Forum

Topic: [TK] PSN Cards

Anoniem's avatar

Bij deze bieden Callme en ik PSN Cards aan voor de Amerikaanse Playstation Store. Met deze PSN Cards kunt u een bepaald bedrag toevoegen aan uw PSN account. Het is dus te vergelijken met een beltegoed kaart.

U kan dus zonder een creditcard genieten van de nieuwste PSN games en eventuele add-ons voor uw Amerikaanse games.

Wij verkopen zowel de $20 als de $50 PSN Cards. Alleen de $50 Cards zijn op aanvraag. Dit zijn onze prijzen en deze staan vast!

$20 PSN Card – 22,50 (Via PM of mail krijgt u de code)
$20 PSN Card – 23,50 (Dan krijgt u hem via de post thuisgestuurd)
$50 PSN Card – 45,00 (Via PM of mail krijgt u de code)
$50 PSN Card – 46,00 (Dan krijgt u hem via de post)

De PSN Cards zijn ook op te halen in Amsterdam. Voor vragen PM gerust Callme of mij.

U kunt betalen via overschrijving, Paypal en eventueel via de post. Zodra we het geld binnen hebben mailen we u de code of sturen we de PSN Card naar u op.

Om deze PSN Cards te gebruiken heeft u een Amerikaanse Playstation Network account nodig. Lees hier hoe u die kunt aanmaken.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik ga zeker van jullie kopen 🙂
    Ben op msn al bezig met praten

    En voor mensen die ze niet vertrouwen
    Ze zijn WEL te vertrouwen
    PkertNL is oud redacteur en heb ik vaker mee gehandeld!

  2. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Haal ik hem bij jou, goedkoper dan bij PSN_cards

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Goede prijzen en een te vertrouwen oud redacteur. Heb laatst Resistance 2 bij hem gekocht! ;). In perfecte staat ontvangen en was zo verstuurd!!!

  4. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Haal ik hem bij jou, goedkoper dan bij PSN_cards

    Je hebt een PM.

    En guys bedankt voor de feedback!

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik vind het wel erg voor psn_cards 😛

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik vind het wel erg voor psn_cards 😛

    Een handelaar ga jij nooit worden want in de handelswereld gebeuren zulke dingen. En aangezien Sander een handelaar van hier tot Afghanistan is, vind ik het niet raar en aangezien hun prijzen aanzienlijk lager zijn dan die van psn_cards zegt dat genoeg om bij deze mensen te kopen, niet?