Forum

Topic: Playstation kan geen games updaten

Anoniem's avatar

Hey,

Als ik een updat bijv. van call of duty 4 kan ik dat niet doen hij gaat updaten en houd op bij 20% daar gaat ie niet verder dat heb ik bij elke game dit een nieuwe patch heeft. Wat zou het probleem daar van kunnen zijn?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 861 XP
    Morticuz's avatar

    En als je de game helemaal verwijderd?
    Blijf je wel op internet? mijn playstation valt er steeds vanaf (DNS server(Weet iemand wat ik daar tegen moet doen?)

  2. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    En als je de game helemaal verwijderd?
    Blijf je wel op internet? mijn playstation valt er steeds vanaf (DNS server(Weet iemand wat ik daar tegen moet doen?)

    Jep je moet je PS3 een vaste(statische) IP geven!
    Waarschijnlijk is er nog een computer bij jou thuis en de krijgt hetzelfde IP (van de router) als die van de PS3.

  3. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Jep je moet je PS3 een vaste(statische) IP geven!
    Waarschijnlijk is er nog een computer bij jou thuis en de krijgt hetzelfde IP (van de router) als die van de PS3.

    Ik heb dat nooi eerder gehad, dan moet het wel mijn laptop zijn waar ik nu op zit haha…

  4. 52 XP
    Snitser's avatar

    Jah ik blijf wel gwn op internet kan alles behalve updates van games downloaden

  5. 656 XP
    Killermen's avatar

    Zet eens je mediaserver uit als deze aanstaat, kan helpen