Forum

Topic: Nieuw in GTA

Anoniem's avatar

ik wil al heel lang weten wat er in de jaren allemaal nieuw is gekomen in GTA en wat GTA IV meer heeft dan GTA SA (behalve de grafics :P)

][/URL]

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Duiven om op te knallen ^^
    Multiplayer
    Zal nog wel wat dingen zijn maar dit zijn de leukste 2:D

  2. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Haha heb alle delen :D.
    Het zijn altijd kleine veranderingen (Nieuwe auto’s, nieuwe wapens enz.) Naast het verhaal natuurlijk.
    Denk dat de telefoon toch de grootste verandering is. Wel jammer dat ze de fiets er weer uit hadden gelaten, Was best lachen in SA.

  3. 93 XP
    Rowin268's avatar

    SA had vele meer opties~ Maar ik ga niet de iets aangepaste versie naar 720P voor 1200 MS points kopen… Hoop liever dat we SA nog een keer terugzien met betere graphics nieuwe opdrachten etc. En niet weer 200 pigeons 50 is zat^^

  4. 1562 XP
    dikked's avatar

    Duiven om op te knallen ^^
    Multiplayer
    Zal nog wel wat dingen zijn maar dit zijn de leukste 2:D

    :tease:ik vind dat ook de leukste maar de duiven zijn moelijk te vinden:tease:

  5. 8864 XP
    7th-son's avatar

    er zijn ook veel dingen minder, die je in SA wel had, maar in dit deel niet meer helaas

  6. 1562 XP
    dikked's avatar

    er zijn ook veel dingen minder, die je in SA wel had, maar in dit deel niet meer helaas

    dat is wel jammer ze moeten de vrijheid geven die je in GTA SA ook had en de map en missie’s van GTA IV

    http://www.trophyhunters.nl/trophycard/dikked.jpg]http://www.trophyhunters.nl/trophycard/dikked.jpg[/URL]

  7. 85 XP
    pwvd's avatar

    Ik heb liever een map als GTA SA maar dan met dezelfde graphics als die van GTA IV. Vond Mount Chilliad enzo altijd erg leuk om vanaf te rijden XD Maar een mix tussen GTA SA en GTA IV zou ideaal zijn, wie weet wat GTA V ons brengt:)

  8. 8864 XP
    7th-son's avatar

    nog meer ellende 😛
    haha nee dat zal wel meevallen

    ik had gewoon meer ideeën verwacht in GTAIV, en dat je meer gebouwen in kon ofzo

  9. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    nog meer ellende 😛
    haha nee dat zal wel meevallen

    ik had gewoon meer ideeën verwacht in GTAIV, en dat je meer gebouwen in kon ofzo

    Zeker, en een gijzeling zou bruut zijn (betere AI)

    Maar GTAIV is wel een deel die je moet meemaken dus als je hem niet hebt koop hem dan;)

  10. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    GTA IV viel mij best wel tegen (op de mutliplayer na)

    Al die kleine minigames hebben ze weggelaten zoals Ambulance missions, en taxi etc… Ook vrachtwagens kunnen niet meer hun bak laten kiepen en al die sh*t…

  11. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    gta iv vond ik eigenlijk best wel goed op mp naar
    maar inderdaad er is veel weggelaten dus daarom zou ik hem een 8.0 geven en geen 9.0

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    GTA IV viel mij best wel tegen (op de mutliplayer na)

    Al die kleine minigames hebben ze weggelaten zoals Ambulance missions, en taxi etc… Ook vrachtwagens kunnen niet meer hun bak laten kiepen en al die sh*t…

    Taxi kan je weldegelijk rijden voor Roman. Alleen Ambulance Missions zijn weg.

  13. 1562 XP
    dikked's avatar

    Taxi kan je weldegelijk rijden voor Roman. Alleen Ambulance Missions zijn weg.

    :ok: hoe kan dat leg mij uit :ok:

    http://www.trophyhunters.nl/trophycard/dikked.jpg]http://www.trophyhunters.nl/trophycard/dikked.jpg[/URL]

  14. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Dit kan maar een bepaalde periode in de game. Dat is zodra je nog op het eerste eiland bent. Maar nadat die hal afbrand, kan dat ook niet meer.

  15. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dit kan maar een bepaalde periode in de game. Dat is zodra je nog op het eerste eiland bent. Maar nadat die hal afbrand, kan dat ook niet meer.

    Ok, nou ja… Ik ben nu de trophies aan het halen maar eentje zie ik als onmogelijk namelijk: *Tromgeroffel* Dat je level 10 in Multiplayer moet halen! :sorry: Dat is onmogelijk, ik zit in level 5 en om 6 te worden moet ik $190.000 verdienen ga na dat als je een potje Deal Breaker Op Hard zet en je wint ongeveer $7500,- verdiend! Dat duurt hartstikke lang!

  16. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Dit kan maar een bepaalde periode in de game. Dat is zodra je nog op het eerste eiland bent. Maar nadat die hal afbrand, kan dat ook niet meer.

    Nee, later heeft hij toch weer een taxi bedrijf dat kan het gewoon weer!
    Je moet raman bellen voor werk en dan kun je taxi rijden.

  17. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Zou zeggen stap gewoon in een gele taxi:P Minder lang wachten en kost een paar dollar. Ik kan in 30s meer dan $30.000 maken op het eind dus verdien je snel terug:P

  18. 1562 XP
    dikked's avatar

    :nea:maar ik wil zelf chauffeur wezen en mensen vervoeren:nea:

  19. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    mijn ultieme gta is:
    alles van sa(vooral de map) + vooral de cheats dat maakt hem tog nog weer leuker
    in de graphics van gta iv
    kunnen gijzelen en vooral weer de nek om kunnen draaien
    en dus ook weer de dikke wapens

  20. 1562 XP
    dikked's avatar

    ja maar dan zonder de map van GTA SA

  21. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ja maar dan zonder de map van GTA SA

    dan haal je het leukste al weer weg
    ik bedoel dan ook dat je in meer dingen/winkels kan

  22. 1562 XP
    dikked's avatar

    dat is wel weer leuk alleen de Map van GTA SA is stom die van GTA IV is mooier