Forum

Topic: NL video Preview Killzone 2

Anoniem's avatar

Hey ik weetniet of dit mag maar check hier

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 6677 XP
    Myx's avatar

    Je kan beter de volledige link posten want de jouwe word om de paar dagen vernieuwd:
    http://www.gamekings.tv/index/videos/preview-killzone-2/
    Ik had hem ook gezien ik ik ben nu echt blij dat ik een ps3 heb 😀

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ye Killzone 2 is echt top 😀

  3. 303 XP
    l3on2's avatar

    Ye Killzone 2 is echt top 😀

    Dus het mag 🙂

    EN KILLZONE IS SUPER!!!!!

  4. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Wat een super spel zeg pff. dat worden lange uurtjes pff..

    killzone ook helemaal kapot gespeeld.

  5. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    AAAAAAAAAH dit brengt herinneringen op bij de BETA

    Zo vet was de beta hé…

    Ik bedoel in de beta heb je die shitzooi niet eens met problemen met party’s enzo
    Je kiest samen met een vriend een server en in de server maak je gewoon meteen een Squad zodat je geen gezeik hebt met dat hij de server niet kan vinden ofzo(BF:BC, Call of Duty) Ook zie je meteen waar je vriend in welke room zit dus dat je meteen erin kan joinen(tenzij dat het vol is :P)

    Clan is echt heel goed geregeld. Zoals die gasten zeiden dat je punten moet inzetten om een clanmatch te beginnen. Maar ze zijn vergeten dat er focking tournooien zijn die gewoon door iemand(of guerrillia zelf!) geregeld kan worden. Minimum inzet, Rank etc. Hoe vet is dat wel niet? er zit zelfs een kalender bij waar wanneer en hoelaat elk match/tournooi begint!

    Voice chat hoort gewoon als een zonnetje. Wat ook heel vet is gedaan als je nog net niet dood ben en ze maken je niet af hoor je vijands voice chat als die persoon dicht genoeg in de buurt is. Dat vind ik zo vet dus geen genade in een clan match!

    Helaas moest er nog wel getweakt worden aan de beta. Zo is de snipers second badge(Scanning vergelijkbaar met UAV) delay time is te kort, Assault class is iets te overpowered maar Guerrillia zelf zei dat dit allemaal getweakt zal worden!

  6. 14 XP
    KevinMaastricht's avatar

    ONGELOFELIJK VET SPEL!
    Echt super gewoon, kom eerste maand niet meer achter me ps3 vandaan:p

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik vind dat Killzone twee een beetje op Resistance 2 lijkt, met die buitenaardse wezen :p

  8. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    het wordt idd wel vet! alleen je ging te snel dood in de beta vond ik!

  9. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ga mischien halen als ik genoeg geld heb