Forum

Topic: Probelmo

Anoniem's avatar

Ik heb als ik ga scrollen op de site dat dat dan heel sloom gaat…… Bij andere sites geen last van alleen hier:surrender: het kan niet aan de drukte liggen want dat doet ie al heel de tijd:'(

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 8831 XP
    7th-son's avatar

    nergens last van hoor..

  2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Nou bij is ie echt heel erg laggie

  3. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    firefox mof ie?

  4. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    niet zoveel 18+ dingen downloaden jij 🙂

  5. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    niet zoveel 18+ dingen downloaden jij 🙂

    en wtf slaat dat op:|

  6. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Door te downloaden van muziek, films en games en al die shit, heeft je netwerkkaart meer te doen. Waardoor die wat energie niet kan steken in PS3-Sense. Dat is ook met irritante bewegende siggies.

  7. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Door te downloaden van muziek, films en games en al die shit, heeft je netwerkkaart meer te doen. Waardoor die wat energie niet kan steken in PS3-Sense. Dat is ook met irritante bewegende siggies.

    en weer moet je me afzeiken he:|:|:|:O

    maar okee, ik denk dat hij gelijk heeft. probeer het is als je niks aan het downloaden bent, want ps3-sense is een ”zware” site

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    en weer moet je me afzeiken he:|:|:|:O

    maar okee, ik denk dat hij gelijk heeft. probeer het is als je niks aan het downloaden bent, want ps3-sense is een ”zware” site

    Je moet niet zo vel reageren. Ik zie niet hoe hij je afzeikt…

    Hoogst waarschijnlijk ligt dit probleem op je pc zelf. Wij hebben geen klachten van andere gebruikers ontvangen over een te trage site. Ps3-sense is geen “zware” site.

  9. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Je moet niet zo vel reageren. Ik zie niet hoe hij je afzeikt…

    Hoogst waarschijnlijk ligt dit probleem op je pc zelf. Wij hebben geen klachten van andere gebruikers ontvangen over een te trage site. Ps3-sense is geen “zware” site.

    Wel zwaar genoeg om me PSP te zeggen:”onvoldoende geheugen” ;P

  10. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Wel zwaar genoeg om me PSP te zeggen:”onvoldoende geheugen” ;P

    Maar dat zegt niks ;).

  11. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Wel zwaar genoeg om me PSP te zeggen:”onvoldoende geheugen” ;P

    Heb ik geen last van op mijn PSP. Heb je wel die instelling dat hij minder geheugen nodig heeft aan gezet ..?

    Verder heb ik er ook last van zodra ik aan het downloaden ben. Als je zo graag wil internetten en downloaden tegelijk moet je je download snelheid verminderen. Waardoor je internet weer wat omhoog gaat.

    Het kan ook zo zijn dat als er meerdere mensen op je netwerk zitten dat je internet snelheid dus vermindert. Hierdoor gaat ook alles net weer wat trager!!

  12. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Het kan eraan liggen of je videokaart geinstalleerd is?
    Want namelijk bij mij als ik mijn videokaart niet geinstalleerd had scrollde hij ook erg traag, toen ik hem had geinstalleerd was t probleem opgelost.
    En anders weet ik t niet:prop:

  13. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Hij is niks aan het downloaden…… en we hebben geen draadloos ook andere mensen kunnen er niet op. En dan kan het aan de videokaart liggen…… maar ik heb het probleem voor de rest nog nooit gehad… maar ik heb het nogsteeds

  14. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Heb je al een virus scanner geprobeerd?

  15. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ook al gedaan……

  16. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    hebben jullie meerdere pc’s?? probeer het dan is op die andere. als het op die niet is, dan licht het echt aan jou pc. heb je internet radio aan??.

    wat bij mij ook welleens helpt is internet explorer of firefox overnieuw te installeren;)

    edit: hij zeikt me altijd af

  17. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    We hebben niet meerdere PC’s en andere sites hebben geen lag alleen sense raar toch? firefox opnieuw instaleren helpt ook niet…:(

  18. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Door te downloaden van muziek, films en games en al die shit, heeft je netwerkkaart meer te doen. Waardoor die wat energie niet kan steken in PS3-Sense. Dat is ook met irritante bewegende siggies.

    en weer moet je me afzeiken he:|:|:|:O

    Je moet niet zo vel reageren. Ik zie niet hoe hij je afzeikt…

    Zie je het nu nog niet Selec1? The Vole doelt op zijn sig. Ik vond hem wel grappig:rofl:

  19. 85 XP
    pwvd's avatar

    Voor als het nog niet is opgelost, het zou kunnen komen door het zoom-level. Als je per ongeluk ctrl indruk en dan scrollt dan kan je in en uit zoomen, als je dit niet 100% heb teruggezet kan het zo zijn dat het scrollen heel langzaam gaat en hapert. Maar omdat je het op andere sites niet heb weet ik het dus niet zeker, maar je weet nooit!:)

  20. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Voor als het nog niet is opgelost, het zou kunnen komen door het zoom-level. Als je per ongeluk ctrl indruk en dan scrollt dan kan je in en uit zoomen, als je dit niet 100% heb teruggezet kan het zo zijn dat het scrollen heel langzaam gaat en hapert. Maar omdat je het op andere sites niet heb weet ik het dus niet zeker, maar je weet nooit!:)

    Juis em!!!!! eej thanks man!!!