Forum

Topic: [TK/TR] Super PS3 pakket met 9 recente topgames!

Anoniem's avatar

– Playstation 3 40gb met doos, handleidingen en bon;
– Hoogwaardige HDMI kabel;
– Dualshock controller;
– Bluetooth headset;
– Little Big Planet;
– Pro Evolution Soccer 2009 (PES 2009);
– Call of Duty 4 (COD 4);
– Top Spin 3;
– Fifa 08;
– Uncharted (nieuw in seal);
– Wipe Out (op hd);
– War Hawk (op hd);
– Tekken DR (op hd);
– Star Dust HD (op hd);
– Destruction Derby (op hd);
– Street Fighter Alpha (op hd);

Alles in dit fantastische pakket is in absolute nieuwstaat en zou zo voor nieuw door kunnen. U kunt een bod uitbrengen op het hele pakket.

Eventueel wil ben ik ook bereid om te ruilen tegen de volgende producten: Nokia E90, Nokia E71, Nokia E51 of een psp 3000 met in ieder geval pes 2009 of fifa erbij. Eventueel is een xbox elite met gow2 en pes/fifa erbij ook bespreekbaar.

Uiteraard zult u dan wel een bijbetaling moeten doen. De hoogte hangt af van het product dat u aanbiedt. Let wel op ik heb alleen interesse in producten die (net als mijn spullen nieuw of in nieuwstaat zijn en compleet met doos en alle toebehoren.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    even offtopic
    ben je de ps3 zat of ….? ga je overstappen naar xbox gewoon

  2. 94 XP
    stook024's avatar

    hey nee ik ga zeker niet voor de 360. Ik ga zelf een tijd voor werk naar het buitenland en zal dan geen tijd meer hebben om te gamen. Vandaar dat een psp of een business telefoon van nokia ingeruild kan worden. De 360 (als die wordt ingeruild) gaat naar mijn neeft want die is bijna jarig en wil zo’n ding hebben.
    Als ik weer terug ben koop ik zeker weten weer een ps3!!

  3. 861 XP
    Morticuz's avatar

    hey nee ik ga zeker niet voor de 360. Ik ga zelf een tijd voor werk naar het buitenland en zal dan geen tijd meer hebben om te gamen. Vandaar dat een psp of een business telefoon van nokia ingeruild kan worden. De 360 (als die wordt ingeruild) gaat naar mijn neeft want die is bijna jarig en wil zo’n ding hebben.
    Als ik weer terug ben koop ik zeker weten weer een ps3!!

    En die neef(t) van jou, wil hij geen PS3 inplaats van een xbox360?
    Sorry dat ik het zeg maar vertrouw je niet helemaal.

  4. 94 XP
    stook024's avatar

    Sorry dat ik het zeg maar vertrouw je niet helemaal.

    Nou ja zeg wat een rare reactie. Mijn neefje (14) wil inderdaad liever een 360 omdat al zijn vriendjes er een hebben… is dat zo raar? Trouwens ik verkoop liever mijn ps3, maar omdat ik weet dat ie er een wil heb ik er ook bijgezet dat een 360 elite ook een mogelijkheid is (dan koop zijn moeder/mijn tante die weer van mij en dat scheelt weer in prijs in vergelijking met een nieuwe).

    Dit is trouwens de eerste en laatste keer dat ik in ga op zo’n raar bericht. Wat is er eigenlijk niet aan te vertrouwen. De koper/ruiler van mijn systeem komt gewoon eerst thuis bij mij alles rustig testen en bekijken. Hou de volgende keer je vreemde, ongefundeerde opmerkingen liever voor je.

  5. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Niets raars aan marticuz.

    Hij wil zijn PS3 verkopen omdat hij er geen tijd meer voor heeft.
    Als je er niet geintereseerd in bent, post dan ook niet.

    De mensen die wél geintereseerd zijn, die zullen zich vanzelf wel melden. 😉

    Maar stook, kun je iets meer informatie geven over die Bluetooth headset?

  6. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    misschien iets voor the vole nl zijn xbox tegen de ps

  7. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Kan je warhawk sharen?

  8. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    oeehhhhh….. ik had iets meer gevraagd dan alleen een nieuwe PSP met fifa:P
    Doe dan gelijk geheugenkaartje erbij en neem dan een PSP 2000 die omgebouwd is……

  9. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Hij zegt ook ”bij aanbetaling”

    Dus je zult er wel iets bij moeten betalen dan. 😉

  10. 110 XP
    Moootje's avatar

    Een psp-3000+camera en Tekken dr (psp) en Medievil en Pes 2009,nieuw en ongeopend met bon. Trouwens Tekken DR en Warhawk zijn accountverbonden.

  11. 94 XP
    stook024's avatar

    Een psp-3000+camera en Tekken dr (psp) en Medievil en Pes 2009,nieuw en ongeopend met bon. Trouwens Tekken DR en Warhawk zijn accountverbonden.

    Daar heb ik wel interesse in. Ligt er wel aan wat je wilt bijleggen om de deal rond te krijgen.

  12. 4 XP
    menn0w's avatar

    Zou ik je COD 4 misschien los kunnen overnemen?

    mvg Menno

  13. 110 XP
    Moootje's avatar

    Daar heb ik wel interesse in. Ligt er wel aan wat je wilt bijleggen om de deal rond te krijgen.

    €75 max dan is het een deal

  14. 11 XP
    lollipop's avatar

    hoeveel voor alleen de ps3?
    Heb er beneden een maar wil er ook wel een op mn kamer:P
    Ow ja en wat vraag je voor je head-set?

    ModBreak; Piracy promoten doe je maar ergens anders. -Redd