Forum

Topic: oorlog in huis

Anoniem's avatar

leuk stukje in kidsweek:
[QUOTE=Kidsweek, 16 – 22 januari 2009, 7e jaargang nr. 03, blz. 07]Oorlog in huis
Een vrouw uit Denemarken hoorde op een dag veel lawaai uit het huis van haar buren komen. Ze hoorde pistoolschoten en dingen ontploffen. Geschrokken belde ze de politie, die met een groot team uitrukte. Met een megafoon riepen agenten de bewoners van het huis op om zich over te geven. Twee jongens kwamen naar buiten. Maar toen de politie de woning doorzocht, zagen ze geen wapens of andere gevaarlijke spullen. Wel zagen ze een Playstation 3, waar de jongens op aan het spelen waren. Ze hadden het geluid zo hard gezet, dat de buurvrouw en de politie dachten dat er een oorlog in het huis was uitgebroken.[/quote]
:prop::yahoo:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik had het gelezen in Kidsweek ja, echt te komisch dit stukje. xD. Wil ik wel weten welke game ze aan het spelen waren! xD.

  2. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Ik had het gelezen in Kidsweek ja, echt te komisch dit stukje. xD. Wil ik wel weten welke game ze aan het spelen waren! xD.

    ben ik ook wel benieuwd naar :prop:

  3. 266 XP
    Yorz's avatar

    god god god.. en dan zeurt mn moeder als ik t geluid te hard heb xD

  4. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Lijkt me leuk om mee te maken LOL

  5. 266 XP
    Yorz's avatar

    Lijkt me leuk om mee te maken LOL

    hahahah kun jij nu ook doen he 😛

  6. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ah moet vet zijn om bv Call of Duty op heel luid te spelen xD

  7. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    Ah moet vet zijn om bv Call of Duty op heel luid te spelen xD

    geloof me als je goeie installatie heb en een goed subwoofer dan ga je de granaten leuk vinden :yahoo:

  8. 209 XP
    chrisnl's avatar

    wou dat ik die politie was op dat moment ging ik lkkr laggen 😛

  9. 1748 XP
    Shmet's avatar

    wou dat ik die politie was op dat moment ging ik lkkr laggen 😛

    Euhm nee 😛 Boete -> Geluidsoverlast xD

  10. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Hahahha ownd:P die jongens zullen ook wel gedacht hebbe:P