Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 6677 XP
    Myx's avatar

    Jup das een goeie tv, als je echt dicht op je tv zit zou ik 26″ nemen, verder heb ik liever full hd mr das me eigen mening.
    EDIT: hier isie wat goedkoper, klik 🙂

  2. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Jup das een goeie tv, als je echt dicht op je tv zit zou ik 26″ nemen, verder heb ik liever full hd mr das me eigen mening.

    Ja maar heb hier zo’n aanbieding:P dus is een stuk goedkoper en full hd is vele male duurder. Maja me tv staat ongeveer 2 á 3 meter van waar ik ongeveer zit, maja ik kan hem anders wel veplaatsen hor zodat ik wat verder zit.. Maja waarom dan 26″??

  3. 85 XP
    pwvd's avatar

    de Samsung 4 series is in mijn ogen niet erg goed. Bij de 5 series wordt een ander en beter paneel gebruikt dus als je voor Samsung gaat zou ik voor een 5 serie of hoger gaan.
    Ik zelf ben momenteel ook aan het kijken naar een nieuw scherm en ik heb mijn oog laten vallen op de volgende: klik hier
    Een hd-ready philips van 32 inch, met pixel plus HD wat bij het tv kijken mooi van pas komt. Daarnaast is full-hd op een 32 inch niet echt zichtbaar, dit komt pas bij de 40 inch schermen. Als je op een meter afstand zit misschien wel, maar waarom koop je dan een 32 inch XD
    Deze Philips heb je voor rond de 450 euro, moet zeggen dat ik de kwaliteit van Philips tv’s beter vind dan Samsung tv’s. Heb op dit moment een kleine Samsung en telkens als ik die optil om het scherm te draai dan kraakt er van alles, dit heb je bij Philips tv’s niet.

    EDIT: ohjah, als je toch van plan bent om voor de samsung te gaan en je weet dat vandaag al: klik dan snel hier:D
    Maar als ik het zo lees heb je die aanbieding al, maar voor de zekerheid:P

  4. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Ja maar ik kan hem kopen voor maar 380 euro inplaats van 600 euro.. maja nu weet ik dus niet cker of ik het moet doen..

    EDIT: ja die aanbieding bedoel ik ook:P, maja ik weet niet of ik hem zal kopen.. hij is wel een stuk goedkoper, maar weet niet hoe het beeld is..

  5. 85 XP
    pwvd's avatar

    Een vriend van mij werkt bij een winkel waar ze tv’s e.d. verkopen en die raadt de 4 serie in ieder geval af vanwege het oud paneel, dus slechte beeldkwaliteit. Het is maar net wat je zelf gewend bent en de beeldkwaliteit valt natuurlijk pas echt op als je 2 tv’s naast elkaar heb, maartoch. Ik persoonlijk vind de bouw kwaliteit van Samsung tegenvallen, maar dat is mijn mening. Het is idd wel een mooie prijs.:)

  6. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Maja hoeveel kost die Philips dan?? had zelf ook zo’n philips in de winkel gezien en dat zag er ook erg goed uit..

  7. 85 XP
    pwvd's avatar

    Hier kan je de goedkoopste winkels vinden, dus rond de €450,-. Die glazen rand enzo zijn idd wel erg mooi, maar ik ga zo naar de winkel in de hoop dat ze een exemplaar hebben staan, dan kan ik eens kijken.
    Ben zelf ook opzoek naar een nieuwe tv sinds 12 uur vannacht 😀

  8. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    1 ding ik zweer het je niet doen koop de 37LG5000 bij de alternate voor 600 euro dat is 94CM full HD en een zeer goeie TV heb hem zelf ook:P

    Edit: Hier is de link:P
    http://www.alternate.nl/html/search/result.html?tn=Neutral

  9. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    dat is een goede televiesie of ander le32a330

  10. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Ik heb besloten het ook niet te doen, maja het was wel een mooie aanbieding.. maar ik heb maar iets van 400/500 euro te besteden:P dus iemand nog een andere suggestie naast die philips??

  11. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    http://www.ibood.com/nl/nl/index.php

    alleen vandaag nog voor die prijs!

  12. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    spaar nog 100 euro door en heb je dezelfde TV als mij:D 94CM Full HD!!
    Het is echt een mooie TV lekker groot goede kwaliteit! ik ben er zeer tevreden mee!

  13. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    http://www.ibood.com/nl/nl/index.php

    alleen vandaag nog voor die prijs!

    Die aanbieding bedoelde ik ook..:P

  14. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    pak een le32a330 die heb ik is kei voor op te gamen

  15. 6677 XP
    Myx's avatar

    De LG325700.
    Die ga ik halen en is echt goed 😀

  16. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    nah:P 37LG5000 rulet!!!:P

  17. 6677 XP
    Myx's avatar

    nah:P 37LG5000 rulet!!!:P

    Is hetzelfde alleen de 32 inch versie 😛

  18. 424 XP
    Dawes's avatar

    De LG325700.
    Die ga ik halen en is echt goed 😀

    Sehr Sehr nice..

    als ik geen tv had had ik die ook gehaald.

    // Dawes

  19. 85 XP
    pwvd's avatar

    Is hetzelfde alleen de 32 inch versie 😛

    Is 37 inch versie, die 37 staat er niet niks voor niks hea:)

    btw: morgen komt mijn Samsung LE32A553 binnen, ben uiteindelijk toch maar voor deze gegaan en niet voor een Philips.. dus dat wordt relaxt gamen vanaf morgen 😀

  20. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik snap je niet echt.. De tv die hij heeft is gewoon hetzelfde als mijn tv alleen hij heeft de 37″ versie. Weet niet wat ik verkeerd zei?

  21. 85 XP
    pwvd's avatar

    Je zei niks verkeerd, ik had het verkeerd geïnterpreteerd. 🙂

  22. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik weet niet wat geïnterpreteerd betekend mr je bedoelt het vast goed 😛