zijn rijbewijs gehaald. :).

  9. 288 XP
    jenailik's avatar

    En het is koud, echt verschrikkelijk koud en ik moet 20 minuten op de fiets zitten. Bleh!

  10. 9 XP
    aron-bekhuis's avatar

    achja krijg morgen zkr’s samenvattingen van wiskunde bijna elke les van hem das egt kut 🙁 hij is veel ste streng

    jhaaa he kut pothijk zn haar is gemillimeeterd

  11. 1748 XP
    Shmet's avatar

    En het is koud, echt verschrikkelijk koud en ik moet 20 minuten op de fiets zitten. Bleh!

    Woensdag wordt het -5 ofzo 😀

  12. 288 XP
    jenailik's avatar

    http://teletekst.nos.nl/?704-01

    Kijk eens bij dinsdag, -10 :O

  13. 591 XP
    dajez's avatar

    http://teletekst.nos.nl/?704-01

    Kijk eens bij dinsdag, -10 :O

    amai da beloofd dn den dinsdag nar men werk rijde oO

  14. 1268 XP
    luctheman's avatar

    lekker op het ijs lopen:D

  15. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik ben ook al weet terug maar had soweiso geen zin 1. KOUD!!!
    2. Wie heeft er nou weer zin in school!?!?!?!

  16. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Lessen zijn altijd focking saai, maja het is wel weer chill om wat vriende te zien en de pauses natuurlijk. Maar verder is het focking saai en koud op die kut school.

  17. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    3of heb je werk en ben je al klaar met school en een geluksvogel?

    Ik weet niet wat jou idee van werk is vriend, maar als je gewoon werkt zit je dus elke dag minimaal van 8.00 tot 17.00uur op je werk. En dan heb je weinig vakantie, geen tussenuren enz.
    Je kan beter zeggen dat mensen die op school zitten geluksvogels zijn, die hebben nog alle tijd van de wereld.

  18. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik weet niet wat jou idee van werk is vriend, maar als je gewoon werkt zit je dus elke dag minimaal van 8.00 tot 17.00uur op je werk. En dan heb je weinig vakantie, geen tussenuren enz.
    Je kan beter zeggen dat mensen die op school zitten geluksvogels zijn, die hebben nog alle tijd van de wereld.

    ja, maar dat is tenmisnte spanning, als je op school zit is het alleen maar hetzelfde gezeik over en over

  19. 266 XP
    Yorz's avatar

    1. nee, wie wel? 😐
    2. weer leren, minder playstation :'(
    3. nope.. nog 2 jaar te gaan

  20. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Het zijn beslissende tijden voor mij… moet nog maar 2 maanden dus het komt er nu echt op aan.. daarna 3 weken onderzoek met de hele klas in lissabon:p en daarna 7 maanden stage dus veeeeel tijd om te gamen:D

    Ik ga even hard aan het werk.. dan hoop ik maar dat het goed komt..:|