Forum

Topic: TrophyHunters.nl Clubs

Anoniem's avatar

Nieuw op www.trophyhunters.nl: Clubs.

Trophy Hunters kunnen zich verenigen in een Club. Elke hunter kan leider zijn van één club en kan zich bij zoveel clubs aanmelden als hij/zij wilt. Elke Club heeft een eigen Club Page én een eigen Leaderboard.

Clubs zijn ideaal voor Clans, vriendengroepen, communities etc.
Hieronder vind je meer info over het Club systeem. In de toekomst zullen er uiteraard nieuwe functies worden ontwikkeld en toegevoegd. Houdt ook daarom de website dus goed in de gaten.

Search Club
Voel je je eenzaam en alleen tijdens het jagen? Zoek dan een club die bij je past op kenmerken zoals de naam en/of omschrijving. Onderaan de Club Page vindt je een knop om een Member verzoek te versturen. Er wordt dan een bericht naar de Leider van de desbetreffende club gestuurd.

Je kunt ook handmatig door de clubs bladeren.

My Clubs
Op deze pagina staan alle clubs waar je op dat moment bent ingeschreven en de rol die je daarin hebt. (Leader/Admin/Member)

Dit is ook de plek om de club waar jij Leader of Admin van bent aan te passen.
Admins kunnen hier Member Requests accepteren of verwijderen, zelf hunters uitnodigen en berichten plaatsen op het berichtenbord.

Als leider van een club kun je (bovenop de Admin bevoegdheden) members van je club promoveren tot admin. Uiteraard is het ook mogelijk om ze te “degraderen” naar member of als het echt te bont wordt: te verwijderen uit de club. Ook zal je een eigen logo/afbeelding kunnen uploaden die als header op de Club page getoond wordt. (Hier wordt nog aan gewerkt)

Create Club

Kun je geen club vinden die goed bij je past en/of wil je zelf graag een Club leiden? Dan kun je zelf een Club aanmaken en je wordt automatisch leider van de club.

Club Page

Elke Club heeft zijn eigen Club pagina. Hierop staan Club details zoals de oprichtingsdatum, wie de leider/admins zijn, het aantal members en het aantal trophies.
Ook is er een Message Board aanwezig waar de Leider en Admins berichten op kunnen plaatsen. (Een reageer mogelijkheid voor members staat ook in de planning.)
Vervolgens is er een Top 5 Leaderboard en een Laatste 5 ingeschreven Member lijst. Daaronder staan links naar de volledige leaderboard en memberlijst van de club.
Helemaal onderaan de Club Page zijn 2 knoppen zichtbaar (mits ingelogd):
• Bericht versturen naar de leider
• Verzoek om lid te worden van de Club.

Huh, heb je nog niet geregistreerd? Klik in dat geval eerst ff hier.

Gratis Extra Tip:

Er is al een PS3-Sense.nl Club aangemaakt door Shmetje.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

93 reacties

  1. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Het is zo jammer dat je overal zelf je trophies in moet vullen, hoop dat sony binnenkort de mogelijkheid geeft om dit automatisch te doen… 😀

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Het is zo jammer dat je overal zelf je trophies in moet vullen, hoop dat sony binnenkort de mogelijkheid geeft om dit automatisch te doen… 😀

    Vind ik juist leuk! xD.

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Het is zo jammer dat je overal zelf je trophies in moet vullen, hoop dat sony binnenkort de mogelijkheid geeft om dit automatisch te doen… 😀

    Vind het ook leuk, geeft een goed gevoel.

    Zoals jullie al gezien hebben, heb ik al een club aangemaakt voor PSS. De members mogen allemaal joinen 😉

  4. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Hunten naar Trophies / Achievements is altijd leuk 😛 Ik gister ook al. Ik had 2 controllers, en nog wat gelockte multiplayer Achievements voor Gears of War 1 😛

  5. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Waarom staan de trophies van Lumines Supernova er nog niet bij 🙁

  6. 85 XP
    pwvd's avatar

    ziet er netjes uit, ben net begonnen met mijn trophies toe te voegen op de site maar ben daar nog niet helemaal klaar mee.. zou wel handig zijn als je alle door jou behaalde trophies in één keer kon aanvinken en dan op verwerken klikken oid, nu moet je de hele tijd even wachten.. maar verder wel leuk!

  7. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik zit nu ook in de club.

  8. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    join request gestuurd

  9. 656 XP
    Killermen's avatar

    Joinrequest gestuurd

  10. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Waar blijven alle andere leden?
    We hebben er nog maar 13…
    Best leuk om te zien hoeveel trophies iedereen heeft op Sense!! 😀

  11. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik sta 4e LOL 😛

  12. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Zodra de lumines trophies op die site staan ben jij 5e 😛

  13. 656 XP
    Killermen's avatar

    Lol, en wie staat er bovenaan 😛

  14. 564 XP
    Rox92's avatar

    Zal ik me dan ook maar gelijk aanmelden 😛

  15. 18 XP
    ThOmAsZz050's avatar

    Zodra de lumines trophies op die site staan ben jij 5e 😛

    Lumines Supernove trophies staan er tussen hoor. Ik had er alleen (nog) geen nieuwsberichtje over gepost.

  16. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    Ik zie het hal, nog veel werk te doen

  17. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Lumines Supernove trophies staan er tussen hoor. Ik had er alleen (nog) geen nieuwsberichtje over gepost.

    Ben jij dan de owner van Trophyhunters.nl ? Zo ja, nice work 😉

  18. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ben jij dan de owner van Trophyhunters.nl ? Zo ja, nice work 😉

    Dank u! sta nu 4e 😛

  19. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Zodra de lumines trophies op die site staan ben jij 5e 😛

    Ik sta derde. xD.

    Lumines Supernove trophies staan er tussen hoor. Ik had er alleen (nog) geen nieuwsberichtje over gepost.

    Volgens mij ben jij inderdaad de maker van trophyhunters! Erg nice!!!

    PS: Zie hoe vaak ik ben ingelogd in totaal geweest op trophyhunters.nl. Kan je zien door op mijn signature te klikken dan die witte rechterpijltjes aan te klikken, voorbij mijn trophy collection en je ziet hoe vaak ik in totaal ben ingelogd. xD.

  20. 85 XP
    pwvd's avatar

    ThOmAsZz050, ik zie dat jij de site heb gemaakt en moet zeggen dat het er top uitziet!!
    Die intertoys advertenties zijn trouwens ook wel vet:P

  21. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik sta derde. xD.

    Volgens mij ben jij inderdaad de maker van trophyhunters! Erg nice!!!

    PS: Zie hoe vaak ik ben ingelogd in totaal geweest op trophyhunters.nl. Kan je zien door op mijn signature te klikken dan die witte rechterpijltjes aan te klikken, voorbij mijn trophy collection en je ziet hoe vaak ik in totaal ben ingelogd. xD.

    Zo zie ik ook dat je een eigen “club” hebt…

    Jammer dat je niet kan zien welke club de meeste punten heeft..

  22. 18 XP
    ThOmAsZz050's avatar

    ik ben idd de owner van TrophyHunters.nl.
    Haha die intertoys advertenties zijn al best wel oud.
    Moet mijn portfoliosite maar weer eens updaten/upgraden.
    Op dit moment is trophyhunters.nl prioriteit.

    Ik ga morgen bedenken hoe ik een top 5 Clubs kan maken. Is lastiger dan het lijkt namelijk. De score zal dan om het gemiddelde aantal trophies per member gaan. Dat is het meest eerlijke geloof ik.

    Morgen heb ik sowiezo nog een andere leuke toevoeging, hieronder een werkend prototype:
    http://trophyhunters.nl/test.php?tag=PSS

    btw: Tip voor Shmetje; je kan sinds vandaag ook een Custom Club header uploaden. (logotje van PS3-sense bijvoorbeeld) Die wordt dan op de club pagina getoond + de “draagbare” leaderboards

  23. 1748 XP
    Shmet's avatar

    ik ben idd de owner van TrophyHunters.nl.
    Haha die intertoys advertenties zijn al best wel oud.
    Moet mijn portfoliosite maar weer eens updaten/upgraden.
    Op dit moment is trophyhunters.nl prioriteit.

    Ik ga morgen bedenken hoe ik een top 5 Clubs kan maken. Is lastiger dan het lijkt namelijk. De score zal dan om het gemiddelde aantal trophies per member gaan. Dat is het meest eerlijke geloof ik.

    Morgen heb ik sowiezo nog een andere leuke toevoeging, hieronder een werkend prototype:
    http://trophyhunters.nl/test.php?tag=PSS

    btw: Tip voor Shmetje; je kan sinds vandaag ook een Custom Club header uploaden. (logotje van PS3-sense bijvoorbeeld) Die wordt dan op de club pagina getoond + de “draagbare” leaderboards

    Die Clubs zijn echt top man, en leuk om te zien we er de meeste trophies heeft van jouw club hier nu van PS3-Sense 😉

    Ik heb al een topic gemaakt ivm met die header, kan je hier vinden, ikzelf werk niet goed met photoshop dus vroeg ik het aan in een topic of iemand anders het wou doen. We zien wel 😉 Keep up the good work and let us know.

  24. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    Daar sta ik dan op een lelijke laatste plaats.

    Weer een weekend niet stappen duszzzz

  25. 85 XP
    pwvd's avatar

    ThOmAsZz050, misschien klein ideetje.. een soort van ‘snelkoppeling’ naar je club, nu moet je daar heen via my account, clubs, my clubs, ps3-sense.. vind dat een beetje omslachtig eerlijk gezegd.. Als het al in de planning stond, top!

  26. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ja mannen, ItsRedd is erbij en zo te zien is hij de master geworden xD

  27. 468 XP
    TwysT's avatar

    vind het ook jammer dat hij niet automatisch doorlinkt, nu kan je ook invullen dat je alles hebt zonder dat dat daadwerkelijk zo is…

  28. 18 XP
    ThOmAsZz050's avatar

    Clubs: Leaderboard Cards
    De 2e update aan de Clubs: Leaderboard Cards. Leaders kunnen het klassement van de Club nu plaatsen op andere forums/websites. Deze worden net als de TrophyCards automatisch bijgehouden, dus je hoeft slechts één keer de HTML/Forum code in jouw pagina / startpost te voegen. Ook is het mogelijk om een aantal kenmerken van de Leaderboard Cards naar eigen wens aan te passen.

    Shmetje, jij als leader kan dus deze Leaderboard Card nog naar wens aanpassen.

    hieronder de PSS club leaderboard Card:
    http://www.trophyhunters.nl/clubleaderboardcards/PSS.jpg

  29. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Thomas je ideen zijn geweldig goed, doe zo voort 😉

  30. 18 XP
    ThOmAsZz050's avatar

    Clubs: Club Levels en Top 10
    Een aantal veranderingen aan de Clubs. De grootste update is de toevoeging van Club Levels. Op de Clubs pagina worden nu de 10 beste clubs getoond. Op de “Front Page” van de club staat het totaal van de members behaalde trophies. (Platinum, Goud, Zilver, Brons en totaal) Hieraan is ook een Club Level en Level Progress gekoppeld.

    Quit?
    Wil je graag uit een club stappen? Op het My Clubs overzicht staat achter elke Club een kruisje. Klik hierop om jouwzelf uit de Club te verwijderen. Uiteraard zal er eerst om bevestiging gevraagd worden.

    Admin Control Panel
    Het ACP is nu ook via de Clubs pagina te gebruiken. Eerder kon dit alleen via My Account • Clubs • My Clubs. Het ACP is nu dus toegangkelijk via beide wegen.

    Search
    De link naar de zoek pagina is uit het hoofdmenu verdwenen. Per categorie pagina (Hunters/Trophies/Clubs) is nu een apparte “advanced Search” link die je naar de juiste Search pagina brengt.

    Feedback
    Zoals je misschien wel merkt komen veel van dit soort updates voort uit ideëen, tips en suggesties van jullie Trophy Hunters zelf. Bij deze wil ik jullie dan ook bedanken voor de ideetjes en inspiratie;)
    Mocht je dus een goed idee hebben, of weet je iets wat beter kan? (En bedenk het liefst ook even hoe het beter kan) Stuur mij dan ff een Message.

  31. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Nice, echt toppie xD

  32. 18 XP
    ThOmAsZz050's avatar

    Edit Trophy Collection: checkboxes
    Vanaf nu is het ook mogelijk om de door jouw behaalde trophies toe te voegen door middel van checkboxes. Vink de vakjes aan bij de trophies die jij behaald hebt en druk onderaan de lijst op “Save Changes” om de veranderingen door te voeren. Dit scheelt dus enorm veel tijd als je in één keer veel trophies moet toevoegen.

    Een “kleine” maar handige update 🙂

    Nog niet geregistreerd? Klik dan hier

  33. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Edit Trophy Collection: checkboxes
    Vanaf nu is het ook mogelijk om de door jouw behaalde trophies toe te voegen door middel van checkboxes. Vink de vakjes aan bij de trophies die jij behaald hebt en druk onderaan de lijst op “Save Changes” om de veranderingen door te voeren. Dit scheelt dus enorm veel tijd als je in één keer veel trophies moet toevoegen.

    Een “kleine” maar handige update 🙂

    Nog niet geregistreerd? Klik dan hier

    Vet, dat was idd nodig 😉

  34. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Dat is inderdaad heel erg makkelijk, ik hoopte al dat zoiets zou uitkomen. 🙂

    PS:

    Ik heb een tropic gemaakt waar iedereen zijn zelfgemaakte Trophycard background kan delen met andere mensen. Ikzelf heb er al een paar gemaakt. 🙂

    KLIK!

  35. 85 XP
    pwvd's avatar

    Die checkboxes is precies wat ik op de eerste pagina al aangaf, helemaal perfect! Wordt steeds beter en vind het ook een goed gevoel geven dat je al je trophies zelf moet toevoegen en dat het niet automatisch gaat. Keep up the good work!

  36. 18 XP
    ThOmAsZz050's avatar

    De TrophyCards zijn vernieuwd!
    De TrophyCard heeft een grote onderhoudsbeurt gekregen. Het design is net even wat strakker en ook de technische kant heeft upgrade gekregen. Maar het grootste voordeel is dat jij nu zo’n beetje alles aan de TrophyCard kan aanpassen aan jouw persoonlijke voorkeuren.

    De TrophyCard is nu opgebouwd uit 3 lagen en in elke laag kan één of meerdere kenmerken aangepast worden.

    • De achtergrond laag

    Hier komt de door jouw gekozen achtergrond. Dit kan een standaard achtergrond zijn maar ook een eigen geüploade achtergrond.
    Kies bij Background een achtergrond die jij graag wilt gebruiken.
    Selecteer -Custom- om een eigen achtergrond te gebruiken.
    Heb je nog geen afbeelding geüpload of wil je de afbeelding vervangen?
    Klik dan op Upload new background. (Afmetingen: 350 × 150 pixels)

    • De kleur laag

    Color
    Op deze laag kan je bepalen welke kleur je op jouw TrophyCard wil hebben.
    Je kan kiezen voor de standaard look of een Custom kleur.
    Met de rood-groen-blauw sliders kan je elke kleur maken die je wilt. Hoe verder de slider naar rechts, hoe intenser de kleur. De veranderingen aan de kleur kun je direct zien door middel van de balk boven de sliders.

    Transparency
    De onderste slider bepaalt de transparantie van de kleur. Hoe verder de slider naar links, hoe doorzichter de kleur wordt. Ook de veranderingen aan de transparantie is direct te zien door de geblokte achtergrond in de preview balk boven de sliders.

    Gloss
    Door Gloss aan te vinken komt er een glossy laag over de kleur heen.
    Bij sommige achtergronden is het mooier om de glossy laag uit te zetten.

    • De informatie laag

    Club Tag
    Bij Show Club Tag kun je kiezen of en welke Club Tag je vóór jouw PSN wilt laten zien op de TrophyCard. Je kunt kiezen uit de clubs waar je op dat moment bent ingeschreven. Door None te selecteren haal je de Club Tag weg.

    Recent Trophies
    Door een vinkje in het vakje achter Show recent trophies te zetten komen de laatste 9 behaalde trophies op de Card te staan.

    Leaderboard Position
    Hier kun je kiezen of je jouw positie op de algemene ranglijst wilt laten zien of niet.

    • Nieuwe HTML/Forum Code

    Om de vernieuwde TrophyCard te gebruiken kan het zijn dat je de oude HTML/Forum code moet vervangen door de nieuwe.
    Is jouw TrophyCard al zichtbaar? Dan hoef je de code niet te vervangen.
    Krijg je onderstande afbeelding te zien op de plek waar je de TrophyCard gebruikt…?

    http://www.trophyhunters.nl/images/trophycard/nieuw.jpg

    …dan zul je de nieuwe HTML/Forum code moeten kopïeren en plakken.
    Deze code is te vinden op het Edit TrophyCard gedeelte van de MY ACCOUNT pagina.

  37. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Supervet, echt heel mooie site, ik ga zelf niet meer invullen op die britse site 😉

  38. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    AAhh vetjes. 🙂 meteen ff ge-update. 🙂

    Maar wat ik wel jammer vind is dat je bij de trophycards dat balkje bovenin (waar je naam staat) niet van kleur kunt veranderen. 🙁

    En dat je geen extra tekst kunt bijtypen ofzow. ^^

  39. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Thomas je doet er echt alles aan! Mijn complimenten. ;).

  40. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    echt mooi die nieuwe update
    p.s. maar een custom achtergrond lukt me nog steeds niet

  41. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    echt mooi die nieuwe update
    p.s. maar een custom achtergrond lukt me nog steeds niet

    Open Photoshop en klik: Nieuw en dan kies je pixels + 350 breed en 100 hoog (dacht ik) en daar maak je je afbeelding in!

  42. 861 XP
    Morticuz's avatar

    WOW! Steeds mooier en beter!!

  43. 656 XP
    Killermen's avatar

    Echt veel strakker, ga zo door

  44. 18 XP
    ThOmAsZz050's avatar

    echt mooi die nieuwe update
    p.s. maar een custom achtergrond lukt me nog steeds niet

    Let erop dat het plaatje een .jpg bestand moet zijn, en de afmeting 350×150 pixels is. Dan moet het in principe lukken.

    Krijg je een foutmelding dan ofzo?

  45. 288 XP
    jenailik's avatar

    De trophycards zien er inderdaad nu een stuk strakker uit 🙂

  46. 18 XP
    ThOmAsZz050's avatar

    echt mooi die nieuwe update
    p.s. maar een custom achtergrond lukt me nog steeds niet

    Er zat een foutje in de code, sorry xD
    Als het goed is werkt alles nu weer mbt het uploaden van custom backgrounds.

  47. 18 XP
    ThOmAsZz050's avatar

    TrophyCards: Upgrade
    De TrophyCards zijn nogmaals verbeterd. Er is nu de mogelijkheid om jouw comment te laten zien op de cards ipv de game die je aan het spelen bent. Tevens is er de mogelijkheid om het frame ook jouw custom kleur te geven. Ten slotte kun je kiezen of je de trophy afbeeldingen van een achtergrond wil voorzien of niet.

  48. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    TrophyCards: Upgrade
    De TrophyCards zijn nogmaals verbeterd. Er is nu de mogelijkheid om jouw comment te laten zien op de cards ipv de game die je aan het spelen bent. Tevens is er de mogelijkheid om het frame ook jouw custom kleur te geven. Ten slotte kun je kiezen of je de trophy afbeeldingen van een achtergrond wil voorzien of niet.

    Ook erg nice!

  49. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Het gaat maar door 😀

  50. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Kewl! ^^

    Hoe meer hoe beter lols…

  51. 18 XP
    ThOmAsZz050's avatar

    TrophyCards: Slim & Lite
    Er is een nieuw formaat TrophyCards op www.trophyhunters.nl: Slim & Lite. Zoals de naam al verklapt is deze TrophyCard een stuk dunner dan de standaard versie. Met een hoogte van 50 pixels is dit formaat uitermate geschikt voor fora met een laag limiet op de signature hoogte. Als de Slim& & Lite versie extreem uitgerekt wordt zal je even opnieuw de HTML/forum code moeten kopiëren-plakken.

  52. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Handig, Maar dan isie niet erg leesbaar. =/

    Ik blijf mooi bij de grote. 🙂

  53. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    mooi gedaan

    en de nieuwe lbp achtergrond is ook mooier ^^

  54. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    Let me keep it big

  55. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Mooie update! Maar er moeten meer achtergronden bij komen!

  56. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik vind hem niet zo mooi ! xD

  57. 28 XP
    Bas Timmers's avatar

    waar zijn de trophies voor Everybody’s Putter Golf

  58. 18 XP
    ThOmAsZz050's avatar

    Clubs: comments & member only messages
    Een update aan de Messageboard op de Clubs pagina’s op www.trophyhunters.nl.
    Leaders en admins kunnen ervoor kiezen om de berichten die ze plaatsen op het Messageboard Members Only te maken.
    Dit houdt in dat het bericht alleen zichtbaar is voor leden van de club.
    Ook is het mogelijk om reacties te bekijken en geven op de berichten op het Messageboard.

  59. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Vette update. 😀

  60. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Minimaal 1 keer per week een goede update!!
    Ga zo door!

  61. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Meer achtergronden zou leuk zijn. 🙂

    Bijvoorbeeld 2 van iedere game?

    Had zelf al geprobeerd er een paar te maken. Maar was niet zo’n succes (op een paar na).
    kijk hier maar. ^^

  62. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    als je weer op trophyhunters wil moet je www. weglaten dus zo:
    http://trophyhunters.nl/
    en niet zo
    http://www.trophyhunters.nl/

  63. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    als je weer op trophyhunters wil moet je www. weglaten dus zo:
    http://trophyhunters.nl/
    en niet zo
    http://www.trophyhunters.nl/

    Ze doen het allebei. xD

  64. 18 XP
    ThOmAsZz050's avatar

    als je weer op trophyhunters wil moet je www. weglaten dus zo:
    http://trophyhunters.nl/
    en niet zo
    http://www.trophyhunters.nl/

    Dat maakt in principe niet uit. Waarschijnlijk wordt de pagina nog uit je browser cache geladen. (ctrl +) F5 verhelpt dit “probleem”.

  65. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Ze doen het allebei. xD

    als ik www. krijg ik het volgende:
    http://img179.imageshack.us/img179/412/23468428zc2.png

  66. 1402 XP
    Selec1's avatar

    als ik www. krijg ik het volgende:
    http://img179.imageshack.us/img179/412/23468428zc2.png

    Dat maakt in principe niet uit. Waarschijnlijk wordt de pagina nog uit je browser cache geladen. (ctrl +) F5 verhelpt dit “probleem”.

    Voíla! :ok:

  67. 18 XP
    ThOmAsZz050's avatar

    Leaderboard: Navigatie
    Een handige kleine update aan het Leaderboard.
    Navigeren door de verschillende paginas van het leaderboard gaat nu een stuk gemakkelijker. Je kan nu rechtstreeks een tussen de 1 en 4 paginas verder- of terug en naar de begin- of eindpagina.
    En wanneer je ingelogd bent verschijnt de Go to my position-link die je rechtstreeks naar de pagina waar jij staat op het leaderboard brengt.

  68. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Nice update thomas je site is top !! xD

  69. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heel erg nice update! Het gaat lekker op die manier. 😀

  70. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    onze pss club 24 platinas :O

  71. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    weinig xD Kunnen er best wat m,eer zijn xD

  72. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Als ik de DLC van iemand kan krijgen voor burnout kan ik er voor 1tje meer zorgen…:P

  73. 656 XP
    Killermen's avatar

    Ik sta alleen in voor veel bronzen en zilveren trophies, goud en platinum zit in een klein dalletje xDxD

  74. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik zie het:p er zijn ook de meeste bronze trophies he:p dus is het logisch wat je zegt:P

  75. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb een probleem met mijn trophycard,

    De frame die wij zouden kunnen kleuren, blijft wit. o.O
    Terwijl op trophyhunters.nl ik toch écht heb ingesteld dat het een andere kleur zou moeten hebben.

    Is dit een fout? want volgens mij hebben meerdere mensen hier last van aan hun trophycards te zien.

  76. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    gelukt thanks

  77. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Je zult zelf moeten aanvinken welke trophies jij hebt.

    Hiervoor ga je naar www.tophyhunters.nl en je logt je daar in.

    Dan ga je naar ”Mijn acount” > ”Trophy collection” > ”Edit collection” > En daar zul je zelf al jouw trophies moeten aanvinken bij iedere game die je hebt.

    Je kan valsspelen door alles aan te vinken, maar daar heb je toch niets aan. 😉

    Ikzelf moet al mijn trophies nog een keer updaten, want ik heb er hier en daar nog een verdient, maar nog niet toegevoegd aan mijn trophycard.

    En als ik je hele goede tip mag geven, voor als je PS3 niet bij je PC in de buurt staat.

    Ga via je Playstation 3 naar trophyhunters.nl en voer ze daar in.
    Tijdens het invoeren kun je namelijk via de ”ingame XMB” kijken naar je trophies.
    Dit gaat wat sneller dan, en is wat makkelijker. ^^

  78. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb een probleem met mijn trophycard,

    De frame die wij zouden kunnen kleuren, blijft wit. o.O
    Terwijl op trophyhunters.nl ik toch écht heb ingesteld dat het een andere kleur zou moeten hebben.

    Is dit een fout? want volgens mij hebben meerdere mensen hier last van aan hun trophycards te zien.

    Dit klopt. Hier kwam ik twee weken al achter maar kon dit topic niet vinden. 🙁

  79. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Je zult zelf moeten aanvinken welke trophies jij hebt.

    Hiervoor ga je naar www.tophyhunters.nl en je logt je daar in.

    Dan ga je naar ”Mijn acount” > ”Trophy collection” > ”Edit collection” > En daar zul je zelf al jouw trophies moeten aanvinken bij iedere game die je hebt.

    Je kan valsspelen door alles aan te vinken, maar daar heb je toch niets aan. 😉

    Ikzelf moet al mijn trophies nog een keer updaten, want ik heb er hier en daar nog een verdient, maar nog niet toegevoegd aan mijn trophycard.

    En als ik je hele goede tip mag geven, voor als je PS3 niet bij je PC in de buurt staat.

    Ga via je Playstation 3 naar trophyhunters.nl en voer ze daar in.
    Tijdens het invoeren kun je namelijk via de ”ingame XMB” kijken naar je trophies.
    Dit gaat wat sneller dan, en is wat makkelijker. ^^

    nog simpeler:
    doe het via http://www.us.playstation.com/
    directe link want ik kon het eerst ook niet vinden :$
    http://www.us.playstation.com/MyAccount/Trophies.aspx
    hij vraagt je dan om in te loggen doe dit met je psn account

    als je hebpt ingelogd kom je op zoiets uit alleen dan met je eigen trophies:
    http://img4.imageshack.us/img4/8715/80626205.jpg

  80. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik zat ff te kijken veel kloppen niet op die site van die trophy’s bronze 132 heb ik via me ps3 en op die site staat 129 beetje raar vindt ik ook met 100% spellen enzo die niet kloppen

  81. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    je hebt gelijk nis dat is beter hahaha aleen dat logo kan je niks mee doen das jammer

  82. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    je hebt gelijk nis dat is beter hahaha aleen dat logo kan je niks mee doen das jammer

    hoe bedoel je logo

  83. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik bedoel van de logo van je trophy’s wat jij hebt van details aan klikt

  84. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Dat zijn gewoon de officiele ” logo’s ” die de gameontwikkelaar zelf heeft uitgekozen / ontworpen.

    Wat zou je daar aan willen veranderen dan?

  85. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    volgens mij kan dit topic beter omgedoopt worden in
    het algemene TrophyHunters.nl topic

  86. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    kijk bij www.playfire.com die is beter als trophyhunter.nl playfire hoef je niet in te stellen maar je moet wel registeren maar verder wil ik iets doen maar zie mijn trophy’s niet moet je ff helpen

  87. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ff een vraagje aan de leider van trophyhunters
    is trophyhunters niet compatible met firefox want elke keer als ik op ff mijn trophies wil wijzigen geeft ie aan verbinding onderbroken dit doet bij internet k*plorer niet

  88. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik zie dat het probleem met de niet-werkende kleuren is opgelost. 🙂

  89. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik zie dat het probleem met de niet-werkende kleuren is opgelost. 🙂

    Inderdaad dat klopt!

  90. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik zo weer ff trophies scoren denk ik:D

  91. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    Edit by NL-3rR0r-NL:

    Het is niet nodig om steeds opnieuw dezelfde link te posten.
    Als mensen het willen weten, lezen ze wel de vorige pagina’s.

  92. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    hahah ok NL-3rR0r-NL ben je nu ook de leider van die site :rofl::rofl::rofl:
    http://www.trophyhunters.nl/trophycard/nerodutch.jpg]http://www.trophyhunters.nl/trophycard/nerodutch.jpg[/URL]