Forum

Topic: verbinding

Anoniem's avatar

hallo,
ik heb een probleem want ik kan niet deelnemen aan een ps3 chat. Elke keer als ik join kom ik wel in het chat scherm maar gebeurt er verder niks. Als ik mijn internet instellingen wil testen blijft hij hangen op UPnP en komt er uit eindelijk mislukt te staan. Weet iemand wat dit betekent? Mensen kunnen mij btw ook niet joinen

( ps: dit is een vriend die ook op sense is maar inactief dus post ik voor hem )

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Dat is je Status van je NAT denk ik. Zal ik het uitleggen, zoals het echt duidelijk is. Bij de Xbox 360 zie je de NAT Statussen zo:
    Open, Moderate, Strict en Closed.
    Nou, Open en Closed lijkt me duidelijk. Open is Goed, staan alle deuren open, en wordt je PS3 altijd gevonden.
    Bij Moderate is dat minder. Dan staan er 95 van de 100 deuren open, dus wordt je PS3 minder vaak gevonden.
    Strict is helemaal dramatisch, want dan staan er heel veel deuren niet open. En closed is bagger, alles is dicht.
    Probeer eerst je router eens te resetten. En kijk dan of het weer werkt.

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Als hij failed bij je UPnP, kan je natuurlijk eerst even proberen om UPnP op te zoeken in je router en het aan te zetten. 😉

  3. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    upnp staat enabled

  4. 6677 XP
    Myx's avatar

    Mediaservers aan? Doe ze dan uit.