Forum

Topic: Motorstorm: Pacific Rift Photo

Anoniem's avatar

Hey,

Ik heb een klein vraagje ivm met Motorstorm: Pacific Rift. Je kan er foto’s maken, en dan kan je zo ook bekijken in de gallerij, maar is het ook mogelijk om die foto’s op een usb stick op te slaan ofzo, want heb al is gekeken in het XMB bij foto’s, want ik dacht dat ze daar wel kunnen bij staan, maar toch niet. Is er dan een manier om die screenshots te bemachtigen of niet ? :p

Dank bij voorbaat

Shmet

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Zoiets heb je ook met Buzz Quiz TV! Die komen ook in een gallerij en dan kan je erop klikken en kiezen of je ze naar je HDD van je PS3 schrijft. (Dus naar je XMB en dan foto’s). Misschien kan dat ook met MSPR. Laat maar even weten. ;).

  2. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Hmmm, bij gallerij klik ik erop en dan worden ze in het groot getoond, misschien als ik op driehoekje klik dat er een menu komt, thx zal het is proberen, als ik mijn PS3 trg heb 😐

  3. 108 XP
    Ratakira's avatar

    nog een motorstorm pacific rift vraagje

    ik sla mijn savegames elke dag op een usb stickje

    maar die van MPR krijg ik er niet op

    iemand een oplossing

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    nog een motorstorm pacific rift vraagje

    ik sla mijn savegames elke dag op een usb stickje

    maar die van MPR krijg ik er niet op

    iemand een oplossing

    Sommige savegames mag je niet kopiëren. Hier valt (helaas) niks tegen te doen…

  5. 108 XP
    Ratakira's avatar

    ach ja zonde dan

    en wat die foto’s betreft

    net even gaan kijken

    je opent een foto in het spel

    dan duw je op x

    en foto naar systeemsoftware exporteren kiezen en ze staan op je ps 3

    dan is het nog even op een usb stickje zetten

    en je hebt ze

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Je kan toch screenshots maken in motorstorm? maak je gwn een screenshot van je foto en je hebt ze ook