Forum

Topic: Hdmi.

Anoniem's avatar

Hoe sluit je precies een hdmi kabel aan. Het aansluiten is wel gelukt, maar moet je dan ook nog wat instellen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Heb je beeld op de tv via de hdmi kabel?

  2. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    hd tv?
    10 tk

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    aanluiten met ps3 uit, dan tv op hdmi kanaal zeggen, ps3 aanzetten, je ps3 zal dan zeggen dat hij op hdmi is aangesloten en gaat de beste instelling voor je zoeken en dan doet ie het gewoon. Zorg wel dat je de andere kabel waar je ps3 eerst mee verbonden was uit je ps3 hebt gehaald.

  4. 8 XP
    KieG's avatar

    Als je tv geen HDMI signaal binnen krijgt moet je bij het opstarten van je PS3 de aan/uit knop een aantal seconden ingedrukt houden tot je een piep hoort. Hij start dan opnieuw op en zal de HDMI herkennen en vragen of jij deze wilt gebruiken.

  5. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Heb je een FULL HD tv of een HD ready tv?
    je moet namelijk de resolutie uitzetten die je niet gebruikt, dus bij full HD zet je 720p en 1080i uit.

  6. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Hij vraagt het toch automatisch als je hem insteek ? bij mijn vader zegt ie er is een hdmi connectie ontdekt, wil je deze gebruiken ? Ja . en klaar is kees 😛

  7. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    Het is wel afhankelijk van je tv.

    Een van mijn HDMI poorten voor de tv heb ik op games (is bij mij een menu keuze) staan.
    Deze heeft zelf daarvoor de juiste programmering.

  8. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Het is me gelukt, je moest hem aan uit zetten ( de knop achter ) dan even de aanknop inhouden en dan geeft ie iets aan.

    Waarom moet je dan die andere kabel eruit halen, moet dat? Heeft die kabel dan geen nut meer?

  9. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Het is me gelukt, je moest hem aan uit zetten ( de knop achter ) dan even de aanknop inhouden en dan geeft ie iets aan.

    Waarom moet je dan die andere kabel eruit halen, moet dat? Heeft die kabel dan geen nut meer?

    Die doet helemaal niks meer nee 😀

  10. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Google.nl helpt ook veel. En eerst zelf uitzoeken en als niet lukt vragen.

  11. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Zal ik doen, maar ik wil graag jullie ( mening / advies ) ook graag horen.

  12. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Zal ik doen, maar ik wil graag jullie ( mening / advies ) ook graag horen.

    begrijp ik , maar je maakt er een vragende zin van :$

  13. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Oke, wat jij wilt. Ik zal erop letten.