Forum

Topic: Windows 7 mening

Anoniem's avatar

Zoals sommige hier mssn weten, heeft microsoft (ik denk) donderdag de beta van windows 7 gelanceerd. Het is een open beta dus iedereen kan het downloaden, nu zou ik graag jullie mening willen horen van de gene die het hebben gebruikt. Ik moet hem nog downloaden maar microsoft moet zijn server weer ff fixen. Ik wil hem cker testen omdat ik vel tegen vista was, het werkte gewoon niet en tegenover xp vond ik vista helemaal niks.

Dus vertel hier je mening.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

60 reacties

  1. 656 XP
    Killermen's avatar

    Ik ga hem ook effe testen later in de maand, wil zeker eens de nieuwe snufjes van paint weten xD

  2. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    kun je de link geven vanw aar ik kan downloaden, ik was bezig met downloaden ,alleen dat ging te traag

  3. 200 XP
    bokito007's avatar

    idd kan je een link geven :P?

    en moet je hem dan gewoon branden en alles van je pc halen en bij het booten instaleren?

  4. 8815 XP
    7th-son's avatar

    uhmmm wat zijn de systeem eisen hiervoor?
    aangezien vista belachelijk veeleisend was

    ik heb een filmpje van gezien van een kwartier, maar om nou te zeggen dat er revolutionaire dingen inzitten, nee..

    publiek ging uit hun bol toen ze een window naar links sleepte en uiteindelijk de linkerhelft van haar scherm in beslag nam…
    i mean, come on! wat staat ons nog meer voor simpele veranderingen te verwachten?

  5. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Okay. ff wat ophelderen. Eerst Windows 7 dan komt Vista aan de beurt.

    Windows 7. Niet iedereen kan de open beta downloaden. Microsoft heeft het maar beperkt tot 2,5 miljoen downloads. En je kan hem alleen maar downloaden als je Vista SP1 draait op je huidige pc / laptop.

    Windows Vista. Zo slecht is Windows Vista helemaal niet. Okay, niet alle software kan gebruikt worden, okay, als je hem voor het eerst installeert en gebruikt is die wat langzamer, okay hij neemt wat RAM geheugen in. Maar kijk de voordelen van Vista. Eenmaal werkend is die snel, je kan zoeken in het startmenu en het ziet er nog mooi uit, met als toppunt de Sidebar.

    @7th-son: zelfde eisen als Vista. Maar tegenwoordig is dat niks meer.

  6. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Okay. ff wat ophelderen. Eerst Windows 7 dan komt Vista aan de beurt.

    Windows 7. Niet iedereen kan de open beta downloaden. Microsoft heeft het maar beperkt tot 2,5 miljoen downloads. En je kan hem alleen maar downloaden als je Vista SP1 draait op je huidige pc / laptop.

    Windows Vista. Zo slecht is Windows Vista helemaal niet. Okay, niet alle software kan gebruikt worden, okay, als je hem voor het eerst installeert en gebruikt is die wat langzamer, okay hij neemt wat RAM geheugen in. Maar kijk de voordelen van Vista. Eenmaal werkend is die snel, je kan zoeken in het startmenu en het ziet er nog mooi uit, met als toppunt de Sidebar.

    @7th-son: zelfde eisen als Vista. Maar tegenwoordig is dat niks meer.

    heeft gelijk betreffende vbista,
    maar windowns 7 is eigenlijk gewoon een lappen pakket om vista te verbeteren, de dingen die net niet in vista zaten, of gewoonweg slecht waren. worden in die windwons verbetert

  7. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik zit hier met alleen maar kut pc’s die Vista niet eens aan kunnen. Ik wil Windows 7 wel proberen maar mijn pc’s kunnen het niet aan…

  8. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik heb windows 7 net binnen ๐Ÿ™‚
    Ga hem starx meteen even installeren ๐Ÿ˜€

  9. 8815 XP
    7th-son's avatar

    ik heb hetzelfde probleem, mijn laptop kan vista hoogstwaarshijnlijk ook niet draaien
    laat staan windows 7

  10. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    kan iemand mij een link geven wil hem wel even testen:D

  11. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    nou lees mijn sig

    p.s. en nog een toevoeging sommige games werken nu ook weer goed zoals harry potter 1, 2 bijv.
    dus ik kan een ding zeggen (Y) hulde aan microsoft (op software-windows gebied)

  12. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    hulde aan microsoft

    Ik stem er voor om dit op de FP te zetten ๐Ÿ˜›

  13. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik kan het onderhand nog steeds niet downloaden dus ik ga andere manieren zoeken ๐Ÿ™ Maar hier ff info:

    Download link(s):
    http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx (nu nog down)
    Edit: Het plaatsen van een torrent links is verboden.

    Systeem requirements:

    # 1GHz processor (32- or 64-bit)
    # 1GB of main memory
    # 16GB of available disk space
    # Support for DX9 graphics with 128MB of memory (for the Aero interface)

    Installatie:

    Dat je vista en dat soort shit nodig is is niet waar, je download het, burn het op een dvd en install het gewoon maar maak wel eerst een nieuwe partitie anders gaat je huidige windows weg.

    EDIT: Ik heb goeie torrent links gevonden, als het mag post ik het hier.

  14. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Je hebt dus wel vista nodig :O
    ik heb SP 1 niet en kreeg daar een foutmelding door :O
    SP1 download nu!
    Verder mag je die link niet geven volgens mij aangezien het Illegaal is!

  15. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Servicepack 1 van Vista niet? Die zat toch in een automatische update?

  16. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Servicepack 1 van Vista niet? Die zat toch in een automatische update?

    Heb ik
    1 allemaal uit ๐Ÿ™‚
    2 comp was crash ๐Ÿ™
    dus net eerst ff vista opnieuw geherinstalleerd ๐Ÿ™‚

  17. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    mag wel, het is freeware, dus zijn er geen rechten geschonden

    OW ik dacht dat alleen die mensen die heb gekregen hadden van Microsoft zelf de beta mogten hebben!

  18. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ok ik zet het ff in me vorige post ๐Ÿ˜€

  19. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Jongens die via News servers kunnen downloaden:

    NIET TOEGESTAAN

  20. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Houd er rekening mee dat de beta maar voor 30 dagen te gebruiken is en het downloaden via torrent en nieuwsgroep een illegale gekraakte versie is.

  21. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik heb hem nu en op het moment van typen zit ik nu in windows 7. Ik moet toegeven dat ik verbaasd ben. Ik was eerst vel tegen deze lay-out enzo maar ik vind het heerlijk werken, alleen enige nadeel is dat je alles opnieuw moet installeren. Waar ik het vandaan gedownload heb kan je het gewoon mounten met een mount programma en hij installeerd, ik heb gekozen voor multi-boot zodat ik nog altijd terug kan gaan naar xp, maar ik zit er sterk over na te denken om w7 als standaard OS te gaan gebruiken. Zometeen ff een paar screen.

    OF: over die torrent link er werd eerst gezegd dat het gewoon mocht mr wat is er dan precies aan gekraakt ofzo?

  22. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    OF: over die torrent link er werd eerst gezegd dat het gewoon mocht mr wat is er dan precies aan gekraakt ofzo?

    Het activeren van de Windows 7 is gekraakt, zodat je deze na 30 dagen nog kan gebruiken, zonder key.

  23. 6677 XP
    Myx's avatar

    Paar screens:
    http://81.171.114.128/~jilbert/Untitled.jpg
    http://81.171.114.128/~jilbert/Untitled2.jpg
    http://81.171.114.128/~jilbert/Untitled3.jpg
    http://81.171.114.128/~jilbert/Untitled4.jpg

    Ik kan er meer maken maar niet echt zin in dus zeg mr als je iets specifiek wilt.

  24. 656 XP
    Killermen's avatar

    Ik vind het zo vista-achtig

  25. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    HEt is ook op vista gebaseerd he :O

  26. 495 XP
    patrick3's avatar

    Idd windows 7 ziet er minder uit als vista vind ik zelf… maar windows 7 draait wel een stuk debealer dan vista.. ook al heb ik helemaal geen problems met vista:D en windows 7 komt idd in de plaats om vista te verbeteren!

  27. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    ഗക ൈാീക ാീ ലഹ ദജ ാല പാൂ ഗേ ുദാ് ോതതാാല ഗേ ോതതാാേ ഗല പാൂ ഓീോവഗേപ ഛ

    EDIT

    Sorry er ging wat fout ๐Ÿ™‚

    Ik zei dus: ik zit er nu eindelijk ook op. Alleen is helft arabisch ๐Ÿ˜ en me geluids kaart werkt niet ๐Ÿ™

  28. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    ഗക ൈാീക ാീ ലഹ ദജ ാല പാൂ ഗേ ുദാ് ോതതാാല ഗേ ോതതാാേ ഗല പാൂ ഓീോവഗേപ ഛ

    AaaaaahahahaxD lol

  29. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    http://u1.imgupload.co.uk/1231632000/d4d70b50e5b1d979ff4790a3134173f2defe28ebe73b6680dfbef7f5fdad3d78.png

    Nog een foto ๐Ÿ™‚

  30. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    http://u1.imgupload.co.uk/1231632000/d4d70b50e5b1d979ff4790a3134173f2defe28ebe73b6680dfbef7f5fdad3d78.png
    Nog een foto ๐Ÿ™‚

    jaaa

    21 tekens

  31. 6677 XP
    Myx's avatar

    Het is een beetje vista mr toch ook niet, alles past gewoon en werkt gewoon wat het bij vista heel wat minder deed, grappig is ook nog dat mijn startup en aflsuiten sneller verloopt dan op win XP.

    Over die geluid probleem: probeer es dit te downloaden, install dat en reboot. KLiiek
    Blijkbaar werken de drivers was windows XP SP2 beste in deze beta, 1 nadeel is dat firefox geen flash ondersteund in windows 7.

    Edit: Flash probleem opgelost ๐Ÿ˜€

  32. 591 XP
    dajez's avatar

    pff lol 3,15GB ds ineens een paar % van mijne limiet er door:(

  33. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    vinnie, ik heb nu een goedwerkdende (illegale) vista ultimate, moet ik volgens jou over stappen op windowns 7??? jij bent er erg te spreken over.

    edit: misschien handig als je de volgende x je foto’s van je bureaublad weghaald:dizzy::hypo:

  34. 656 XP
    Killermen's avatar

    pff lol 3,15GB ds ineens een paar % van mijne limiet er door:(

    belgiรซ en limieten hรฉ, gelukkig zit ik met 60GB xD

  35. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ben al op 69% van de 2.44 gb voor 7

  36. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    belgiรซ en limieten hรฉ, gelukkig zit ik met 60GB xD

    jhaa eeh ik heb onbeperkt ๐Ÿ™‚

    @ Robin

    Je moet het zkeer nemen ๐Ÿ™‚ maar wel je ouden besturingsysteem er op houden! Hou er rekening mee dat sommigen drivers NIET meer werken!

  37. 103 XP
    Chipsoft's avatar

    ik zeg, (X)(K)ubuntu Linux, en anders toch nog Windows XP :happy:

  38. 591 XP
    dajez's avatar

    ik heb maar 25GB:(:(:(
    dus geen blu-ray film rips voor mij:(

  39. 656 XP
    Killermen's avatar

    ik heb maar 25GB:(:(:(
    dus geen blu-ray film rips voor mij:(

    laat me raden, Telenet?

    on-topic: ik zal nog effe wachten met installeren, drivers moeten nog gemaakt worden

  40. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    http://u1.imgupload.co.uk/1231632000/d4d70b50e5b1d979ff4790a3134173f2defe28ebe73b6680dfbef7f5fdad3d78.png

    Nog een foto ๐Ÿ™‚

    wies dat?
    10 tekens

  41. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Meid die ik ken ๐Ÿ˜‰
    elke 1 min is er een andere achtergrond!

  42. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    *********

  43. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ik vind 7 fantastich, vinnie had aangeraden, en werkt perfect. heb al me’n ouwe bestanden nog:D

  44. 6677 XP
    Myx's avatar

    ik vind 7 fantastich, vinnie had aangeraden, en werkt perfect. heb al me’n ouwe bestanden nog:D

    Ja he ๐Ÿ˜€
    Ik vind het eigelijk al af, ik weet niet wat ze er meer aan moeten verbeteren. naja meer drivers support is het enige.

  45. 656 XP
    Killermen's avatar

    Vandaag komt Microsoft over de brug met de officiele beta Versie, is net bezig aan het downloaden, heb zelfst een dubbele key aangemaakt, voor het geval dat.

  46. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    *****

  47. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Vandaag komt Microsoft over de brug met de officiele beta Versie, is net bezig aan het downloaden, heb zelfst een dubbele key aangemaakt, voor het geval dat.

    heb er stuk of 10 xd

  48. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    lol:p Is windows 7 echt veel beter als vista?

  49. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    lol:p Is windows 7 echt veel beter als vista?

    jaa, veel kleie foutjes zijn erruit. 7 is sneller, mooier gebruikt minder geheugen. en ondersteund de oude games weer::p. ksou zeggen probeer gewoon

    edit: kaartlezer wekrt niet meer, en de originele drivers installeren is mij een raadsel. gelukkig heb ik vista en 7 errop staan, nu ga ik naar me’n oma laturr

  50. 6677 XP
    Myx's avatar

    Hmm krijg je er normaal een key bij dan ๐Ÿ˜› Wist ik niet ik heb er een klein makkelijk bestandje bij gekregen ๐Ÿ˜›

  51. 207 XP
    Niekker's avatar

    ik heb het eve geprobeert… maar doe mij toch maar OSX ๐Ÿ˜‰

  52. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    OSX= winfowns vista???? of wtf bedoel je?? of xp. jhaa xp ofcourse. owh appel

  53. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Mooie Fail rginkel ๐Ÿ˜‰ Mooie Fail
    OSX is van Apple ja. En niet van een Appel

  54. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Mooie Fail rginkel ๐Ÿ˜‰ Mooie Fail
    OSX is van Apple ja. En niet van een Appel

    sorry, ik don’t like appel at all. and apple al helemala niet

  55. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Over Apple gesproken: Tijd voor een appel.

  56. 102 XP
    Boegie's avatar

    Tijd voor een bakje koffie ;P

  57. 1402 XP
    Selec1's avatar

    sorry, ik don’t like appel at all. and apple al helemala niet

    Want??????

  58. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Apple heeft gewoon besturingssystemen die behoorlijk stabiel zijn. Blijken fijne besturings systemen te zijn. Alleen nog nooit tot niet vaak mee gewerkt.

  59. 303 XP
    l3on2's avatar

    ik heb xp en vista en mac os x 10.5
    Ik vind mac het beste en dan xp

  60. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    Tijd voor een bakje koffie ;P

    nee theee
    21 tekens:yay: