Forum

Topic: Fifa update.

Anoniem's avatar

Er is laatst een nieuwe update van fifa09 uitgekomen, er stond dat als je fifa09 opstart dat hij wordt geïnstalleerd. Maar bij mij doet hij het niet, moet ik ergens die update downloaden?, hoe moet ik aan die update komen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 8837 XP
    7th-son's avatar

    ben je op het moment dat je het spel start wel online?
    en weet je 100% zeker dat die patch al uit is?

  2. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ja, ik heb ook niks geinstalleerd gezien. Maar ik denk dat dit automatisch is gebeurd.

  3. 8837 XP
    7th-son's avatar

    nou, een update gebeurd ook wel automatisch, maar je ziet het wel gebeuren hoor

  4. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Ja, ik ben altijd online, moet je die patch downloaden via pc?

    The vole, heb je wel iets gezien van de update, dat de playstation als je het spel opstart een update uitvoerd?

  5. 102 XP
    Boegie's avatar

    Ja, ik ben altijd online, moet je die patch downloaden via pc?

    The vole, heb je wel iets gezien van de update, dat de playstation als je het spel opstart een update uitvoerd?

    Als er een nieuwe update is dan meldt hij dat gewoon.. Is die update gewoon al niet geinstalleerd? Via de pc moet het niet namelijk..

    Als je online komt moet dit gewoon automatisch geinstalleerd worden.. Vreemd dus!

  6. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ja, ik ben altijd online, moet je die patch downloaden via pc?

    The vole, heb je wel iets gezien van de update, dat de playstation als je het spel opstart een update uitvoerd?

    Lieve sgat
    The vole heeft geen PS3 😉

    Maar je moet is in instellingen kijken
    en dan kijken of er ergens iets van updaten staat

    EDIT:

    http://www.ps3-sense.nl/showthread.php/fifa-09-krijgt-tweede-update-5207.html?t=5207
    hier staat dit:

    Om de update te kunnen downloaden moet je PlayStation 3 zijn aangesloten op het netwerk en moet je de game opstarten en dan zal de update vanzelf verschijnen.

  7. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    uhhh Vinnie1234. Ik speel het wel op m’n xbox 360. En deze update was voor beide. Dus Lieve sgat eens een eind op.

  8. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    uhhh Vinnie1234. Ik speel het wel op m’n xbox 360. En deze update was voor beide. Dus Lieve sgat eens een eind op.

    The vole, heb je wel iets gezien van de update, dat de playstation als je het spel opstart een update uitvoerd?

    Hij noemd hier tog egt een Playstation en geen Xbox…?

    Heb je het probleem momenteel al opgelost of nog niet..?

    Ojaaa heb je je mediacenters wel uit staan ..?

  9. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Oh, dus Updates met Xbox 360 doet ie automatisch en hoef je dus niet te wachten. Heftig, dan sla ik voortaan die updates waar die over begint over, en dan ga ik op Xbox Live spelen. Oh, probleem. Je Disconnect dan automatisch. Maar ik heb geen update gehad, en d’r zijn een aantal dingen gefixed dus.

  10. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Ik zal eens kijken, maar nog een vraag hoe kom je aan het wereldteam?

  11. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    World XI? Staat al bij overig

  12. 102 XP
    Boegie's avatar

    World XI? Staat al bij overig

    Masterteam is dat :horny:

  13. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Welke bedoelde hij dan?

  14. 102 XP
    Boegie's avatar

    Welke bedoelde hij dan?

    Die bedoelde hij ook.. zeg alleen maar dat het een supergoed team is (A)

  15. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Oh :p Ach het kan beter. C Ronaldo staat er niet in. Zlatan staat er niet in.

  16. 102 XP
    Boegie's avatar

    Oh :p Ach het kan beter. C Ronaldo staat er niet in. Zlatan staat er niet in.

    Haha ja opzich wel.. Speel trouwens nooit met dat team. Vind het gewoon wat leuker om met 4.5 of 5 sterren teams te spelen. Vind het zo irritant dat iedereen met Man. Utd speelt online.. Dat is toch geen flikker aan? Die spelers zijn allemaal mega goed.. geen enkel team kan wat beginnen tegen spelers als C. Ronaldo en zijn vriendjes :hypo: Of speel jij ook altijd met Man Utd haha :prop:

  17. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Nee tuurlijk niet. Man United leave ik altijd in Ranked matches. Met Fifa Clubs hebben we die toepassing ook al. Ik speel meestal wisselend. Arsenal is fijn om te spelen met de snelle verdedigers.

  18. 102 XP
    Boegie's avatar

    Nee tuurlijk niet. Man United leave ik altijd in Ranked matches. Met Fifa Clubs hebben we die toepassing ook al. Ik speel meestal wisselend. Arsenal is fijn om te spelen met de snelle verdedigers.

    Ja! Ik vind Arsenal ook wel fijn om mee te spelen! Wat bedoel je met Fifa Clubs?

  19. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Dat is Be A Pro met minimaal 3 man. En dan spelen tegen andere clubs 😉 Daar zijn we Liverpool.

  20. 102 XP
    Boegie's avatar

    Dat is Be A Pro met minimaal 3 man. En dan spelen tegen andere clubs 😉 Daar zijn we Liverpool.

    Okay! Lache man! Nog nooit eerder van gehoord.. Je praat de heletijd over ‘we’.. wie is ‘we’? ^^

  21. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Mijn club 😉

  22. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Hmmm, ik heb m’n ArenA speler veranderd (Was Sneijder, nu Henry met Frans Tenue). Nou, niks aan de hand, maar soms veranderd ie terug in Sneijder. In Frans Tenue. Hebben er hier meer last van?