Forum

Topic: Help, ik zoek speakers

Anoniem's avatar

hi guys,

Ik speel nu gwn met een geluid van me tv, wat me ook wel redelijk bevalt maar het word nu echt tijd om met 5.1 of 7.1 te gaan spelen.Kennen jullie nog goeie speakers voor een redelijk prijsje? want ik heb er niet zoveel verstand van eerlijk gezegd:jester:

ik heb zo rond de 100-150 euro uit te geven, ik weet het het is niet veel maar toch.

alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

69 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    De Z5500 van Logitech is €255,- en geeft redelijk tot goed geluid. Het is trouwens een 5.1 surround set,

  2. 954 XP
    Callme's avatar

    okey thanks ik zal het overwegen

  3. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    De Z5500 van Logitech is €255,- en geeft redelijk tot goed geluid. Het is trouwens een 5.1 surround set,

    Dat is gewoon de beste set die je kan kopen!

    tuurlijk zijn er veel beter oplossingen, zoals losse versterker en speakers, maar das meteen ook een heel stuk duurder.

    Waar je rekening mee moet houden is dat je op je PS3 alleen 5.1 surround kan krijgen als je je set digitaal(optisch of coax) aansluit. Je hebt bijv ook 5.1 setjes die zijn rond de 60 euro ofzo, dat is natuurlijk prima, maar geen digitaal surround sound. (of DTS)
    De meeste goedkope 5.1 setjes hebben gewoon 3,5mm mini-jack aansluiting, die ondersteunen vaak virtueel surround sound en dus geen echt 5.1 surround. Sommige mensen vinden dat niet erg en sluiten deze dan gewoon aan via bijv de witte en de rode tulp stekkertjes, maar dan heb je gewoon stereo geluid uit 5 speakers, en dus geen surround.

    De Z5500 is misschien wat duurder dan je budget maar zekr de moeite waard.
    (de set rechtstreeks op de PS3 aansluiten kan alleen optisch via een toslink kabel)

    Als je meer info wilt of je snapt iets niet dan hoor ik het wel 😀

  4. 954 XP
    Callme's avatar

    hey bedankt voor die uitleg, ik denk dat ik deze toch maar ga halen, maar je zegt je kan ze niet rechtstreeks op de ps3 aansluiten, hoe dan?

  5. 85 XP
    pwvd's avatar

    Ik heb hier ook de logitech z5500 staan en ze geven echt fantastisch geluid.. Heb de ps3 aangesloten met een optische kabel waardoor een potje battlefield bad company echt geniaal wordt XD Een aanrader dus!

  6. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ik heb vreselijk rot boxjes, ik wil goedkope speakers kopen, HELP

  7. 102 XP
    Boegie's avatar

    ik heb vreselijk rot boxjes, ik wil goedkope speakers kopen, HELP

    Zie bovenstaande tips? :dizzy:

  8. 1748 XP
    Shmet's avatar

    255 voor speakers ? 😛 is dat niet overdreven ?

  9. 954 XP
    Callme's avatar

    naja ik heb wel me tv van 1000 euro, dus dan valt het wel mee, maar toch best veel geld jah

  10. 85 XP
    pwvd's avatar

    This maar net wat je wil.. Voor die 255 euro heb je wel heel mooi geluid en daarnaast heb je dus ook volledig 5.1 geluid, mits ondersteund in het spel. Bij veel goedkopere boxen wordt het toch een kwestie van 3.5 jack en hopen dat je een stereo X2 functie heb of eventueel pro logic II, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk wel niet waardoor je dus geluid uit 2 boxen krijgt. Misschien is de Z-5400 ook een optie, is volgens mij iets goedkoper maar ongeveer te vergelijken met de z-5500.
    Beter nu even sparen voor iets goeds, dan nu iets minder goeds kopen en later weer iets beter.. Beetje in de toekomst kijken bespaard je meestal best wat geld 😉

  11. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Een speakerset met een Optische uitgang (toslink) is de enige die je goed rechtstreeks op je PS3 kan aansluiten.
    De rest moet via adaptertjes, maar meestal sluit je die aan op je TV.

  12. 591 XP
    dajez's avatar

    3-2-1 vn BOSE, kostprijs = 1300€, moet je echt kopen:D

  13. 591 XP
    dajez's avatar

    Een speakerset met een Optische uitgang (toslink) is de enige die je goed rechtstreeks op je PS3 kan aansluiten.
    De rest moet via adaptertjes, maar meestal sluit je die aan op je TV.

    ga ook via hdmi, toch?

  14. 954 XP
    Callme's avatar

    nog een vraagje is de z-5500 dus compatible met de ps3? en het is 5.1 he?

  15. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Yup, die is 100% compatible met de ps3 😉

    En ja; hij is 5.1

  16. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    denk dat ik voor z5500 ga sparen

  17. 954 XP
    Callme's avatar

    ik ook patrick!:D

  18. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Voor de mensen die een goedkope speakers zoeken voor de ps3.

    http://regmedia.co.uk/2007/12/05/ps3_new2.jpg

    80eurotjes bij de MM

  19. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Tja dan kan je toch net zo goed trust speakers kopen, want goeie goedkope dolby surround speakers zijn er niet!

    tuurlijk zijn er 5.1 setjes van 40 euro, maar dat is niet dolby surround geluid maar gewoon stereo (links/rechts)!

  20. 85 XP
    gerbxcore's avatar

    Vraagje,

    Sluit je deze set dan aan op die digital-out (optical) aansluiting op de achterkant van de PS3? En kan er iemand een afbeelding of type geven van het soort kabel dat dan moet gebruikt worden?

    Noob in the house, en ga mij binnekort deze set aanschaffen!;)

  21. 4 XP
    FleXdeX's avatar

    Hier is een link van een optische kabel,maar ik weet niet wat de kwaliteit is !!

    http://audio.aanbodpagina.nl/optische-kabel

    Dit is de Z-5500,die ik zelf ook heb en ben er zeer tevreden over:

    http://www.foto-uploaden.nl/upload/6d0fd9283b673658a10ac75591a9064d.jpg

  22. 85 XP
    gerbxcore's avatar

    Hier is een link van een optische kabel,maar ik weet niet wat de kwaliteit is !!

    http://audio.aanbodpagina.nl/optische-kabel

    Dit is de Z-5500,die ik zelf ook heb en ben er zeer tevreden over:

    http://www.foto-uploaden.nl/upload/6d0fd9283b673658a10ac75591a9064d.jpg

    Hartelijken dank! 😉
    Ik ben echt niet thuis op dit vlak!

  23. 4 XP
    FleXdeX's avatar

    Graag gedaan

    Je zult 100% geen spijt hebben als je dit zsetje koopt:ok:

  24. 213 XP
    Bart013's avatar

    Ik heb ook de Z5500, echt een geweldig apparaat. Het geluid kraakt nooit en is super zuiver. Het kost wat, maar je krijgt er ontzettend veel voor terug!

  25. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    logitec x230:P 50 euries werken prima van de week gekocht 😀 het is een 2.1 speaker set met lekker door dreunende subwoofer:D

  26. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    Hier is een link van een optische kabel,maar ik weet niet wat de kwaliteit is !!

    http://audio.aanbodpagina.nl/optische-kabel

    Dit is de Z-5500,die ik zelf ook heb en ben er zeer tevreden over:

    http://www.foto-uploaden.nl/upload/6d0fd9283b673658a10ac75591a9064d.jpg

    heb ik ook aanrader:D

  27. 8387 XP
    7th-son's avatar

    kwaliteit van optische kabeltjes is allemaal hetzelfde, vooral met korte kabels.
    het gaat toch allemaal via licht, dus geen verlies

    moet zeggen dat het speaker setje er leuk uit ziet!
    ik zou zelf alleen nooit een 2.1 halen (wat een paar posts geleden geplaatst is)
    zo haal je natuurlijk nooit het volledige uit je ps3 😛

  28. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    wil mijn le32a330 tv aansluiten aan mijn z5500 hoe doe ik dat

  29. 8387 XP
    7th-son's avatar

    hoezo je tv?
    je moet je ps3 er op aansluiten, anders heb je geen dts enzo
    je tv signaal is toch maar 2 speakers, en het geluid van je ps3 kan 5.1 en zelfs 7.1(alleen via hdmi) doorsturen

  30. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik stuur de ps3 met optical maaar wil met die 5.1 set ook tv kijken daar wil ik weten hoe je hem aansluit

  31. 424 XP
    Dawes's avatar

    ik zou zelf alleen nooit een 2.1 halen (wat een paar posts geleden geplaatst is)
    zo haal je natuurlijk nooit het volledige uit je ps3 😛

    Ik denk dat bijna niemand het volledige uit zn ps3 haalt.

    90% die een ps3 en een 5.1 setje heeft sluit het niet digitaal (via dig. coax of optisch) aan. Waardoor je nooit 5.1 sound heb maar stereo verdeeld over 5 speakers.

    En er zijn zelfs mensen die alles via de juiste manier hebben aangesloten (5.1 digitaal), en nog niet het maximale eruit halen. Simpelweg omdat een 5 kanaalsspeakersystem niet in hun kamer thuishoort. Te klein bijvoorbeeld waardoor het nog niet helemaal tot hun recht komt.

    Zelf heb ik een kleine kamer met een oude receiver van Technics en 2 – wel aardig – technics boxen. Helaas is er bij die oude materialen geen optische aansluiting, maar aan de andere kant. Heb ik ook niet nodig, is mijn kamer te klein voor. Ofwel, ik zou in mijn situatie altijd naar een 2.1 setje kijken, aangezien 5.1 toch niet aan de orde is.

    [quote=patrickvanloosbroek]ik stuur de ps3 met optical maaar wil met die 5.1 set ook tv kijken daar wil ik weten hoe je hem aansluit [/quote]

    Heb je een decoder voor digitale televisie? Daar zit meestal een optische aansluiting aan zodat je hem op je z5500 kan aansluiten. Heb je die niet, dan gewoon stereo (rood / wit -> naar groene tulpstekker).

    Enkel zal je nooit 5.1 geluid hebben, alleen links rechts verdeeld over je 5 speakertjes.. 😉

    // Dawes

  32. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Mijn kamer is ook te klein voor 5.1:P Daarom heb ik 2.1

  33. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Ik denk dat bijna niemand het volledige uit zn ps3 haalt.

    90% die een ps3 en een 5.1 setje heeft sluit het niet digitaal (via dig. coax of optisch) aan. Waardoor je nooit 5.1 sound heb maar stereo verdeeld over 5 speakers.

    En er zijn zelfs mensen die alles via de juiste manier hebben aangesloten (5.1 digitaal), en nog niet het maximale eruit halen. Simpelweg omdat een 5 kanaalsspeakersystem niet in hun kamer thuishoort. Te klein bijvoorbeeld waardoor het nog niet helemaal tot hun recht komt.

    Zelf heb ik een kleine kamer met een oude receiver van Technics en 2 – wel aardig – technics boxen. Helaas is er bij die oude materialen geen optische aansluiting, maar aan de andere kant. Heb ik ook niet nodig, is mijn kamer te klein voor. Ofwel, ik zou in mijn situatie altijd naar een 2.1 setje kijken, aangezien 5.1 toch niet aan de orde is.

    Heb je een decoder voor digitale televisie? Daar zit meestal een optische aansluiting aan zodat je hem op je z5500 kan aansluiten. Heb je die niet, dan gewoon stereo (rood / wit -> naar groene tulpstekker).

    Enkel zal je nooit 5.1 geluid hebben, alleen links rechts verdeeld over je 5 speakertjes.. 😉

    // Dawes

    Tja dit is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven, in de winkel wordt je van alles wijs gemaakt en moet je de duurste kabels kopen maar zolang je het niet goed instelt heb je er niks aan.

    Verder is dat natuurlijk ook grappig, want een decoder voor Digitale TV heeft idd vaak een optische aansluiting maar bijna alles wordt nog gewoon stereo aangeleverd dus heb je ook niks aan.

    @ patrickvanloosbroek

    Om je Z-5500 aan je tv te koppelen (Stereo) heb je zoals Dawes al zij een kabel nodig die van 2x tulp rood/wit naar 3,5mm minijack gaat.
    zo een dus:
    https://www.hardware-winkel.com/images/producten/30202/600×450/watermark.png/icidu_audio_cable_10m_-_3.5mm_mini-jack_male_to_2xrca_tulp_male.jpg

  34. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    thanks ga ik als de gameroom klaar ga ik er een halen

  35. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ik ben aan’t sparen voor een apparte receiver + boxen.
    Vermits ik een Sony tv heb (40W4000) ga ik voor de Sony STR-DG720 receiver met de SS-FCR6000 boxen.

    STR-DG720
    http://www.pricescan.com/ItemImages/ImagesL/532424.jpg
    SS-FCR6000
    http://www.electron.bg/images/SSFCR6000.jpg

    Zodat ik m’n digitaleTVkastje en PS3 kan aansluiten op de receiver (via HDMI) die dan via HDMI aangesloten zit op de TV.
    Voorlopig is dit wel maar een 5.0 systeem, maar de 2 grote boxen zorgen zelf al voor een prachtig zware bas (heb ik zelf gaan uittesten in de winkel), de subwoofer ga ik later nog eens appart aankopen om het systeem volledig te hebben (kan ik mss nog naar 7.1 gaan).
    Kosten zijn variabel in alle winkels, ongeveer:
    STR-DG720: 300€
    SS-FCR6000: 250€

    Het leuke hieraan is dat ik ALLES via de receiver kan doorsturen naar de boxen + het budget valt nog mee + is later uit te breiden (naar 5.1 en 7.1) + kan nog andere bronnen hierop aansluiten + kwaliteit is super + …

  36. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Ik ben aan’t sparen voor een apparte receiver + boxen.
    Vermits ik een Sony tv heb (40W4000) ga ik voor de Sony STR-DG720 receiver met de SS-FCR6000 boxen.

    STR-DG720
    Plaatje
    SS-FCR6000
    Plaatje

    Zodat ik m’n digitaleTVkastje en PS3 kan aansluiten op de receiver (via HDMI) die dan via HDMI aangesloten zit op de TV.
    Voorlopig is dit wel maar een 5.0 systeem, maar de 2 grote boxen zorgen zelf al voor een prachtig zware bas (heb ik zelf gaan uittesten in de winkel), de subwoofer ga ik later nog eens appart aankopen om het systeem volledig te hebben (kan ik mss nog naar 7.1 gaan).
    Kosten zijn variabel in alle winkels, ongeveer:
    STR-DG720: 300€
    SS-FCR6000: 250€

    Het leuke hieraan is dat ik ALLES via de receiver kan doorsturen naar de boxen + het budget valt nog mee + is later uit te breiden (naar 5.1 en 7.1) + kan nog andere bronnen hierop aansluiten + kwaliteit is super + …

    Ziet er leuk uit, maar 250 euro voor die set boxen, dan hoef je geen super kwaliteit te verwachten, een beetje goeie speaker kost al snel 250euro per stuk! Begrijp me niet verkeerd het is natuurlijk veel beter dan doe crappy 5.1 setjes, maar als ik jou was zou ik nog even door sparen en dan echt goed spul kopen (desnoods in delen en niet alles tegelijk)

    Kijk zoiets bedoel ik:
    http://www.avblog.nl/wp-content/uploads/2008/02/harman-kardon-avr355.jpg
    http://www.cerwinvega.com/images/group_veseries.jpg
    😛

  37. 421 XP
    Rhox's avatar

    Mja idd, in boxen kan je echt supervet gaan!
    Ik heb hier boxen gezien die enkel voor 2 staanzeulen zo’n 16.000€ kosten!
    Dus er zal wel een verschil zitten met de ‘goedkope’ boxen.
    Die Sonyboxen passen thuis net mooi binnen.
    Die van jou zien en horen er beter uit waarschijnlijk, maar zouden te groot zijn bij mij thuis 🙁 (I wish I had a bigger house)

  38. 8387 XP
    7th-son's avatar

    Mijn front speakers (mede dit formaat omdat ik toch dingen zoals tv en radio/muziek via 2 speakers gaan, en niet via 5.1)
    http://www.superfi.co.uk/images/VAL400prmeduse.jpg
    de achter en center speakers zijn van sony (2×100 en 1×120 watt) die ik bij mijn vorige versterker kreeg, uitstekend geluid!

    mijn versterker is de hoog aangeprezen Sony STR-DB940 QS (5×110 watt) met een 2-way remote
    http://hifi-leipzig.de/shop/images/product_images/popup_images/999_2.jpg
    http://hifi-leipzig.de/shop/images/product_images/popup_images/999_7.jpg

  39. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    dome afstands beding

  40. 954 XP
    Callme's avatar

    dome afstands beding

    moet jij nodig zeggen lol

  41. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ik vind die afstandbediening er net leuk uit zien 😉

  42. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    het gaat tog om het geluid of ben ik nou dom:P en niet over de afstandbediening

  43. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ga jij het geluid harder/stiller zetten aan de receiver zelf? 🙂

  44. 8387 XP
    7th-son's avatar

    maakt het nou uit, als het maar werkt
    het is ook meteen een universele afstandbediening, dus heb ook alleen die nodig.

    geluid is top van de versterker/speakers, en word ook niet voor met zeer goeie reviews beloond.
    afstandsbediening is bijzaak, heb liever goeie en duurdere speakers 😛

    tevens, de versterker is al 8 jaar oud

  45. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Ik heb ook een zekere aanrader! 2.1 setje van Logitech voor 53 Euries!

    Link bol.com > > http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-accessoires/logitech-x-230-speakerset/1003004000011534/index.html

    1 Bas en 2 speakers(Met koptelefooningang) die allebei op volume aanpasbaar zijn

    Ja ja 5.1 is veel beter.. maar als je zo’n kleine ruimte hebt zoals mij dan kun je dat niet eens neerzetten xD

    De boxen zijn eigenlijk voor pc’s maar ook voor ps3’s door die pc geluidskabel door te koppelen aan die scart (Standard PS3 Audio/Video)

    Ik heb dus HDMI Dus er gaat eigelijk alleen geluid door die scart kabel..
    Deze instellingen kun je veranderen op je ps3 waar het geluid door heen gaat!

    Zie plaatje.. Hier staat alles op 😀

  46. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Ik wil ook een logitech halen, maar kan ik en PS3 en PC op aansluiten?

  47. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    Ga jij het geluid harder/stiller zetten aan de receiver zelf? 🙂

    nee maar afstandbediening boeit mij egt niet gaat
    mij eerder om geluid dan hoe afstandbediening er uit ziet :S

    ps: oja logitech z5500 geloof me is de shit:$

    ik zal wel x foto posten

    http://i31.tinypic.com/33auq1g.jpg
    http://i25.tinypic.com/zvpuu0.jpg
    http://i25.tinypic.com/2ur8i2p.jpg

  48. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Ik wil ook een logitech halen, maar kan ik en PS3 en PC op aansluiten?

    Ja, maar niet tegelijk. Het is dus in je PS3 of in je PC

    Je krijgt bij dat setje van wat ik heb een speciaal kabeltje erbij
    Hier gaat ie zo:

    HDMI> Beeld
    Scart> Geluid > Speaker Setje

  49. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik heb de Samsung HT-Z 320 R 5.1 systeem.
    perfect home cinema setje met HDMI out, optical in en bluetooth.
    mogelijkheid om met een extra kastje je speakers wireless te maken.
    maar vooral die bluetooth is erg makkelijk, als je bluetooth op je notebook hebt zitten verbinding maken en muziek afspelen.
    of met je telefoon 🙂

  50. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Super handig 😀

  51. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Super handig 😀

    ik weet. :whack:

  52. 421 XP
    Rhox's avatar

    Kan die Bluetooth 5.1 doorsturen?

  53. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    nee, volgens mij alleen stereo.

  54. 4683 XP
    ps3dennis's avatar

    Hoe zijn deze boxen dan?

    http://www.coolsound.nl/product/17406/samsung_ht_x620_home_theater_system?lc_id=1

    Samsung HT-X620 (dat is een Home Theater System), en hij ziet er niet mooi uit

  55. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    ik heb net z5500 gehaald 200,- tering wat een boxen pff

  56. 935 XP
    Mormel123's avatar

    hey mensen ik wou misschien deze kopen: logitech 5.1 Speakerset X-530

    is dat wat?

  57. 790 XP
    Robbert's avatar

    ik heb net z5500 gehaald 200,- tering wat een boxen pff

    Waar heb je ze gehaald voor 200 euro? Of was dat tweedehands? :O

  58. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    ik zeg z5500 die heb ik zelf ook en er komt lekker geluid uit zeker bij MW2:P lekker bass als je schiet

  59. 945 XP
    JoostNL's avatar

    hey mensen ik wou misschien deze kopen: logitech 5.1 Speakerset X-530

    is dat wat?

    Als jij het goed neer kan zetten in je kamer.. 5.1 xD

  60. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Als jij het goed neer kan zetten in je kamer.. 5.1 xD

    Heb ut zelfde probleem:P 5.1 gaat hem niet worden in mijn kamer dan staan de speakers niet mooi verdeeld

  61. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    Heb ut zelfde probleem:P 5.1 gaat hem niet worden in mijn kamer dan staan de speakers niet mooi verdeeld

    is tog wel oplossing voor te vinden:P

  62. 935 XP
    Mormel123's avatar

    hey mensen ik wou misschien deze kopen: logitech 5.1 Speakerset X-530

    is dat wat?

    Maar wil niet meer dan €100 uitgeven 😛

    ruimte is geen probleem xD

  63. 480 XP
    Flow's avatar

    Het is een prima set, maar laat je niet misleiden want het is geen surround sound. X-530 is namelijk tweemaal stereo. Je krijgt dus geen surround sound, maar het is een prima set voor het geld. Voor een echte surround set ben je al snel meer dan 200 kwijt.

  64. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Heb ut zelfde probleem:P 5.1 gaat hem niet worden in mijn kamer dan staan de speakers niet mooi verdeeld

    Ik heb ook gewoon een 5.1 surround set van logitech (z-5500). Ik heb een kamer van ongeveer 3,5 x 3,5 en heb niks geen problemen.

  65. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    ik wil mijn set (x530) wel verkopen.. ben verhuisd dus doe hem weg, stuur maar pm voor interesse!

  66. 993 XP
    rickaa12's avatar

    doe logitech Z4, heb ik ook

  67. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ik heb deze en werkt goed

    Z10 Speakers

    Hij staat daar te koop voor 150 euro maar is tegenwoordig veel goedkoper

    Kijk hier voor goedkoper

    Z-10 Interactive 2.0 Speaker System
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/29/1262077995-670.png

    Specificaties

    o Totaal FTC-vermogen: 30 watt RMS
    o Bi-amp-ontwerp:
    Woofers, links/rechts: 14,8 watt RMS x 2 (naar 4 ohm, @ 500 Hz, @ 10% THD)
    Tweeters, links/rechts: 1,2 watt RMS x 2 (naar 16 ohm @ 4 kHz @ 10% THD)
    o Totaal piekvermogen: 60 watt
    o Speakerafmetingen (h x b x d, centimeter): 24,6 x 11,4 x 11,9

    Extra
    Blijf bij dankzij een lcd-display met nummerinformatie, waaronder artiest en titel, totale en verstreken tijd, en andere nuttige informatie.

  68. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik heb logitech Z-4 boxen voor 80 euro die geven fantastisch geluid en ik ben er blij mee (het is een 2.1 met geweldige bas)