Forum

Topic: Geld verdienen: Werkt dit ?

Anoniem's avatar

Hey,

Op netlog ( soort hyves … ) stond er dat je zo als je 16 zijt gemakkelijk geld kunt verdienen en dat alleen maar op dingens klikken etc.

Hier de link: http://webgeld.jouwplek.nl/

Of is dit zever ?

Mvg Shmet

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

30 reacties

  1. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Er zal vast wel een addertje onder het gras zitten denk ik:P

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Geweldig, het enige wat je doet is 1 van de links klikken en je daar (totaal andere site) aanmelden, daar kun je geld verdienen ja, maar het klikken op de link en aanmelden geeft de maker van deze (http://webgeld.jouwplek.nl) site 1,50 per lid die zich via zijn link aanmelden xD

    Het verdienen op 1 van de 3 sites gaat erg langzaam.

  3. 6677 XP
    Myx's avatar

    Vroeger had ik ook zo’n site, dan moest je de hele tijd op reclame klikken en dat 30 seconde bekijken. Elke reclame die je 30 seconde bekeek kreeg je 1 punt voor wat omgerekend 0.01 dollar was. Pas als je 10 dollar had verdient kon je het op je paypal account storten. Achteraf bleek er een keylogger bestandje te zijn in die website dus was er mee gestopt.

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Het is extreem veel spam voor $10,-. En het duurt zeker meer dan een jaar voordat je die die $10,- bij elkaar hebt.

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Iemand zei dat ie 1000 euro had verdiend deze maand 😛

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Iemand zei dat ie 1000 euro had verdiend deze maand 😛

    Bullshit.

    Reken maar eens uit hoeveel emails hij dan heeft moeten klikken en bekijken als hij 0.01 cent krijg voor elke email.

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik had ook zoiets en daar heb ik nooit problemen mee gehad en heb er nu dus €0,52 euro opstaan. xD. Maar ben de site vergeten. Je verdiende heel makkelijk op die manier gewoon €5,-. Elke 24-uur keken ze of je het had gedaan en daar kreeg je geld voor en ik heb het één keer geprobeerd €0,52 euro en toen ben ik de link vergeten. :(.

  8. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik weet hoe dit werkt, want heb het zelf ook gedaan.

    Je krijgt iedere dag 2 tot 4 mails. Je opent ze en klikt ergens onderaan op de advertentie. Dan opent zich de site van de adverteerder en als die klaar is met laden, krijg je daar geld voor.

    Als je er mee wilt beginnen doe dan alleen mee aan MoneyMiljonair. Dit is de beste site en verdient het meest. Je kan ook enquetes invullen om sneller te verdienen, maar reken dan ook op callcenters.
    De andere bekende sites zijn crap, je moet langer wachten en verdient veel minder. Totaal niet doen dus.

    Je krijgt bij MM 0.325 euro per mail. Bij 12,50 kun je laten uitbetalen. Je moet veel geduld hebben. Ik heb 3x laten uitbetalen..

    succes;)

  9. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    1000 per maand is onmogelijk omdat je maar een paar mails per dag krijg, soms maar 5 per dag, en dan 1 cent per mail, dan schiet dat niet op.

  10. 118 XP
    RJetli's avatar

    Hahahaha :D, flesherij. Precies voor mensen die genoeg tijd hebben

  11. 954 XP
    Callme's avatar

    Je kan beter een normaal baantje nemen man, of een onderneming beginnen waarvan jij veel verstand hebt bv ps3 games importeren en onder marktprijs verkopen in nederland.

  12. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Je kan beter een normaal baantje nemen man, of een onderneming beginnen waarvan jij veel verstand hebt bv ps3 games importeren en onder marktprijs verkopen in nederland.

    Het gaat dan wel sneller ja;)

  13. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Het gaat dan wel sneller ja;)

    liever in België dan xD

  14. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Kan je dit geld wat je verdiend op Shmet zijn site ook laten storten op een PayPal account?

  15. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Kan je dit geld wat je verdiend op Shmet zijn site ook laten storten op een PayPal account?

    Ga je alsjeblieft niet op geven voor die website…

  16. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ga je alsjeblieft niet op geven voor die website…

    Hoezo niet? Binnenkort komt er een PayPal mogelijkheid voor de US PSN Store en kan ik content/PSN games kopen. Er staat op mijn PayPal account al $0,90 ook van zo’n site maar die ben ik vergeten. :(.

  17. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Eigenlijk is dit gewoon naar reclames kijken en betaald worden….

  18. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Hoezo niet? Binnenkort komt er een PayPal mogelijkheid voor de US PSN Store en kan ik content/PSN games kopen. Er staat op mijn PayPal account al $0,90 ook van zo’n site maar die ben ik vergeten. :(.

    Omdat het oplichterij is. Vaak komt je mail terecht in handen van spammers. De reclame die je bekijkt is bijna altijd heel agressief. Soms zit er spyware tussen de reclame. Het duurt heel lang voordat je uitbetaald krijgt. Je steunt de “dark side” van het internet (of ook wel de spam/spyware/virus side).

    En wat is je bron over een PayPal optie in de Amerikaanse store? Dan weet jij namelijk meer dan de PS3-sense crew.

  19. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Iemand zei dat ie 1000 euro had verdiend deze maand 😛

    Kan best 🙂
    Je krijgt ook geld als je dingen koopt !!

  20. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Kan best 🙂
    Je krijgt ook geld als je dingen koopt !!

    En juist daar verdienen ze aan.. jij koopt iets van 50 euro en je krijgt 50 cent in je account.. je gaat er DAN op achteruit… juist als je niks koopt, enquetes invult en je reclame bekijkt verdien je (een beetje)

  21. 118 XP
    RJetli's avatar

    Jongens, denk eens goed na!!
    Zit er niet iets ver in je achterhoofd, dat je laat denken over de energie rekening die je thuis gaat krijgen?!?!?!
    Je verdient 50 cent perdag op PAY-PAL, en jouw pa moet 2,5 euro per dag voor jouw onzinnige energie verspilling

  22. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Mwah dit lijkt heel erg op eensitedatiknietganoemenomdatsukkelsdangaankijkenendangeldkwijtraken.

    De reclamebureaus cashen hier dik op in. Een bedrijf namelijk koopt namelijk aantal reclame spots voor die reclame. De reclame bureau laat dan zien dat er mensen komen en ook werkelijk klikken en doorgelinkt worden naar hun site. Het bedrijf denkt dan dat het effectief is en betalen de reclamebureau flink. Maar eigenlijk is dat niet zo want ze betalen “stiekem” onder een andere naam dan mensen om op die link te klikken. Soms kost wel een door linkje naar een site wel 10 cent per keer reken maar is uit hoeveel die reclamebureau dan wel niet verdient!

    Stop alsjeblieft met dit gedoe het is gewoon een legale manier van oplichting vooral voor kleine bedrijfjes die er totaal niks van afweten en die worden juist de dupe ervan.

  23. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Jongens, denk eens goed na!!
    Zit er niet iets ver in je achterhoofd, dat je laat denken over de energie rekening die je thuis gaat krijgen?!?!?!
    Je verdient 50 cent perdag op PAY-PAL, en jouw pa moet 2,5 euro per dag voor jouw onzinnige energie verspilling

    Dit slaat nergens op?

  24. 118 XP
    RJetli's avatar

    Dit slaat nergens op?

    Die hele site met het zogenaamd geldverdienen slaat NERGENS op

  25. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    zolang je nergens echt op in gaat verdien je (langzaaaaam) geld

  26. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    Via moneymiljonair heb je in 2 maanden 10 euro, je moet dan enquete’s maken en reclame’s lezen.

    Je kan ook bij die enquetés dingetjes krijgen als je ze invult, heb een keer een laptoplampje gehad en 2 pakken cup a soup om te testen.

    Een link op je website zetten zodat mensen er lid van worden levert je 1,50 op.

    Uitbetaling bij 12,50 en ze betalen wel uit, af en toe ook leuke aanbiedingen. Heb de veronica gids nu voor een half jaar voor 8 euro geloof ik.

    Maar je moet er wel zin in hebben , ben er mee gestopt omdat een uurtje in de kroeg werken netzoveel verdiend

  27. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb dat ook gedaan maar het gaat echt super langsaam…. Niet doen dus:p zonde van je tijd

  28. 537 XP
    acardipane's avatar

    Ik maak gebruik van diverse site’s waar ik geld krijg voor het lezen van die emails…
    Ik denk dat ik per jaar toch 50 – 100 euro heb met de emaillezen..

    En dit zijn allemaal nederlandse sites… heb je interesse stuur een PM meld ik je aan (krijg ik ook weer meer punten)

    Ja er zijn betere manieren van geld verdienen, maar ik lees de emails op mijn werk. Dus ik verdien er 2x aan zullen we maar zeggen….

  29. 673 XP
    Younistyle's avatar

    Ik maak gebruik van diverse site’s waar ik geld krijg voor het lezen van die emails…
    Ik denk dat ik per jaar toch 50 – 100 euro heb met de emaillezen..

    En dit zijn allemaal nederlandse sites… heb je interesse stuur een PM meld ik je aan (krijg ik ook weer meer punten)

    Ja er zijn betere manieren van geld verdienen, maar ik lees de emails op mijn werk. Dus ik verdien er 2x aan zullen we maar zeggen….

    Je verdient 50-100 euro per jaar??
    Ik krijg al zoiets per maand als ik een bepaalde snelweg niet neem 😀
    Anyway… is dat niet veel te weinig?? Lijkt me teveel werk voor zo weinig geld..

  30. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Je kunt ook gewoon gaan werken dat verdient veel sneller xD Volgens mij loont het de moeite niet joh…

    Kan best 🙂
    Je krijgt ook geld als je dingen koopt !!

    Mmmmmh, dingen kopen KOST toch geld? :p En je moet idd uit kijken voor spyware en virussen / Trojans die zitten vaak op websites waarvoor je op zo’n linkt moet klikken (A) Echt hoor, 2 maanden sprokkelen voor een tientje, dat verdien ik in een uur :p