Forum

Topic: Ik ga een PS3 kopen!?

Anoniem's avatar

Beste lezers,

Ik ben van plan om een PS3 te gaan halen. Natuurlijk wil ik dan de PS3 niet los kopen maar met een exclusief pakket. Moet ik wachten tot er een leuk pakketje is samengesteld, zoals die van Killzone 2. Of is er een eventuele prijsdaling al bekend gemaakt? :pirate:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 6677 XP
    Myx's avatar

    Pakketje van killzone lijkt mij perfect 🙂

  2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Mij ook of je koopt bij mediamarkt eentje van 333 euro met een spel naar keuze

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Er zijn toch wel meer packs beschikbaar op dit moment? Waarom google je niet eventjes?

  4. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Mij ook of je koopt bij mediamarkt eentje van 333 euro met een spel naar keuze

    die actie is al verlopen bardfielt, werk zelf namelijk bij MM op game afdeling, en heb ook gebruik gemaakt van die actie LBP pakket.

  5. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ik zou wachten op die van kilzone,

  6. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    ik zou wachten op die van kilzone,

    dan moet hij nog tot eind feb. wachten

  7. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    dan moet hij nog tot eind feb. wachten

    als je niet zo lang kan wachten:P (zoals ik) zoek dan winkel koop ps3, als je beetje goede winkel hebt gevonden (google;)) dan kun je miss wle gwn 2 games erbij hebben

  8. 277 XP
    RevXxx's avatar

    je kunt twee games kiezen bij de ps3. dat zou ik doen.
    30 of 60 euro kosten ze)

  9. 1 XP
    Nelson's avatar

    Of je importeert een PS3 uit Groot-Brittannie. Door de lage Pond-koersen kun je een PS3 rond de 300 euro kopen. Games en Accesoires zijn ook veel goedkoper.

  10. 954 XP
    Callme's avatar

    of je pakt de games bundel bij bol.com, of je kijkt effe bij bartsmit.nl

  11. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    of bij eplaza

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Of je importeert een PS3 uit Groot-Brittannie. Door de lage Pond-koersen kun je een PS3 rond de 300 euro kopen. Games en Accesoires zijn ook veel goedkoper.

    Ja en als het nooit bij je aankomt omdat het verkeerd is gegaan op een ÊÊn of andere manier dan ben je €300,- kwijt en je hebt geen PlayStation 3.

    Ik zou op Killzone 2 Pakket wachten. ;).

  13. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Jammer, ik dacht dat The Vole NL dit topic had aangemaakt xD!

  14. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    hahahahahahaha xD Nee, ik zou posten: Ik ga Halo Wars kopen GS 😛

  15. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    hahahahahahaha xD Nee, ik zou posten: Ik ga Halo Wars kopen GS 😛

    Verkeerde site jongen;)

  16. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Waarom zou ik Halo Wars kopen Tommy? Een RTS is voor de PC. Niet voor een console.

  17. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    gewoon kopen niet zeuren

  18. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ligt eraan of je kunt wachten 😉
    Kan je niet wachten koop er dan maar eentje kan je wel wachten dan zou ik op de killzone 2 bundel wachten 😉

  19. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Of gewoon los kopen en COD 5 kopen :p

  20. 288 XP
    jenailik's avatar

    Kan je wachten: Wacht op het Killzone pakket en koop deze over een ruime maand
    Kan je niet meer wachten: Ga een beetje bij de winkels langs en kijk waar je de PS3 het goedkoopste kan krijgen. Let ook op diverse bundels en acties waarbij je bijv. een gratis spel mag uitzoeken. Dan kan je later gewoon nog Killzone erbij kopen en heb je voorlopig er een ander leuk spel bij.

  21. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Of je importeert een PS3 uit Groot-Brittannie. Door de lage Pond-koersen kun je een PS3 rond de 300 euro kopen. Games en Accesoires zijn ook veel goedkoper.

    Moet ik nu alweer zeggen dat ze bij de bartsmit voor 300 euro staan?

  22. 102 XP
    Boegie's avatar

    Moet ik nu alweer zeggen dat ze bij de bartsmit voor 300 euro staan?

    haha indd.. :rofl: